Popedassa potentiaalia?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Puli-Song, 25.9.2006.

  1. bdr529

    bdr529 1st gear

  2. kustum4evo

    kustum4evo Gearhead

    aika taas pysähtyi hetkeks ku kattoi noita kuvia..hienoa..! :odroll:
     
  3. CandyBee

    CandyBee Gearhead



    Ei ihan mäntsälässä saakka, mutta siinä levannon tienoolla - makas heinikossa popeda, (mielestäni oli -mutta tietenkin voin olla väärässäkin, vieressä joku c-malli kadetti.) ihan vielä vkonloppuna.
     
  4. Micky

    Micky Gearhead

    Eurajoella on myös tollanen härveli myynnis yhden hallin etupihalla lapun kera aikas täydellisen ja ajokuntoisen näköisenäkin vieläpä... kuviakin otin pari...
     
  5. Jukka K

    Jukka K 1st gear

    Re: Kuvia laanilta

    Yhdessä kuvassa oli "avtoexpo" Mosse, liekö tehtaan ex-kisapirssi ?
     
  6. bdr529

    bdr529 1st gear

  7. Puli-Song

    Puli-Song Gearhead

  8. Kustom STW

    Kustom STW Gearhead

    Noh, ei tuo ruma ole. Näköjään ryssät osaa jopa jotain tehdäkin (ellei toi ole photochopattu...mut sekin olis suht ihmeellistä että sellaanen vaivannäkö gulakilta...)

    Jokatapauksessa maulla tehty/teetetty/kuvamanipuloitu. Tehkää ite paree jos osaatte.
     
  9. J-M Partanen

    J-M Partanen 1st gear

    Ihan hieno auto. Eri asia sitten onko tossa enää mitään järkeä kun lopputuloksesta ei löydy ollenkaan aluperäismuotoja, ainakin kun vertaa pokkauksia/lokarien kaaria jne.
     
  10. vespa68

    vespa68 Gearhead

    Saattaa olla jopa tarkotuksella tuohon autoon tehdyt, mutta olis vielä hienompi jos olis jotkut muut alla kuin nuo ryssätähtivanteet.
     
  11. Väne

    Väne Gearhead

    Kiuruvedellä oli kanssakin yks raato ja revonlahdella koko ehyen oloinen auto jos ei useampiakin..
    Niin ja minulla on konepelti tollaseen,ollut kesämökin oven päällä katoksena :D
     
  12. Yogi

    Yogi Gearhead

    Eka vanha auto, jolla olen ajanut ajokortin saatuani, oli -49 Pobeda. Oli tutulla silloin, täysin ajokuntoisena ja normaalirekisterissä. Kone vaan oli Volgasta, auto oli tuotu virosta joskus 90-luvun alussa. Silloin se koitti mulle kaupitella sitä moneen kertaan ja hintakin tippui, eikä pyynti muutenkaan ollut yläkanttiin, kohtalaisen edullinen itseasiassa, mutta ei siihen ikään ollut ylimääräistä rahaa tai mitään säilytyspaikkaa. Olen sitä jälkeenpäin aina harmitellut ja Popedasta kun tulee puhe jossain, jaksaa aina vaan harmittaa ja harmittaa.
     
  13. Rusty

    Rusty Double Gearhead

    Mäkin tiedän tommosen Pobedanraadon, se on maannut samoilla sijoillaan ainaki koko elinikäni eli neljännesvuosisadan.. turun seudulla.
     

Kerro tästä muillekin!