Mistäs keksis dusteriin tuulilasin?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kori', aloittaja sherif, 28.11.2006.

  1. sherif

    sherif Gearhead

    ...niin, mistähän keksis? Onko suomessa joku firma kellä olis tommoseen uutta lasia, tai valmista muottia niin vois teettää? Vai kenties rapakon takaa?
     
  2. Tomaso

    Tomaso 3rd gear

    Kuttilan autolasi tekee ja varmaan löytyy varastostakin. Ne "Made in Usa" lasit joita jenkeissä myydään on oikeasti valmistettu Uruguaissa. Suomessa on pitkät perinteet tuulilasien valmistuksessa ja täältä viedään jenkkeihin "maailman parhaita" laseja, mm. kaksoiskaarevia laseja 50-60 luvun vaihteen malleihin. Niin, ne valmistaa Kuttilan Autolasi. Laseja pitäisi löytymän myös hyvin varustetusta lasiliikkeestä. Kannattaa kysyä useammasta paikasta, hintahaitari voi lla melkoinen.Noin 200€ lienee Dusterin lasin hinta Kuttilassa.
     
  3. Super Mario

    Super Mario 1st gear

    suosittelen kans edellistä! suurella todennäkösyydellä on hyllyssä...
     
  4. tammercity

    tammercity Gearhead

  5. Swinkeri

    Swinkeri 1st gear

    Mistäs keksis tuulilasin dusteriin

    kyllä minäkin suosittelen kuttilaa,keväällä ostin swingeriin tuulilasin 150 ekee.Ei paljon kannata vanhoja laittaa
     
  6. Tomaso

    Tomaso 3rd gear

    Re: Mistäs keksis tuulilasin dusteriin

    Minä ostin 2002 Swingeriin ja maksoi muistaakseni 1200 mk. Olikohan sävylasi tummalla yläreunalla.
     
  7. Fastback

    Fastback Gearhead

    Mulle tuli Jaakkotuotteelta tuulilasi '72 Mustakankiin, oli kanssa hyllyssä ja olikohan jotain 200e luokkaa?

    http://www.jaakko-tuote.fi/
     
  8. niilo

    niilo 3rd gear

    mä just omaan dusteriin ostin kuttilasta tuulilasin makso jotain 200 euroo. kaks värinen lasi ja oli varastossa. pilkinqtonilla ei ollu kysyin sieltäkin.
     
  9. sherif

    sherif Gearhead

    Kiitoksia! pitää huomenna pistää pirauttaen...
     
  10. Fleetsider

    Fleetsider 1st gear

    Kuttilassa tekivät mun chopattuun valianttiin tuulilasin 150e, kun oli itellä muotti...

    ei mikään mahdoton hinta mun mielestä, ei viitti tihrustaa ja siristellä vanhan paskan lasin läpi noilla hinnoilla...
     
  11. tooke

    tooke Gearhead

    Pisteet Kuttilalle täältäkin. Olen hommannut laseja sieltä ittelle ja asiakkaille.
     
  12. kime2

    kime2 Gearhead

    Annetaan pisteet täältäkin kuttilalle,teki meidän "keikka-pontiacciin" lasin ja noita executiveita ei kai ole kuin 2kpl maassa? mut niin sillä vaan oli siellä mitat ja hyvä lasi sieltä sit tulikin :D
     
  13. limoville

    limoville 1st gear

    hitsaa aukko umpeen , nii ei ol lasiongelmaa
     
  14. sherif

    sherif Gearhead

    Sen kokonen peltihän jo maksaa melkein samanverran nykyjään .. Kallistun kuitenkin ehkä ton lasin puolelle... :D
     
  15. jylhä

    jylhä 1st gear

    jaakkotuote on puolet halvempi kuin kuttila. ne ei vaan aina suostu tekeen. salonen niminen työnjohtaja oli siellä aikoinaan harrasteystävällinen mies.
     
  16. DeS

    DeS Gearhead

    Juu, Jaakko-tuotteesta Saloselta sai lasit harrastajaystävällisesti mutta taisi jäädä eläkkeelle joku vuosi takaisin tai ei ainakaan ole tuolla enään töissä että hinnat on pompsahtanut sitten Sakarin aikojen. Ja saattaa olla että vaikka haet ikkunan Jaakosta niin sen on kuitenkin Kuttilan tekemä, riippuu onko muottia. Mutta soita Kuttilaan, palvelu pelaa, eikä mulla oo ikinä ollut mitään valittamista mistään heidän tekemisistään, eikä hinnoistakaan.
     
  17. J-M Partanen

    J-M Partanen 1st gear

    Onkos se Duster/Demon tuulilasi sama kuin Dart/Valiant? Korin etupäähän noissa kai on sama?
     
  18. Tomaso

    Tomaso 3rd gear

    Ei sovi Duster/ Demon / Sport lasit muihin.

    '67-'76 2- ja 4-ovisissa sedaneissa on samanlaiset lasit Valianteissa ja Darteissa.

    '67-'76 avo ja HT Darteissa, '70-'76 HT Valianteissa ja '67-'69 Barracudissa on samanlaiset lasit keskenään.
     

Kerro tästä muillekin!