Entäs jos "mamma" sanoo jenkille EI!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Kesämies!, 18.10.2005.

  1. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    mä oon etsimässä nyt taas sellasta mammaa joka ei sanois jenkille ei, jos sanoo niin etin uuden. hyvin yksinkertaista ja säästää vaivalta :lol:
     
  2. garagektc

    garagektc Gearhead

    mikkeri, jos etsit mammaa jenkillä se tuskin sanoo sille ei myöhemmin.

    ja jos mamma ei tiedä että auto on vasta ostettu, voi pehmentää alkushokkia sanomalla että kyseessä on vaarin perintö joka on vuosikausia ollut suvun silmäterä... :wink:
    älkää kuitenkaan tulko osoittelemaan sormella jos menee selityksen takia tilanne ns ojasta allikkoon :D
     
  3. francine

    francine 1st gear

    mulla kävi päinvastoin. ensin ex-ukko oli oikein innoissaan impalasta, mut suhteen loppuaikoina puhu jatkuvasti et mun pitäis se myydä.. se ite vaihto autoa ku sukkia, joten ei se tajunnu et on asioita joista mä en luovu. tai no, nyt se vaihtaa omistajaa, mut paremman tieltä :)
     
  4. AteV8

    AteV8 Gearhead

    Joo-o. Ongelmahan on tullutkin jo selväksi, eli kaikilla ei ole varaa kahteen autoon.

    Avio/avoliitto ---> "tasa-arvo"/yhteinen talous ---> Ongelma isolla Oolla

    Se onkin asia erikseen, jos molemmilla on töitä, ja on varaa pitää kahta autoa. Mutta sitten rupeekin juorukellot puhumaan siitä "tasa-arvosta", että "tämäkö on nyt sitä tasa-arvoa, kun ukko ajelee isolla hienolla autolla, ja nainen+lapset liikkuu vaarallisella pikku kipolla?" :poff:

    Aina on joku pielessä... :(

    (Kävikö se jo muuten selväksi, että en kannata tämänpäivän tasa-arvoa, koska se tarkoittaa nykyään lähes samaa kuin feminismi..? Ja naiset kun haukkuu miehiä ni ne on asenne mimmejä, mutta kun miehet haukkuu naisia ni ne on sikoja) :wink:
     
  5. Arttu78

    Arttu78 Gearhead

    Just ton takia minä hankin ensin nämä lelut ja nyt sitten voi keskittyä siihen vellinkeittäjän etsintään :rotfl:
     
  6. Marika

    Marika 1st gear

    MustangSally kirjoitti asiaa aiemmin.

    tasa-arvo = mm. omat rahat
    itselle ei kyllä tulis mieleenkään alkaa päätä aukomaan jos toinen haluaisi tietynlaisen auton. kai aikaihminen tietää riittääkö rahkeet siihen vaiko ei...
    ja olen sinkku eikä toi mielipide kyllä muutu :lol:
     
  7. Tuukka

    Tuukka 1st gear

    Mä vaihdoin just Scorpion Chevy Vaniin. Emäntä vaikuttas olevan mielissään koska "päästiin siitäki paskasta". Sitte mä myin Golffin ja emäntä on tyytyväinen koska "piha tyhjeni vihdoinkin paskasta". Nyt meillä on 3 Chevroletia, 2 Dodgee, 1 Pontiac ja 1 Cadillac...
     
  8. pantera

    pantera Double Gearhead

    taa on homma on helppo yhtalo, naiselle oma jenkki, ja vahan uudempi ja kalliimpi kun se milla ite ajatte.
    Nain meilla on tehty jo ammoisista ajoista , ja homma on toiminut niin etta usa kalustoa on jo kertynyt nurkkiin reilu puolitusinaa,
    Vai onko niin etta ajattelette etta taa nainen ei keksi mitaan sanomista mistaan autoasiasta vaikka ite ajelette SS-isolohkoilla ja tyttoystava tyyne ajelee -82 fiestalla?!?
    jukkeri on oikealla tiella :D
     
  9. ply

    ply 1st gear

    Kyllähän se jenkki auton harrastaminen on semmonen ASIA MISTÄ EI NEUVOTELLA oli se auto jo tai on ostamassa 8)
     
  10. torviapina

    torviapina 1st gear

    Jep, on se perkele, kun ei ihmisellä saa olla harrastuksia....
    Eka auto buick century-83. Emäntä sanoi että nyt saa paska lähteä pihalta... Ok...
    Seuraavana keväänä älli iski taas... tartti saada buick stw... emäntä sanoi: Ei sellasta hankita, ei oo ees parempaa pesukonetta! No perkules, ei muuta ku kodinkoneliikkeeseen pesukonetta hakemaan ja seuraavana päivänä buikki...
    Viimesimmän kohdalla, kun sanoin että pohjosessa olis myytävänä nätti fury, meinasin pudota penkiltä, kun muija sano että "jos sun on se pakko hankkia, niin hanki" Ei kai ottanu tosissaan, kun oli yli 700 kilsan päässä myynnissä, mut ei voinu enää napista ku seuraavana päivänä varailin junalippuja....

