Suunnitelmia kaudelle 2007

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja DS 325, 9.9.2006.

  1. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Lentokenttä katuautokisoissa on ainakin ajettu myös sijoista 3-4. Mulla on siitä todistuksena hyllyssä 3pronssipyttyä joista yks tolla Tean ajamalla chevy kakkosella. Toisin sevy oli silloin hieman eri kuosissa, mut niin olin mäkin. :poff: Ja kyllä se pronssin voittaminen lämmittää kummasti, ehkä jopa enemmän kuin hopean häviäminen vai miten sitä kolmanneks jääneet itelleen selitteleekään.

    Fyyran kisoissa ei vissiin 3-4 sijoista ajeta, mutta on sitä muutakin
    drag racea kuin SM osakilpailut. Notta sellasta.
     
  2. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Jatketaas ajankuluks vielä vähän jorinoita aiheesta kun täällä töissä on niin tylsää :p

    Tossahan tuli aika paljon siitä miten itekin on hommaa ajateltu eli autoa rakennetaan sillä periaatteella että tottahan katukilpurinkin pitää olla leimassa (vaikkei siis FHRA:n sääntöjen mukaan tarvikaan :odroll: ) ja sen pitää olla täysin vähän enempääkin ajoa kestävä koska samallahan tossa kehitellään omasta kärrystä mahdollisimman nopeaa kilvissä ja liikenteessä olevaa autoa jolla cruisaillaan bensarahojen puitteissa aina silloin tällöin tuolla kaupungillakin ja välillä käydään jopa naapurikylillä tärisyttelemässä katuja.
    Eli vaikka hommaa kehitellään ens talvenakin taas eteenpäin niin ainakin meillä on edelleen lähtökohtana se että "kilpa"autokin pysyy kuitenkin yhä täysin myös katukelpoisena :wink:
     
  3. triniemi

    triniemi Gearhead

    Niin koskeeko tää nyt mitä lentokenttäkisoja kun en muista West Coastin Street Cupin kisoista ainakaan tällasta?
     
  4. Henski

    Henski 1st gear

    Ainakin Kiikalaa ja Hyvinkäätä. Multakin näytti löytyvävän v.2000 D:n 3.pytty ja v.2004 Bracket 3.pytty, molemmat BOP,Kiikala 8)
     
  5. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Kiikala, Pori ja Hyvinkää ainakin. Voipi olla muitakin, mutta noissa ainakin. Monihan ei tota käytäntöä tunne/muista ja monesti järkkärit saakin huhuilla kilpailijoita varikolta takas viivalle kun rupee olee kotterot jo menossa trailerille tai ainakin katupallot takas alle ja sliksit konttiin. Siitä sitte kiireellä takas stripille pyttyä jahtaamaan!!!
     
  6. Sarah

    Sarah 1st gear

     
  7. always bb

    always bb Gearhead

    missä lajissa saa vain 2 parasta palkinnon eikö se ole tapana joka lajissa palkita 3 parasta (uutta minulle)
     
  8. kime2

    kime2 Gearhead

    Jaa-a,samoin mulle! Kaveri ainakin pokkas 3.pytyn viime syksynä kalajoen paikalliskisasta ja "kärsii" siitä aina vaan :D
     
  9. Henski

    Henski 1st gear

    No Drag Racingissa! Virallisissa kisoissa ei tunneta kun Winner ja Runner Up.
     
  10. DS 325

    DS 325 Double Gearhead


    Kaiva se meloni sieltä nenusta pois, ja alaa sensijaan suunnittelemaan Teamipäällikkösi kanssa, millä saisitte lisää vauhtia tohon teidän Wessaan 8)

    Mä olen sulle jo kahteen kertaan sanonut tahi kirjoittanut teidän auton loistavasta mahdollisuudesta olla mukana voittokarkeloissa. Rahaakaan tuskin enää paljoa tarvitsee lisää laittaa, jotta olisitte siellä 9.0-9.2 sekunnin tasolla. Jos vaan rohkenette tahi uskallatte, minkä jo viime keväänä teitte, soittaa, kysellä, täällä tai vaikkaapa suoraan kasvotusten, niin autan parhaani mukaan , jotta mahdollista vauhtia saisitte lisää. Jos kaikki tää energia, jolla vaikeaa, tavoittamatonta ja jopa lähes hallitsematonta voittamisen tarvetta täällä netissä olet mainostanut tai manannut käytettäisiin ton Chevy kakkosenne updeittaamiseen olisivat ajat taatusti jo kauan sitten olleet 8.5 sekunnin luokkaa. Kyllä mä uskon, että paineita sponssien edessä on menestymiseen , jonka sä mielestäni olet jo saavuttanut REE-ryhmän 2 palkinnolla., mutta ei se tän ryhmän tilannetta ainakaan paranna se , että manaat tuloslistojen tylsyydestä, valmiiksi ajetuista kaavioista tahi toisten käsittämättömästä ylivoimaisuudesta.

