67 Fury VIP-Street&Race projekti

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja Henski, 20.10.2005.

  1. gremlin

    gremlin Gearhead

    Maa tiasin etta kylla susta jotain hyvaa loytyy! Hiukan kylla ottaa valilla koville mutta joskus odotus palkitaan :rotfl:
    Ja nyt laitat kaikki hampit vuorotellen ajamaan niita chivvyja niin saa sitten sille myytya kenen ajossa se hajoo :rotfl:
    Mina EN halua ajaa niilla :soosoo:
     
  2. rokki383

    rokki383 Gearhead

    eihän tää oikee aiheesee liity mut tuolt ruotsin suunnasta tuli yks gemsu ja yks voortti köyden peräs takasi suomen maalle kun taas kovaa ajoa ja huonoa huoltoa nauttinu VIP:in sisarmalli sport fury67 tuli miltei omin avuin takas lahtee,tosin laturin hihna meni poikki vantaan ja sipoon rajalla mutta ystävällinen rebel58 pelasti meidät buickillaan ohiajaessaan,uus hihna ja taas soi,auto matkustajat ei enää missää hirveen rokki kunnos ollu. Mutta simolle vielä kerran todella suuret kiitokset avusta! ja jos sivakka miehet haluu kovaa ajaa ni tolle VIP porukalle voisitte ehottaa jos pojat laittas taakke vetokoukun,pääsisitten nääs hinaamal kovaa jos ei muuten :D :D
     
  3. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Taas on tullut tallilla tuhrattua päiviä, ja projekti etenee kohti motoparkkia ihan mukavasti. Sähköt rupee olemaan valmiit, perä on hitsattu paikalleen, putkistot valmiina jne. Vielä tarttis patti ja loota nostaa keulilta pois, ne on vaan sitä vaille, Luigin käydä tsekkaamassa lootasta pari juttuu, sovittaa liisinki vetolevy ja turbiini pakettiin ja ruuvata kasaan. Jotain pikkujuttuu on sen lisäkskin, penkit, vyöt, ikkunaverkko mm. on laittamatta, lisäks kaikkee pikkupiperrystä. Huomenna on mulla vapaapäivä, mutta lauantaina ehkä jo täytyy mennä jatkamaan. Jos ei komplikaatioita ilmene pitäis ensi viikon alkupäivinä viimeistään päästä ensityyppäyksiin.
     
  4. valiant65

    valiant65 Gearhead

    Jaa että varmanpäälle säädöt, niinku vai? :rotfl:
     
  5. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Jep, se on nyt kohallaan. Ei sitä kyllä mitenkään katottu oo, mutta ei kai tolla maamoottorilla tarvikaan. Joku päivä ens viikolla joutuu vielä alinaamaan mittanauhan jostain, ett saa ohjauskulmat säädettyä kohilleen kans.
     
  6. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Tänään on taas fämilisexue päivä, samoin kun torstaina. Mitä sitä hosumaan kun kisoihin on vielä aikaa vaikka kuinka. Sisältä puuttuu vielä kakkoskuskin penkki, motissa apulaitteiden kiinnitystä ja kytkentää jäljellä ja alustassa perussäädöt ja tsekkaus tekemättä. Jos nesteet pysyy sisällä ni ei toi niin kauheen huonolta enää näytäis. Starttia joutuu vielä tuomaan ulospäin reippaasti, ettei bendix oo kokoajan starttikehällä. Huomenna olis haaveissa koekäyttö. jos paniikki iskee, ni täytyy taas turvautua apuvoimiin, eilen onneks Luigi ja Jaffa kävi vähän potkimassa vauhtia vakioringin lisäksi ja tänäänkin Lahtikko pukkaa projektia etiäpäin.
     
  7. Petri K

    Petri K 1st gear

    Tuli vaan mieleen kun olin aikonut itte jättää tuon apukuskin penkin pois kokonaan, eihän tuo liene pakko olla kisoissa paikalla?
     
