Only to Finland karvalakki mallit

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja vernando de hoto, 6.2.2007.

  1. Niin, onhan tuo huomattu että c-bodylläkin ehtii :D
     
  2. Tuplawee

    Tuplawee Gearhead

    Kuinkahan "Only to Finland" malleja oli Rambler Americanit?
     
  3. Rusty

    Rusty Double Gearhead

    Täältä löytyy '62 Galaxie 4Door-tolppa-karvalakki-500:nen. Ei tehostimia, ei sähkövarusteita, alunperin pikkukasilla ja manuaalilla (Nyt 390 ja C6). :p
     
  4. MJF

    MJF Double Gearhead

    Tallista löytyy ´69 vuoden Belvedere neliovitolppa. Keulalla alkuperäinen 318 ja 904, HD-alusta ja isot rummut joka kulmassa. Muita varusteita on sisältä säädettävä ulkopeili, muuten aika köydää.
     
  5. 4dFunClub

    4dFunClub 1st gear

    Kyllä on. Vielä enemmän kovia kokeneena=kova keula mälli. Mutta palaa baanalle vielä. quote]
    Sitten kun otat auton työn alle, niin tarjoa yösija niin tarjoan illan, tai päin vastoin. Oli mun eka jenkki ja mulla useamman vuoden. V:tun läjä. Luulis että ihminen oppii vähemmästäkin ja vaihtaa uusiin autoihin tai käkikellokurssiin, mutta ei. Jenkeillä ajellaan vieläkin. Pölhökin on tervetullut, jos on GaCoLiinon omistajia.
     
  6. dart -66

    dart -66 Gearhead

    Jaa, perusmalli? 170-sarjan Dart 2d sedan 170cid (nyt 225) 3-v man, 9" rumpujarrut, ohuimmat vääntösauvat, ei tehostajia eikä muitakaan herkkuja... jaa, apparillakin on aurinkolippa 8)
     
  7. heikkisj

    heikkisj Gearhead

    Kaverilla on hinnat alkaen -mallin -68 Belvedere 4d, ollut alunperin kuutosella ja manuaalilla mutta (valitettavasti?) vaihdettu nokille kasi ja automaatti. Mutta todellakin, lisävarusteita ei sitten uutena ole tilattu. Powerissa ei muuten vastaavaa Ruotsin-kilpistä ole vastaan tullut, sensijaan muutama Satellite..

    Mutta Suomessahan ovat yllättävän harvinaisia 60-luvun Biscaynet tai Ford Customit, yleensä maahantuoja on tilannut Bel Aireja ja joko Custom 500 - tai Galaxie-malleja, Fordit jopa yllättäen usein kasilla.
     
  8. Käkö

    Käkö Gearhead

    Heh, sulla on sentään 170-sarjan Dart, mulla on sentään pelkkä Dart :eek:

    Kumipenkit, kumimatolla joskus tullut, tehtaan lisävarusteita oli tilattu seuraavanlaisesti; automaattivaihde, tupakansytytin, kaksinopeuksinen tuulilasin pyyhin...
     
  9. Rocket engineer

    Rocket engineer 1st gear

    No mulla on uudempi karsittu Suomi-versio. Olds vuodelta 1980. Build sheetin mukaan lähes kaikki on deletetty. Listoitukset, merkkitekstit, halvimmat kapselit, halvin lämppäri, radio delete, halvin verhoilu, manuaali-ikkunat..
    Vain kuskin penkin sähkösäädöt ovat poikkeus "sääntöön" ;) Ja HD-alusta ja lukkoperä..
     
  10. Belvedereman

    Belvedereman 1st gear


    Hei, täällähän on porukalla hienoja autoja! :D Mullakin on tuommoinen -68 vuoden Belvedere neliovitolppa ja tosiaan hinnat alkaen mallia eli 225 kuutosella alunperin, nykyään jo kasin koneella. Aika vaatimatonta tasoa ollut varmaan jarrut ja jousitus alunperin, rummuthan tuossa oli perusversiona joka kulmassa ja kallistuksenvakaajaakaan ei ollut. Nyt on päivitetty jarru- ja jousituspuolta, mutta täytyis vähän hommata aineistoa että sais selvitettyä kuinka karu on ollut varustus alunperin. Fender tagissa ei kyllä juuri mitään merkintöjä ole. Tokihan tuossakin se sisältä säädettävä kuskinpuolen peili on mutta siihen se luksus taitaakin jäädä mitä tehtaalta tullessaan oli...
     