    En tiedä mkä noissa mun viesteissä oikein on jäänyt epäselväksi, tokkopa se nyt ainakaan luetun ymmärtamisestä voi olla kiinni, sillä olethan jo osoittanut meille kaikille olevasti osa parasta REE-ryhmää. :poff:
     
  11. Käkö

    Käkö Gearhead

    Yep, Fyyran kisoissa mennään ison maailman mukaan eli luokittain kaks parasta palkitaan paitsi HooDee-luokassa jossa käytetään ameriikan maan pienimissä kisoissa käytettyä second runner-up palkintoa joka tarkoittaa kolmatta pyttyä...
    West Coast Street Cupissa taasen on kolme parasta palkittu kilpaluokissa niinkuin on myös Kiikalassa ja Hyvinkäällä sekä muissa ns. paikalliskisoissa...
     
  12. Henski

    Henski 1st gear

    Jollakulla on aina hitaampi auto kun ensimmäisellä :lol: Mun pointti oli vaan se, että ihmettelin mustavalkoista ajattelutapaa bracket vs. C/D. Mulle bracket monimuotoisempi "taktikkoluokka" ja ree raakaa ryskettä. Kumpikin käy! Hattua kaikille uusille kuskeille korkeelle ylös, jotka käytännössä pelasti C:n ja D:n mukana olon fyyran kisoissa. Viime syyskokouksen selkee viesti oli, että pitäkää huoli, että joka kisassa mukana tästedes minimi viis autoo, muuten se on homman loppu! Ja on siis myös muissa sama homma, ei vain streeteissä.

    Ps.Ellimäki. Mitäs ajelit Porissa :poff:
    pps. Tytölle kiitokset vielä hyvistä kyydeistä... :-?
     
  13. Chevy ll -65

    Chevy ll -65 1st gear

    Tarkoitus olis ajella kaudella 2007 c-luokassa. Intoa tuli taas ku
    poksahti eka ysin aika tauluun!!! Oli sitä sit jahdattu sit kaks vuotta,
    eri teknisten murheiden vaivaamina. Kyllä sivupeilin pois otto
    tekee ihmeitä :D
     
  14. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Jätkähän rupee viralliseks. Tuut vaan lentokenttäkisoihin etkä mee sinne ässämmiin. Tulee pokaalia kolmannelle, jossei fyrkkaakin!
     
  15. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Muistaakseni mä onnittelin sua tosta ysistä jo paikan päällä, mutta vielä lisäonnittelut ovat paikallaan :rotfl: :rotfl: :rotfl:

    Ps. se seuraava sekunti alkaakin olla sitten jo tiukassa. nimim. Koitettu on :eek:
     
  16. Henski

    Henski 1st gear

    Ei kun mun on pakko ajaa fyyran kisoissa, koska mä on aina ollu salaa niiden "ihailija". Ja luulen, että laupiaita samarialaisia tullaan noissa katuryhmissä vielä tarvitsemaan, jos niitä meinataan ylipäänsä ajaa.

    Mut mähän tartten enää hilloo, läjän osia, tallin, mekatsun/jelpparin ym. Pitäskö alkaa tekemään asian eteen jotain? :eek:
     
  17. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Ei se noin mee :soosoo:

    Sähän olet jo legenda, kun olet jo voittanut FHRAn kisan ja ihan REE-ryhmässä. Sä vaan kaipaat ja kansa kaipaa sulta lisää tommosia urotekoja :poff:

    Hyvä Henski sä tajusit :eek: lopeta heti sen Kurjalan kanssa läträäminen ja rupee hommiin :poff:

    PS. Vieläkö se lipputarjous on voimassa :rotfl:
     
  18. gremlin

    gremlin Gearhead

    Ja joku viela vaittaa ettei naisilla mieli muutu nopeasti :odroll:
     
  19. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Ei sun tarvii niitä salaa ihailla, hyvää duuniahan ne tekee lajin eteen.

    Hilloo sä saat kait duunistas ja loputhan järjestyy sillä fyrkalla! :poff:
     
  20. gremlin

    gremlin Gearhead

    Ja sitten vaihtaa ne fyrkat rahaksi niin voi ostaa jotain :odroll:
     

Kerro tästä muillekin!