GM diisseli sammuilee!!!!!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja lintta81, 21.6.2006.

  1. lintta81

    lintta81 1st gear

    Siirto pumppu on uus. letkut on tarkistettu.
     
  2. lintta81

    lintta81 1st gear

    Loppuu pikkuhiljaa hermot ton auton kanssa...
     
  3. GMC-96

    GMC-96 1st gear

    Olisikohan vika syöttöpumpun takertelevissa ennakonsäätimen painoissa (ennakko jää liian aikaiselleen vaikka kierrokset laskevat)? JOs ei halua tehdä pumppuremppaa niin tällaiset ohjeet sain, kun oma vani teki samaa.
    Lisätä tankkiin hieman 2T-öljyä n.1-2 dl/100l ja ei kun ajoon :D

    T:Ville
     
  4. rokkaaja

    rokkaaja 1st gear

    Jaa-a...ei muutaku ilmaamaa...jakajapumppu kun on saakelin arka ilmalle! oli isukin paatissa(tosin ei kasi)käyntionkelmaa ja ihmeteltiin sitä aikamme ja osottautu (kiitos diesel-spesialistin)et pumpussa on ilmaa...
    nii ja ja jakaja-tyyppinen pumppu on aikasen arka "venjä-dieselille" ellen väärin muista... :eek: rivipumppu sietää mitävaan...
     
  5. ceevu

    ceevu Gearhead

    nojoo, letukan pumpun tyyppivika on joustorenkaan hajoominen. tähän asti kaikki mitä mulle on niitä käytettynä tullu on ollu paskana siitä. jossain vaiheessa tuli suljettu rakenne joka kestää pidempään mutta ei sekään oo ikuinen. paluulinja jos on tukossa ,kone sammuu. Nyt kun kierrätät konetta reippaasti ja päästät pedaalin, pumput(siirto+syöttö) lykkää kierrosten mukaan soppaa eteenpäin mutta sitä ei ohjata suuttimille vaan paluukiertoon. jos paluuventtiilissä on paskaa joka rajottaa sen liikettä liikaa kotelopaine nousee ja kone ei saa ruokaa vaikka pumppu onkin sitä täynnä. ota vaikka kansi auki ja kato onko sielä YHTÄÄN muovin/kumin hitusia. jos puhdas,hyvä. seuraavaks paluuventtiili auki ja tarkistus että lasikuula liikkuu vapaasti hentoa jousta vasten. Ja jos vika on de joustorengas ala värinäkumi niin ei kannata ajella enää. se kun pyörittää keskipakosäädintä ja jos niitit irtoo niin koneen mekaaninen kierroskestävyys selviää suht nopeesti.
     
  6. lintta81

    lintta81 1st gear

    ja tää juosto rengaslöytyy siitä pumpun kannen alta?? vai mistä?
    noh katsotaan..
     

Kerro tästä muillekin!