Autovaras TV-elokuva

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Vilkuna, 19.12.2006.

  1. 4dFunClub

    4dFunClub 1st gear

    Ainahan tietysti vois moralisoida, pitääkö autovarkaista tehdä vielä filmimuuvi, ihankun autoja ei muutenkin pöllittäis liikaa. Mutta sarja oli kyllä hyvä, tykkäsin aikuisten oikeasti.
    Ja sitäpaitsi tissit rules FOREVER! (hmm... olisko tossa uusi nimimerkki, kun ei mulla ole enää neliovista autoa.) Jos ei limpsapullot kelpaa, ne voi viedä kauppaan. Itse asiassa OD:lla vois alottaa Mitä bongasit liikenteessä osa II-topicin. Itse kävin eilen paikallisessa Osuuspankissa ekan kerran ja bongasin kaksi paria erittäin kiinteitä ja tasalaatuisia tissejä tiskin takana. Peiteltyhän ne tietysti oli, mutta hyvälle rungolle oli tehty ja huolella viimeistelty. En kyllä vielä lakkauta OP:n tiliä, vaikken sitä tarvikaan enää.
     
  2. sutu

    sutu 1st gear

    On sen verran hyvä sarja, että pitäis saada dvd:nä, kun ei ole kuin vhs-muodossa itellä. :odroll:
     
  3. apukuski

    apukuski Gearhead

    :rotfl: Alotetaampas tosiaan :lol: Alotatko sinä vai minä? Bongasin baarissa eilen paritkin aika hyvät tissit. ja talveksi hyvin hyvin lyhyen hameen..
     
  4. Tuukka

    Tuukka 1st gear

    Minkälaiseen hintaan polttelisit dvdlle?
     
  5. perkele

    perkele Gearhead

    mulle kans..... ja tuukka mä en ole viel ehtiny kattoo,sorry
     
  6. Tuukka

    Tuukka 1st gear

    jos saa dvd niin en välttämättä tartte vhs:ää
     
  7. J-M Partanen

    J-M Partanen 1st gear

    Piti ihan ruveta katsomaan.

    -Voi vittu mikä auto!
    -Ford Galaxie 63.
    -Samaa vuosimallia kuin Kennedyn murha.

    Hyvä myynti-iskulause :rotfl:
     
  8. amalo

    amalo Gearhead

    Sehän on Masa vaan hyvä, niitähän voi pitää vähän niinkuin "referenssinä", niin porukka osaa arvostaa sellasia paremman mallisia sitten enemmän :)

    Pitää tull leffa kattoon jossain välissä, ei muuten mutta jos siinä kerran näkyy tissit...
     
  9. Vilkuna

    Vilkuna Gearhead

    Joo, tuu ehottomasti kattoon vaan.
     
  10. duster73

    duster73 Gearhead

    Nuo itelläkin vielä avi-muodossa,mut pitää koittaa itelle poltelle dvd:lle ja kattoa et skulaako.pitäis kyllä.eipä nuo just mitään maksas,jokaisen omantunnon mukaan :)
     
  11. RT6870

    RT6870 Gearhead

    Suomessakin tehdään hyviä elokuvia, oikeesti, enkä tarkota just ja pelkästään niitä joita mainostetaan isolla rahalla mediaassa....
     
  12. J-M Partanen

    J-M Partanen 1st gear

    Monissa kotimaisissa filmeissä paras pointti onkin ajan henki. Jotkut Uunot pekot tms. saattavat tuntua tyhmiltä mutta 15-20 vuotta ja katukuva on muuttunut ja filmit saavat aivan uuden ulottuvuuden. Tätähän se Peter Von Bagh on tainnut kitistä kun se puollustelee vanhoja suomifilmejä.
     
  13. RT6870

    RT6870 Gearhead

    noh, uunot vielä menee mutta Pekot on jo jotain mikä menee ohi arvostelun mutta tarinallisesti hyviäkin elokuvia Suomessa tehdään jotka ei saa kaupallista huomiota, no joo nämähän on vain yksittäisiä mielipiteitä, joista ei pidä hermostua...
     
  14. duster73

    duster73 Gearhead

    ite kattonu autovarkaan lisäks nyt 1-2 viikon aikana mm poliisin pojan ja siivottoman jutun,molemmat pirun hyviä.ja pitkä kuuma kesä on huippu kyllä myös :)
     
  15. 5150

    5150 1st gear

    Kaurismäkien ja Matti Ijäksen leffoissa on jotenkin tosi hieno se tyyli, että melken poikkeuksetta ajellaan jenkkiautoilla, kesät talvet. Se on hienon näköstä kuvaa aina kun joku komee vanha peli kyntää talvista suomalaista maisemaa ruudulla.
     
  16. Trexem

    Trexem 3rd gear

  17. challenger-70

    challenger-70 Gearhead

    NYt on julkaistu DVD:nä
     
  18. elcamino0365

    elcamino0365 3rd gear

    Mistäs tän DVDn sais ostettua?
     
  19. duster73

    duster73 Gearhead

    cdon.com ainakin myy.
     
  20. jakulepi

    jakulepi Double Gearhead

Kerro tästä muillekin!