DDOBW06...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja -zzz-, 30.4.2006.

  1. -zzz-

    -zzz- Gearhead

    Käyppäs kurkkaamassa Webbisivuillamme koko paletti, siellä se on jo päivitetyssä muodossa, siellä aikatauluosastolla...
    www.do-dads.fi

    -peksu
     
  2. Ahis

    Ahis Gearhead

    Jos joku Porista kaipailee kyytiä niin pistäkäähän yyveetä, ite oon ennakkolippu-sähköpostin jo lähettänyt ja yksin olen menossa, eli buiskissa olis tilaa. Voipi olla että meen vasta lauantaina uuteenkaupunkiin suoraan.
     
  3. JanneK

    JanneK 3rd gear

    Onkos suomenniemen ulkopuolelta tulossa porukkaa?
     
  4. MH

    MH 3rd gear

    Eikun perjantaina vaan liikkeelle! Ainakin me ollaan lähdössä (toivottavasti).
    Kait sinne nyt luulis jonkun kyytiin saavan,niin vois ajella vaikka samaa matkaa.
     
  5. -zzz-

    -zzz- Gearhead

    Ruotsin suunnalta on tulossa semmoinen runsaat 30 henkeä yhdessä paketissa, toivottavasti eivät bussilla... Saksan Mike on kotona turussa ja sieltä on kyselty yöpymispaikkaa ilmeisesti muillekin. Notta jokunen kuitenkin.
    - Peksu
     
  6. nash

    nash 3rd gear

    nyt näyttäis kyl pahasti siltä, että tullaan vaan mun turskalla kun alunperin piti tulla kolmella autolla
     
  7. faikku66

    faikku66 Double Gearhead

    Kyllähän se pitäs perjantaina klo 15 lähtee ajelemaan "Hansonilla" Vehmaan suuntaan.Aika myöhälle menee saapuminen kun on tota matkaakin tuossa.
     
  8. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

    Vetäkääpä pitkät tappisladit ylämäessä niin saa jenkkipojat taas ihmeteltävää. Kolme kaveria ovat puhelleet että tulis vuoden päästä kattomaan, mutta saa nähdä sitten.
     
  9. gremlin

    gremlin Gearhead

    No ruattalaisethan tulee tietenkin PERAKANAA :-?
    jaa vai puhuttiinko sielta mansikka festivaaleilta tulevista?
     
  10. gremlin

    gremlin Gearhead

    ai juu, mikas siella on ruoka tilanne, siis onko mittaan yotarjoilua?
    Juomapuolihan EI ole onkelma!
     
  11. -zzz-

    -zzz- Gearhead

    Ilta-/yöruokaa kannattaa kysellä portilta tai laavulta, riippuen siitä missä ruokaosaston kylmäboksi sattuu sijaitsemaan.
     
  12. Otto

    Otto Gearhead

    Vielä joku aika sitten kun puhuin puhelimessa erään ruotsalais harrastajan kanssa, niin hän tiesi kertoa että 13 rotteloa olisi lähdössä Ruotsista Duudadäädään. Saas nähdä... Kunnon skeptikko ei usko mitään ennenku näkee itse!
     
  13. petu54

    petu54 2nd gear

    :eek: oho, enää pari päivää, ni näkee taas kaikenmoisia mobiileja.
     
  14. Puli-Song

    Puli-Song Gearhead

    Piti sit perua tuo osallistuminen mäkikisaan laitteiston rikkoutumisen vuoksi. :cry:
     
  15. Tuukka

    Tuukka 1st gear

    alkaa olla kiire laittaa auto kuntoon
     
  16. kustumize

    kustumize 1st gear

    Montakohan osallistujaa jo tohon Tsiken Raseen on ilmoittautunut?
    -k-
     
  17. kustum4evo

    kustum4evo Gearhead

    itse tämäkin maalari kantaa kortensa kekoon ja raahaa pensselinsä alueelle :rotfl:
     
  18. AFTERBURNER

    AFTERBURNER 1st gear

    Asensin oikein eteen iskarit ja korotin perää :eek: Niin eiköhän noilla eväillä aalle maantie maistu yhden 1000 km verran! Ilmatkin taitaa suosia avo autoilua 8)
     
  19. Tuukka

    Tuukka 1st gear

    Cadillac liikahtaa perjantaina oli sitte leimaa tai ei
     
  20. gt123

    gt123 1st gear

    pyhäpuu on kai sit varattu
    pääsis unu taas hakee pressuu puusta :rotfl:
     

Kerro tästä muillekin!