Syy miksi jenkkien koneet ei kestä

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja farmariusa, 18.8.2006.

  1. rrauta

    rrauta 3rd gear

    helv...n hyvä esimerkki, 60-70 luvun kestävin eurokone. tai ainakin kärkipäästä. :rotfl: :rotfl: :rotfl:
     
  2. AteV8

    AteV8 Gearhead

    No voe helevatan rusty ja toyopet... :rotfl: Taisin tulla vähän väärin ymmärretyks, mut ei se mitään, kivaa että jakselette hyvin.. Prkl, teijän kanssa. :rotfl:
     
  3. Ahti

    Ahti 3rd gear

    niinpä, yläkerran voitelu on aika onnetonta.
     
  4. kd0264

    kd0264 Gearhead

    Tiedä tuosta kestävyydestä, mutta normaali käytössä säännöllisesti huoltaen jenkkienkin koneet kyllä kestää, ainakin letukan mosat. Itselläni on liki 400tkm ajettu Caprice LS Brougham Sedan, joka kyllä koneensa puolesta pelittää mainiosti. Kaverillani on yli 500tkm ajettu Chevrolet Sportside S10 4WD vm 88, joka koneeltaan on vieläkin mainiossa kunnossa. Kaikkea muuta pientä siinä on tosin ollut vikana.
     
  5. etna

    etna 1st gear

    Kestävin kone taitaa olla höyryleka 1800 luvun lopun teollistumisen aikoihin, mutta autoista puhuttaessa kaikki ne kestää aikansa osa pitempää osa lyhyempää paljolti riippuu huollosta,ajosta, olosuhteista mitä laitteet asetetaan kestää.Että tämmöstä jeesustelua :rotfl:
     
  6. Denny Crane

    Denny Crane 1st gear

    Kaverilla 1987 Chevy Beretta GT ajettu 360 000 km.. Ja pelaa ok.
     

Kerro tästä muillekin!