  8. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    On ajettu ilmankin, en muista mitä säännöt siitä sanovat, mutta hatara muistikuva on, että se pitäis olla?
     
  9. Henski

    Henski 1st gear

    Pitäsköhän sit meikäläisenkin kameran kanssa tulla paikalle huomenna. Sehän se oli mun osuus tossa projektissa... Joo kyllä mun pitää!
     
  10. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Teretulemas. Yritän viimeistään kymmeneks silpasta tallille ja olla iltamyöhään.
     
  11. Henski

    Henski 1st gear

    Muistakaas kaikki VIP:in painoa veikanneet ottaa tositteet mukaan Motoparkkiin. Siellähän oli luvassa voittajalle pullollinen taskulämmintä välikaljaa 8) .
     
  12. valiant65

    valiant65 Gearhead

    Täh? :eek:
     
  13. Harald

    Harald 1st gear

    Ai perskutarallaa ! Että kepua jaossa voittajalle ? Saanko minäkin osallistua moiseen koitokseen ?
     
  14. Dartblower

    Dartblower Gearhead

    Missäs tätä VIP-lottoa pelataan ??? :eek:
     
  15. GMC 6000

    GMC 6000 Gearhead

    Kyllähän se on niin, notta ku me tullahan sinne Virtasalmelle, niin tään Kilkottimen, tai mikä kumma sen nimi ny taas o, täytyy osoottaa ettemmä olisi ollu vääräs sen kikottimen painon suhteen. S***ana, aina paree pysyä mun kans väliis! Mutta silloon ku mä suutun nii mua ei pelkää kukaa!

    Enkä mä oo lotonnu sitä painoa, kyllähän mä ny sen tierän.

    Pitää vielä eritoora tätä juttua. Ku mä oon kattomas sitä auton punnitusta, niin jos se painaa vähemmän kun mä kerroon, niin laitetahan sinne sisälle vähä noita puukkoja ja puntareita, jos se mukamas painaas enemmän, niin riipaastahan siitä jotaki irti. Silloonhan se on justihi niin ku kerroon, se paino.
     
  16. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Mä en kyllä tonne tuu :oops: , mä taidan mennä HIFKn lätkämatsiin :rotfl:

    Mutta yrittäkää nyt pe***le, saada se lahna valmiiksi,, niin Alastarossa viimeistään Sarah ajaa teiltä ovet irti :poff:
     
  17. Sarah

    Sarah 1st gear

    Mutta yrittäkää nyt pe***le, saada se lahna valmiiksi,, niin Alastarossa viimeistään Sarah ajaa teiltä ovet irti :poff:[/quote]


    Hmm.....taitaa toi ukkokulta uhitella vähän liikaa mun puolestani :odroll:
    Mutta tosiaankin,laittakaa peli kuntoon niin päästään sitten vähän kisaamaan,mua kohtaan sit pitää muuten olla kauhean kiltti... :lol: :lol:
     
  18. gremlin

    gremlin Gearhead

    Minka valiis sun kanssas pitas oikeen pysyy? Patjan ja peiton? Oven? :odroll:
     
  19. Henski

    Henski 1st gear

    Ihan tässä samaisessa topicissa n.10 sivua sitten. Eli veikkaus laitteen kisapainosta kehiin ja lähimmäks tiennyt kuittaa olusen.

    Just tulin paikanpäältä ja laitteella AJETTIIN!! Äijät oli hyvinkin toiveikkaita sen suhten, että VIPpi on Motoparkissa radalla. Se miten se käyttäytyy onkin sitten vain vielä arvailua...

    http://kuvablogi.com/nayta/1/75852/
    http://kuvablogi.com/nayta/1/75851
    http://kuvablogi.com/nayta/1/75850
     
  20. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Kylläpä osaa simca olla komia :D
     

Kerro tästä muillekin!