  11. B 50

    B 50 Gearhead

    `64 Biscayne. Varustuksesta paha sanoa mitään. On saattanu tulla jotain lisääkin, mutta jotain on aivan varmasti jäänyt matkan varrellekin.
     
  12. M

    M Gearhead

    mobilistissahan oli just juttua mercury commuter farkusta. komea peli ja suomi-varustuksella.
     
  13. mörkö

    mörkö Gearhead

    Ihme kyllä aspenit tulivat maahantuojan kautta huomattavankin varustettuina, oli automaatti, sisältä säädettävä peili, kangasverhoilu ja speed kontrollit yms hilavitkuttimet. Joissain jopa lukkoperäkin... :eek:

    Möröllä on jemmassa Suomi-fury 1 vm. 67. siinä ei oo mitään muuta kummallista, kuin 318, 727 ja lukko. kaikki uudesta asti. muuten tosi perus härveli. :rotfl:
    Oli Möröllä aikanaan 67 Chevellekin, jossa oikein pelti/alumiinilätkässä luki to Finland yms. muuta ei ollu ylimäärästä luin ylivaihde. myin osiksi Od.n kautta. 8)
     
  14. vernando de hoto

    vernando de hoto Gearhead

    Taitavat tuon ikäluokan 63-64 Biscaynet olla aika vähissä Suomessa. Bel Air;eja kai enemmän. Mutta milloin olet nähnyt tuollaisen 4D Bel Airin vielä 6+man. Eikä minään laikka-avona tms.
     
  15. Buick Special

    Buick Special 1st gear

    Voidaanko 1964-1965 4 D tai STW Buickin Specialit kutosella tai kasilla ja kolmivaihteisella rattikarahkalla ilman tehostimia kelpuuttaa kategoriaan?
     
  16. heikkisj

    heikkisj Gearhead

    Veljellä oli takavuosina -65 Dart 170 4d Sedan johon oli ihme kyllä ruksattu 273 V8 -optio. Eikä sitten muuta. Standard catalogue of American carsin mukaan niitä ei ole muuten tehty mitenkään runsaasti (taisi olla alle 3000 kappaletta yhteensä 170-sarjan 2d + 4d + STW). Moottori meni sitten erääseen Coyote GT HT -darttiin ja auto jatkoi matkaansa tavallisena 170cid perusdarttina...
     
  17. make_110

    make_110 3rd gear

    Kaipa se '65 4d Biscaynekin tähän sopis, rattikarahkalla ja helevetin suoralla kuutosella. Ja muutenkin aito karvalakki malli sinistä ja tiikerin karvaa käytetty sisustassa :rotfl:
     
  18. isoatlas

    isoatlas Gearhead

    Multa löytyy -66 Belvedere 4d tolppa, alunperin 273 + 904...nykyään 360 vm -77. Oli ilman mtn tehostimia ja yksipiiri 10 tuumasilla rummuilla..nyttemmin päivitetty kakspiiriseksi tehostajalla. Tässä kuosissa tiettävästi jo -70 luvulta asti..?? Tuli mulle -04 Joulukuussa...oli sitä ennen liikkunu viimeks -85..

    http://kuvablogi.com/nayta/228261/
     
  19. jaketin

    jaketin Gearhead

    kerhomme puheenjohtajalta löytyy 65 valiant, jossa ei ole mitään lisävarustetta, jopa tupakinsytyttäjä puuttuu..

    niin, pienimmällä kutosella ja rattikarahkalla varustettu. päällepäin hyvässä kunnossa..

    omistajakin sanoo, että on sentään varustettu sähkävaloilla ja kääntyvillä etupyörillä :rotfl: :rotfl:
     
  20. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    mulla on 60 dodge dart seneca 4d, karvalakkimalli slantilla ja rattikarahkalla alunperin. vuodesta 75 seisonut. nyt 2d sedan etuovet jatkettu ja ilman tekniikkaa...

    toinen on 62 plymouth savoy4d sedan. nyt sekin on 2d sedan, otteessa oikein lukee se. ovet on jatkamattomat siis orkkis 2d:n ovet ja keulilla pauhasi vielä viime kesänä 318, ens kesästä ei tiedä vielä mitä tapahtuu

    kummatkin on aikas varusteettomia, tupakan sytkät niistä on varmaan löytynyt.
     

Kerro tästä muillekin!