Jouluaaton Cruising Stadissa 24.12

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja DS 325, 23.12.2006.

  1. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Eli tommosta ketjua pyydettiin avaiilemaan tuolla toisessa osiossa.

    Mahtaisko tommoselle olla kiinnostusta enää nykyään. Aikoinaan jenkkiautoilijat kokoontuivat Kaivariin Jouluaaton illan jo pimettyä viettämään ns. Hylättyjen Joulua. Tuttuja tapailtiin, joitan lahjoja jaettiin, käytiin Cruisailemassa Joulukadulla ja jossain vaiheessa tietysti kaffella. Parhaimmillaan tuolla oli joskus jopa 20 autoa, ellei enemmänkin, ja rohkeimmat tulivat oikein avoautoilla tunnelmaa kohottamaan. Mulla ainakin on noista Cruisingeista paljon hyviä muistoja, ja olen aika monena vuotena yhä Kaivarissa käynyt pyörähtämässä. Tosin meno on ollut viime aikoina melko kuollutta, joten yritettäiskö uudestaan. Toi myöhäinen aika sen takia, että useimmat ehtivät pakolliset Jouluperinteensä hoitaa ennenkuin kylille lähtee.

    Nyt kaikki kynnelle kykenevät Aattona kaivarin rantaan :rotfl:
     
  2. Sarah

    Sarah 1st gear

    Jummi Jammi Ukko-Kulta..minä tahdon kirkkoon huomenna,eli sovitte sitä aikaa hieman aikaisemmaksi :soosoo:
     
  3. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Mikähän olisi kullekin paqras aika, ja onko mielenkiintoa. meillä olikin sovittu treffit tuolla Paavalin kirkossa 23.00, joten tonne pitäis tulla aikaisemmin tai myöhemmin. :oops:
     
  4. kenne

    kenne Gearhead

    Onks aattona jotain kirkonmenoja?
    Eiksne oo vasta joskus aamulla?

    Meil ny menee äkkii tonne 22 asti ennenku saa mennä ulos jos vanhat merkit pitää kutinsa?

    Mut kai ne joskus häätää sielt kirkolta pihalle nii voi sit jatkaa?
     
  5. coupe devil

    coupe devil Gearhead

    Ennen tai jälkeen aina sopii :rotfl:
     
  6. Häkä

    Häkä 3rd gear

    Eipä sitä ole parempaakaan tekemistä aattona joten paikalle saavutaan savuttavalla astrolla :)
     
  7. Buickustom

    Buickustom Gearhead

    buickin otan minä tallista, se lysti on halpaa :D
    Muutenkin stadiin tulossa illaksi niin miksei sitten Kaivarin kautta tyylillä 8) Mihinkäs aikaan se sitte on?
     
  8. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Oishan tuolla tulla pyörähtämään, jos satun tulemaan takas stadiin illaksi.
     
  9. intiaani_chief

    intiaani_chief 3rd gear

    Mihin aikaan ??
     
  10. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Joo, aika ois hyvä tietää :lol:
     
  11. jvc

    jvc Gearhead

    kai sinne vois vähitellen lähtee?
     
  12. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Mekin taidetaan suunnistaa tonne 9:siksi. Oisko muitakin tulossa :rotfl:
     
  13. coupe devil

    coupe devil Gearhead

    Mä oon tulossa tosin talvi Benzillä :poff:
     
  14. Buickustom

    Buickustom Gearhead

    Siitä kautta kurvasin kotimatkalla. Viitisen autoa sillon oli, yhdeksän jälkeen.
    Kylmää mutta hauskaa kyytiä buikilla 8)
     
  15. rocker79

    rocker79 Gearhead

    Juu tulihan siel kaivaris pyörähdettyä "uudenkarheella" Pickupilla. Ja kyllä oon ihan sitä mieltä että ois siellä voinu enempiki autoja olla. :-?
     
  16. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Jep 8)

    Paikalla oltiin, ja käytiin oikein Kahden auton letkassa vähän kaupungilla pyörähtämässä. Hiljaisen oloista ainakin 9-10 aikoihin tuolla oli, eikä seisoskelu ainakaan Kaivarin parkkiksella oikein maistunut viileähkön tuulen takia. Muutama tuttu tuli bongattua, Tebarilla kahvit juotua ja sitten 23.00 aikoihin Paavalin kirkossa käytyä. No tuoltakaan ei oikein mitään uutta tullut opittua, sillä teksti jota siellä kuuli oli edelleen yhtä kornia kuin ennenkin, mutta tunnelma kuitenkin jouluisen harras. Eiköhän toi kirkkokin näin Jouluna puolustanut paikkansa. Ehkä tämän cruising teeman taholta pitäis tehdä vähän aikaisemmin päätöksiä, jotta mielenkiinto olisi vähän vilkkaampaa. Olihan siellä muuten kaikkien käyttöwessojen seassa kuitenkin oiken Kustomikin paikalla, joten illan parhaasta kulkineesta virtuaali-palkinto menee mielestäni sille Buickille :rotfl:

    Vaihdettu Customin merkki :oops:
     
  17. Buickustom

    Buickustom Gearhead

    Jos korjattas kustomin merkki, ei sentään sotketa Buickia voorttin tuotteisiin :argue: :D
    Ellei mun lähdön jälkeen tullu mercurya tonteille :p :) :odroll:
     
  18. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Niinpäs muuten olikin :oops: Pyydämme nöyrimmästi anteeksi aiheuttamaamme mielipahaa tämän häpeällisen sekaannuksen johdosta :oops: Korjaamme asian pikimmiten :rotfl:
     
  19. Buickustom

    Buickustom Gearhead

  20. coupe devil

    coupe devil Gearhead

    Miten olisi uudenvuoden aattona uudestaan. Itse ajattelin lähteä pontiacilla kruisailemaan.
     

Kerro tästä muillekin!