DDOBW06...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja -zzz-, 30.4.2006.

  1. bowtie61

    bowtie61 1st gear

    Kiitos kiitos, dodadseissä ollut siniharmaa tudor jonka ovissa kyseinen teksti jos oikein tuli luettua ja kysehän on chevystä 8)
     
  2. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

    Eikös Tudor ole Ford vähän niin kuin Impala on Servoletti...? Vieläkö löytyy kuvia joltakin? Mukavaa katseltavaa!
     
  3. nash

    nash 3rd gear

    no ilmankos....mä yritin koko illan miettiä, että kenellä on ford -34 tudor.

    Mutta onkos letukalla edes tudoreita? eiks niillä ollu joku toinen nimi
     
  4. platuart

    platuart Gearhead

  5. nash

    nash 3rd gear

  6. bowtie61

    bowtie61 1st gear

    Okei okei, tarkennetaan senverran että kyseessä on 2dr sedan standard nottei voortimiähet saa hepulia :wink:
     
  7. nash

    nash 3rd gear

    Enhän mä ainakaan saa hepulia, vaikken mies olekaan. Mutta silti onneks olkoon uudesta hankinnasta, kai siitä tulee rodi vai meinaatko hommata pussihousut?
     
  8. bowtie61

    bowtie61 1st gear

    Edellinen 37 gasser tais herättää pahaaverta pussihousuissa, samoilla linjoilla ollaan. :poff: Kinkerit oli mainiot siitä kiitos järjestäjille ja sepälle työkalujen lainaamisesta, triken kytkin kesti perille asti.
     
  9. nash

    nash 3rd gear

    kai se sitten nähdään vielä tänä kesänä liikenteessä?
     
  10. bowtie61

    bowtie61 1st gear

    Taitaapi olla pikkasen liian kiire aikataulu vaikka muijan mielestä nopee olenkin :rotfl:
     
  11. nash

    nash 3rd gear

    no ens vuonna vehmaalle? Mäkin kehittelen ens vuodeks tudoriin jotain uutta. Jos vaik osallistuis mäkikisoihin......no ei vaineskaan :odroll: on kyl käyny mielessä et jos vaihtais siihen toisen moottorin
     
  12. petu54

    petu54 2nd gear

    Meinasitko laitta Chevyn pikkulohkon :rotfl: sellasta ei olis muilla :rotfl:
     
  13. bowtie61

    bowtie61 1st gear

    Yritetään vehmaalle 8)
     
  14. nash

    nash 3rd gear

    jos laittais siihen vaikka nelos koneen ja tekis siitä mobiilin :rotfl:
     
  15. Bitch

    Bitch Gearhead

    Mä voin sulle sellasen myydä :wink:
     
  16. kustumize

    kustumize 1st gear

    pläh... möka... otetaan illemmalla uusiksi
     
  17. kustumize

    kustumize 1st gear

    Joo nyt uusiksi. Kuvia ja aivan turhanpäiväistä löpinää löytyy http://www.kustumize.net
    Tilastotiedot järjestäjien toimesta kyseiseltä foorumilta.

    Hieno tilaisuus jälleen kerran. Kitos!

    Ja niille jotka haluavat olla DoDads everyday. http://www.dodads.net (kun ei muistanut tuota päätettä tuli eksyttyä....)

    -k-
     
  18. nash

    nash 3rd gear

    mä luulen et mä en sitten enää pysy turskalla jätkien perässä :odroll:
     
  19. -zzz-

    -zzz- Gearhead

    Uudet kuvat löytyvät sieltä virallisilta sivuilta... www.do-dads.fi
     
  20. Otto

    Otto Gearhead

    Nyt on netikka taas toiminnassa ja sain kuvat tuonne sivulle. Jos siellä nyt on joku kuvattuna sellaisena ettei haluaisi tulla moisessa kunnossa julki, mainitkoon nyt tai vaietkoon iäksi...
    Kertokaahan sitten kirjoitusvirheistä, teksti on tällä kolmannella
    kotimaisella. Oikeasta yläkulmasta voi muokata sitä aikaa kuinka kauan se kuva viipyy siinä ruudussa.

    http://s112.photobucket.com/albums/n199 ... interval=8

    Ja mikä muuten olis "Länsi-Suomen Lättähatut" käännettynä? Ei tainnut Roston ja Harrison olla ameriikan juttuja aikoinaan..?
     

Kerro tästä muillekin!