Suunnitelmia kaudelle 2007

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja DS 325, 9.9.2006.

  1. DS 325

    DS 325 Double Gearhead


    Noi Mossemiehet vaan kehuskelee Sen pituudella. Ei Se oikeesti oo :eek:

    Vai onko sittenkin.... :eek:
     
  2. Putte

    Putte 1st gear

    Ne vaan luulee, että on.
     
  3. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Pitihän se arvata :rotfl: :rotfl: :rotfl:

    Mossemiehillä kaikki on tietysti suurempaa ja kauniimpaa :poff:
     
  4. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Nniin, on siitä kieltämättä omat harminsakin tiukoissa paikoissa.
     
  5. Sarah

    Sarah 1st gear



    No hyh hyh,johan on miehillä puheenaiheet... :D :D
    Mä meen kattoon teeveestä kun Tarja Turunen laulaa.

    Sen pituinen se ... :poff:
     
  6. SQ

    SQ Gearhead

    Joo-o, sehän on selvästi rikki... :eek:

    Ton driftinkiosuuden yritin kyllä ihan tietentahtoen unohtaa kun tohon on jo sitä laiskuituakin leivottu... Ja hartsihöyryistä pehmenneenä tuli spoileriakin soviteltua siihen takapellille viime viikonloppuna... :odroll:

    Katselin webistä noita Luigin ahtimia ja herranjestas kun olivat isoja. 8) Tuo mun pumppu on ihan keskenkasvunen... Jos sitä vähän kastelis ja syöttäis vitamiineja niin kait se siitä kasvais raukka... Vaan keskenkasvunenhan tuo driftingmoottorikin on. :wink:
     
  7. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Vai oliks se Tarja Halonen?
     
  8. gremlin

    gremlin Gearhead

    Eikos siina vanhassa laulussakin sanottu etta ''minun mosseni on suurin ja puhtain'' :odroll:
     
  9. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Ettet sä nyt vaan tarkoita sitä Mösjöö Mossea :eek:

    Siinä tuskin oli mitään puhdasta ja kaunista :poff:
     
  10. Putte

    Putte 1st gear

    Se on muuten ihan sama mitä ne luulee, koska luuloilla ei ole ennenkään pärjätty eikä pärjätä tulevaisuudessakaan.
     
  11. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    ...saati sitten luuloitta.
     
  12. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Tai ainakaan yrittämättä :soosoo:
     
  13. Putte

    Putte 1st gear

    Joo, yritystä tarvitaan aina, meni sitten syteen tai saveen.
     
  14. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Tästäkin vois vielä jatkaa. Vaikkapa yleensä syteen, koska savea ei oo näkyvissä tai jotain :eek:

    Joulupukki muuten kävi taas kylillä ja nurkkiin ilmestyi ainakin periaatteessa välijäähdytin tommoseen Roots-ahtimeen. En oo sitä vielä nähnyt, mutta semmonen on kuunlemma tulollaan, kunhan se vaan valmistuu. Mihinkähän tonkin taas laittas, kun en oo keksinyt noille ahtimillekaan mitään järkevää käyttöä. Tietysti jos ne kasais vaan yhdeksi suureksi keoksi noiden 454 ja 477 moottorien kanssa ja laittais vaikkapa tulille. Yhtään mottia ei kuitenkaa oo autoissa kiinni, jolloin ne lienee helppo kuljettaa johonkin jätteenpolttolaitokseen jälkikäsiteltäväksi. Jos vielä veis noi pari Chevyä ja ton Moparinkin sinne. Tulis näin ainakin paljon halvemmaksi tää elämä.

    Oisko mitään hyviä ehdotuksia noiden laitteiden pään menoksi :poff:
     
  15. Putte

    Putte 1st gear

    Kyllä se jätteenpolttolaitos kuulostaa heti paremmalta ku joku trivtinki. Ei muuta kun osat bolt on ja kattoo sitten mitä tuli, jos vaikka taiteena sais hävitettyä.
     
  16. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Mä luulen arvoisa Putte, etten mä oikein oo suosiosa näissä Hot Rod alan taidepiireissä :poff:

    Kai noi vaan pannaan kasaan, onhan mulla kolme D-ryhmän autoa, kaikkiin Isolohko moottorit ja vielä jää kaksi BBC mottia varalle. Saiskohan sitä noista jotain kivaa aikaan :rotfl:

    Ahtimella on siis tarkoitus ensi kesänä akella, mutta millaisessa kombinaatiossa, en tiedä vielä. Näillä näkymin ainakin Camarolla tullaan radalla ajamaan, mutta riippuu motista ja parista muusta jutusta kuka sitä kuskaa. Saattaa nimittäin olla niin, että Camaron ratissa nähdään ensi kesänä Sari. Ja ahdetulla Isolohkolla tietysti :rotfl:
     
  17. Putte

    Putte 1st gear

    Se miten suosiossa kukakin on ja mitä kukakin pitää taiteena, taitaa olla pari eri asiaa, mä ainakin arvostan OIKEETA moottoritaidetta komeiden koneiden kera.
     
  18. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Nyt mut on siellä "piireissä" vajotettu jo 3-vuotiaan tasolle :oops:

    Mitenköhän mä nyt oikein selviän näistä projekteista. Pitäisköhän mun vaan alkaa piirtämään näistä kuvia, ennenkuin Prässi nää kuutioiksi painaa.

    Mutta olet oikeassa Putte, mikää ei voita Moottoreita, varsinkaan Isolohkoisia :rotfl:
     
  19. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Ootsä varma, ettei toi oo edistystä?
    Tarpeeks kun edistyy, voi lopulta ehkä löytää ittensä Kiasmasta hykertelemästä.
     
  20. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Tätä en kyllä tullut ajatelleeksi :eek:

    Olenhan mä tänä vuonna hankkinut Moparinkin :poff:
     

Kerro tästä muillekin!