edulliset renkaat

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Renkaat ja vanteet', aloittaja kalhu1969, 24.2.2007.

  1. kalhu1969

    kalhu1969 1st gear

    onkos kukaan tilaillu rengasonlinesta palloja ku mun mielestä hinnat oli edullisia bridgestone 275/60 R15 ovelle toimitettuna 105e kpl.
    ei tarvis ostaa mitään pujottelurenkaita kun sais köyhä hyvätkin halvalla. eli onko kokemuksia kyseisestä rengastoimittajasta.
    http://www.rengasonline.com/start.html <-- toi pitää klikata siit sinirististä et tulee finski ja suomeen toimitetut hinnat.
     
  2. greenrtse

    greenrtse 1st gear

    juu ,tilasin käyttöautoon kesärenkaat viime syksynä,ja hienosti tulivat perille
     
  3. Lintta cruiser

    Lintta cruiser Gearhead

    Kuin myös, viikossa tuli perille.
     
  4. kalhu1969

    kalhu1969 1st gear

    kiitos, tämä riittää ja teen tilauksen itsekkin :)
     
  5. Mopo305

    Mopo305 1st gear

    Ja renkaat tuntuu hyvältä,oli tos mun kotterossa alla kun ostin,tosin on 255-60-15,mutta reuraavat on 275:t.Kuinka olette maksanu.
     
  6. Lutra

    Lutra 1st gear

    Ostin kaksivuotta sitten käyttöauton kesärenkaat ja aluvanteet ja viikko sitten pelkät kesäpallot täältä:

    http://www.autio.net/

    En tiedä millainen firma on mutta molemmat kerrat kun itse olen tilaillut on lähetys toiminut ripeästi ilman ongelmia.
     
  7. kalhu1969

    kalhu1969 1st gear

    ei näyttäisi ainakaan halvemmaksi tulevan ja ei ollut kokoja tarjolla. toi edellinen oso oli siittä hyvä että ne on kokonaishintoja ovelle.
     
  8. toyopet

    toyopet Double Gearhead

    Täytyy taas mainostaa naapurikylän rengasliikettä

    Saa ihan vanteille asti kohtuuhinnalla.
     
  9. kalhu1969

    kalhu1969 1st gear

    aivan..., juuri näitä mutkarenkaita(jenkki) koitan välttää :)
     
  10. toyopet

    toyopet Double Gearhead

    Jaa, vai sillä kannalla :D
     
  11. kalhu1969

    kalhu1969 1st gear

    monen olen nähnyt moittivan niin en halua koittaa omalla rahalla pääsenkö moittimaan jos voi pelata varmanpäälle :D
     
  12. zet28

    zet28 Gearhead

    Toimii hyvin,parit kiekot on tullut tilattuu onlinesta,suht nopee toimitus.Oon maksu ne ennakkomaksuna,jolloin sähköpostiin tulee vahvistus ja noin toimitusaika
     
  13. MudMax

    MudMax Gearhead

    Se on tää isojen poikien markkinatallous joskus miälenkiintoistakin:
    Miten saksalainen rengas myydään samassa saksalaisessa firmassa lähes puolet halvemmalla jenkeissä kuin saksassa?
    Vaikkapa Conti crosscontact LX 275/60/17 :
    Usa, 100,90 taalaa ( plus rahti ja verot)
    Saksa, 196,50 euroa (sis alv 19% ja rahdin)
    Suomi, 211 euroa (sis 22%? alv ja rahdin)

    Toisaalta voihan ne teettää jenkkimarkkinoille renkaat vaikka mexikossa, mutta kun aasialaisten renkaiden hinnoissakin on sama suhde.
    Miksi me euroopassa maksamme aina enemmän, olisko e-hyväksynnällä taas hintansa?:mad:

    www.tires-easy.com
    www.reifendirekt.de
    www.rengas-online.com

    edit: Nokialaiset renkaat sain nastoitettuna ja asennettuna paikallisesta rengasliikkeestä selvästi edullisemmin kuin renkasönlineltä ilman nastoja ja asennusta.
    Eikä tilaus jenkeistäkään olisi kannattanut :lol:
     
  14. Luigi

    Luigi Gearhead

    Onhan ne halpoja tuolla maalimalla,itse kyllä suosin kotimaista jos nyt muutaman kympin tulee kalliimmaksi mutta jää nekin fyrkat Suomeen ja saa työt samalla. Kyllähän se sitten pistää ajattelemaan jos säästöt alkaa oleen satasia. Jotain on vitullaan jos nokian renkaan saat saksasta halvemmalla kun täältä. Pullakuskithan aikoinaan manas vientitukiaiset kun suomalainen kurkku oli ruåttissa halvempi kun täällä,ei oo järkee.
     
  15. RAAKA

    RAAKA 1st gear

    Kyllähän sitä täältä ostais noita renkaita,mutta kun hihta on jenkeissä 37$ kpl ja täällä 155€ kpl.Koko on 215/75 R14 ja valkosivulla.
     
  16. pekkaV

    pekkaV 1st gear

    HOX, HOX!
    Kerro oitis, mistä NOIN halavalla löytyy valkosivukiekkoja.
    Olisi meinaan tarve ensi kesäksi...
     
  17. RAAKA

    RAAKA 1st gear

  18. lehmikangas

    lehmikangas 1st gear

    Muakin kiinnostais jos edullisesti sais tilattua. Esim store.coker.com sivuston hinnat, euroiksi muutettuna + tulli + alv, niin osan renkaista saa halvemmalla Lassilalta.
     
  19. Mopo305

    Mopo305 1st gear

    Ei tunne koko lassilaa
     
  20. NUTFINN

    NUTFINN Gearhead

Kerro tästä muillekin!