Buick 455 tunnistus????

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja kingrat, 22.6.2006.

  1. kingrat

    kingrat Gearhead

    Eli kymysys kuuluu:

    Mistä löytyy yo koneen tunnisteet?

    Lähinnä tarvitseisi tiedon koneen vuosimallista :eek: :eek:
     
  2. Rinnewood

    Rinnewood 3rd gear

    5 ja 7 pytyn välissä (kuskinpuolen kahden vimpan pytyn väliin) on lohkon dekkitasoon stanssattu jotain numero/kirjainkoodeja josta selkiää malli.. mulla on koodikirja jossain jemmassa mutta viikon viiveellä saan vuosimallin selville jos tarve vaatii..!
     
  3. kingrat

    kingrat Gearhead

    Kiitos

    Kiitos jo ennakkoon, meen varmaan viikolla konetta ihmetteleen, palaan vaik yv:llä asiaan...
     
  4. Rinnewood

    Rinnewood 3rd gear

    äps, paa vaan julkeesti asiaa ku tää on varmaan sellanen juttu josta on monelle muullekkin ihan hyödyllistä tietoa.. Palataan aiheeseen kun on kirjaisimet tiedossa ja mulla kirja kädessä..!
    8)
    Omassa Puikissa muuten on kannessa valunumerona melko isolla "73" ja onko sattumaa vai ei mutta motti on samaa vuosikertaa.
    Se Puikin 455 on muuten sitten sellainen pata joka tekee vaikutuksen! Vääntöä on enemmän kuin kotitarpeeseen ja koneen luonne on sellainen että "habaa" löytyy ihan vakioimmassakin versiossa..
     
  5. Kimmoh

    Kimmoh Gearhead

  6. Bandicoot

    Bandicoot Gearhead

    Asia kun on esillä niin ostaisin minäkin 455 Buickin koneen ja 400 askin että jos jollain ylimääräinen tai topicin aloittaja jos et huoli konettta laita myyntitietoja minulle.
     
  7. Rinnewood

    Rinnewood 3rd gear

Kerro tästä muillekin!