hähää

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'FHRA Kouvola Club ry', aloittaja tötterö, 23.1.2007.

  1. paja1

    paja1 Double Gearhead

    oon huomannu että silloin kun ei oo mitää asiaa on yleensä parempi pitää naama kiinni :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: niinku täs keskustelus sit jotaa oikeeta asiaa jollaa olis ollu :poff: no joo... oisko kellää mitää sanottavaa tähän väliin? :rotfl:
     
  2. surma erkki

    surma erkki 3rd gear

    Nyt puhut vähän mutta paljon.
     
  3. paja1

    paja1 Double Gearhead

    miksi toiselle niin vähän on toiselle paljon enemmän :poff:
     
  4. surma erkki

    surma erkki 3rd gear

    Joka toiselle kuoppaa kaivaa, joka toiselle ei :wc:
     
  5. hot wheels

    hot wheels 1st gear

    perkele saunanputket jäässä... dynamiittiäkö???
     
  6. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Höh erkki, miks ei kaiva :eek: Äkkiäks sen sille toisellekin lapiois jossei toi maa olis niin v*tun jäässä eikä olis hanskat hukas :eek: :eek:
    Dynamiittia on hyvä käyttää saunan lämmityksessä. Pari pesällistä niin tulee tymäkät löylyt :poff:
     
  7. surma erkki

    surma erkki 3rd gear

    Ei se tynamentti jäädy, ettei olis vettä :eek:
     
  8. hot wheels

    hot wheels 1st gear

    kylmää tulee missäs se kuuma vesi viipyy... ettei menis naapurin ojaan haljeneesta putkesta.. :rotfl: dynamentillä vois tutkia asiaa tarkemmin.. :wc:
     
  9. hot wheels

    hot wheels 1st gear

    Kyl sitä on kuoppa kaivettu routaseenkin maahan..valtion leivissä.. :rotfl: 1.5 metriä syvä.. :pinup:
     
  10. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Ai toi :eek: Ohhoh, aika kone :eek: :eek: Vissii sellanen isolohko :eek: :eek: :eek:
     
  11. hot wheels

    hot wheels 1st gear


    :rotfl: :rotfl:
     
  12. hot wheels

    hot wheels 1st gear

    mahtuuks sinne "Erkin limoon" ens kesään..??
     
  13. paja1

    paja1 Double Gearhead

    vastahan mä sen kuvan tänne linkitin... eihän sinne meinaa kaikki halukkaat mahtua millää :poff: http://kuvablogi.com/nayta/227563/ kato ny vaikka,tuokin kaveri pui nyrkkiä kiukuissaan ku ei vaan mahdu!
     
  14. 4dFunClub

    4dFunClub 1st gear

    No on ollut melkonen vosu. Mun naisesta putkahti vähän puolen yön jälkeen 54 senttinen ja sekin oli melkoinen pötkö. Eli mun sladdi ei oo käyny lähelläkään pohjaa. Ai mitä mä täällä teen? No juon viinaa. Junior I on mummolassa ja Junior II + mamma Kotkassa hyvässä hoidossa. Ja mulla alko (korostan sanaa alko) Iiipidipidipi-SYYSpädäpä-LOoopalapalapa-mMAaahahahahahah. Hajotkaa työmaallenne tuhkamunat!
     
  15. paja1

    paja1 Double Gearhead

    :eek: :eek: onnea ja menestystä :D
     
  16. signet

    signet Gearhead

    Onnea Funclubin familylle!
     
  17. pässi

    pässi 3rd gear

    Onneks olkoon ja hajoo itte. Hullu sinäkin. :eek:
     
  18. surma erkki

    surma erkki 3rd gear

    Aina on tilaa vielä yhdelle, joka käyttää....Carilloo....
     
  19. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Onneks olkoon, kai :poff: Onks toi uus täysin varustettu vai sitä sellasta halvempaa mallia josta puuttuu varusteita (ei oo ku kaks jalkaa jne :eek: )
     
  20. 4dFunClub

    4dFunClub 1st gear

    Hullu paljon töitä tekee, viisas pääsee vähemmällä. Pitääkin kohta lähteä yläkertaan nikkaroimaan. Jahka nyt saan tämän lasin tyhjäksi (on she vaan hhienoa ollla ishkä). Nii ja poikahan sieltä tuli. Noilla mitoilla jos se ois ollut tyttö, niin se ois ollu uus Anna Nicole Smith (r.i.p.) Sekin oli muuten hullu :eek:
     

Kerro tästä muillekin!