    Ja aikalailla tuo ilmoitteli kavereilleen, että nyt on hieno peli pihassa.... Tais sitteki kelvata... :)
     
  11. rokkaaja

    rokkaaja 1st gear

    Ei tarvinnu kauaa vaimoo houkutella ostaa tota pikkarii...nettiautosta katteltii ensin rämistimiä...liian kallis,sitten kateltiin chevyjä ja gmc:tä...kaupat tuli hinta sopiva ja asiallinen kulkupeli=molemmat onnellisia!Eikä jää talvella hankeen :lol:
     
  12. kaz

    kaz Gearhead

    heh aika paha, meidän perheessä minä naisena omistan kaks jenkkiä eli vastaus etteä äijä lähteköön, jenkit jää :rotfl:
     
  13. Guest

    Guest Guest

    Ei kokemuksia vastaavasta ongelmasta. Puoliso (ja myös mamma) olivat todella innoissaan uudesta hankinnasta. Etenkin hankinnan punaisesta sisustasta. Vastaanotto oli vieläkin lämpimämpi kuin edelliselle ruskealle '80 Volvolle. Puoliso ei tosin taida jenkkiäkään hevin lähtä ajamaan: Tehostin tässä nyt on ettei hauiksesta jää kiinni, mutta kun ei näe konepellin yli.

    Pitäähän sitä nuoren miehen harrastaa.
     
  14. 54474N4

    54474N4 Gearhead

    Aluksi se emäntä vähän naputti siitä rahan menosta ja että ei niillä tee mitään jne... mutta kun aikansa katteli kuvia netistä ja näytti niitä emännälle, ni kummasti se helty ja meinaspa jopa ruveta tuskastumaan kun ei sitä oikeeta ajokkia meinannut ruveta heti löytymäänkään.
    Nyt se on jo innosta piukeena suunnittelemassa sisustuksen korjausta.
     
  15. Buddy

    Buddy 1st gear

    Ostin taas yhen Caddyn ilman kyselyitä. Kaupanteon jälkeen vasta näytin kuvia tietokoneelta, että mites olis? Vastauksena tuli jotakin neutraalia muminaa. Tulkitsin sen hyväksyväksi eleeksi. :rotfl: Myin käyttiksenkin syksyllä kysymättä emännältä mitään. Se on jo tottunu mun tempauksiin. :lol:
     
  16. zet28

    zet28 Gearhead

    Mielestäni ei toisen harrastuksiin voi suhtautua kielteisesti tai no siinä tapauksessa,jos se vie kaiken ajan ja rahat.Itsekin joskus joutunut myymään laitteen pois,kun sen pitäminen ei ollut enää taloudellisesti mahdollista ja aivan omasta tahdosta,koska jonkinlainen tärkeysjärjestys asioilla on.
    Nykyään eipä toi parempi puolisko paljoo enää noteeraa noista vehkeistä(autoista),sain kuitenkin houkuteltua jo toisen kerran lähtemään Powermiittiin 8)
    Sanotaanko vielä lopuks,et jos heitetään suhteessa heitto:minä tai toi peltilehmä,niin silloin ei kyl oo kaikki kohdallaan muutenkaan
     
  17. hevisevi

    hevisevi Gearhead

    Totta turiset , jos mamma sanoo että jenkit tai minä niin sillä on päässä vikaa.Sellaisen mamman voi laittaa lahjoitetaan palstalle.
    Terve ihminen ei asettele tuollaisia ehtoja.
     
  18. jorkki107

    jorkki107 Gearhead

    tai sitten se on todella järkevä :-?
     
  19. Buddy

    Buddy 1st gear

    Jos tollanen ehto tulis meidän emännyksen suusta, niin se tietäis itekkin miten siinä kävis. :rotfl:
     
  20. Toukka

    Toukka 1st gear

    ...mitä sanotaan naiselle, jolla on molemmat silmät mustina...? Ei mitään, hänelle on jo kaksi kertaa sanottu.... :poff: :rotfl:
     

Kerro tästä muillekin!