edulliset renkaat

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Renkaat ja vanteet', aloittaja kalhu1969, 24.2.2007.

  1. pekkaV

    pekkaV 1st gear

    Isot KIITOKSET Raa'alle (?) - Taidan testata tämän sourcen...
     
  2. lehmikangas

    lehmikangas 1st gear

    Ei kyllä löytynyt tuolta valkosivuja? Eipä sillä että olis kapeita rättirenkaitakaan?
     
  3. nyffikaakoo

    nyffikaakoo 1st gear

    Eikä edullisia. Missäs ny on kaikki 250 euron 235/75X15 rengassatsit? Huhupuheitten mukaan Niemensivulta Harjavaltalaiset ostelleet lähihistoriassa siihen hintaan...onko joku tavoittannu kyseistä kauppiasta? :D
     
  4. pekkaV

    pekkaV 1st gear

    Puhhuuko ne ny tästä Lassilasta vai Vulcanista???
    Vulcanilta löytyy 235/75R15 edullisimmillaan 184USD sarja ($43/kpl), Cooper tire valmistama merkki nimeltä Dean, kapealla valkosivulla tai ilman.
    Se, ettei Suomesta löydy halpoja renkaita ei taasen ole mikään ihmettelyn aihe...

    Itse päätin testata tuon Dean laadun. Periaatteella, ettei näillä hinnoilla pääse korkealta putoamaan.
     
  5. pekkaV

    pekkaV 1st gear

    Puhhuuko ne ny tästä Lassilasta vai Vulcanista???
    Vulcanilta löytyy 235/75R15 edullisimmillaan 184USD sarja ($43/kpl), Cooper tire valmistama merkki nimeltä Dean, kapealla valkosivulla tai ilman.
    Se, ettei Suomesta löydy halpoja renkaita ei taasen ole mikään ihmettelyn aihe...

    Itse päätin testata tuon Dean laadun. Periaatteella, ettei näillä hinnoilla pääse korkealta putoamaan.
     
  6. poikelin

    poikelin Gearhead

    olisko www.vannetukku.fi mitään? Itse löysin kelpoiset sirkkelit tuolta ja sopuhintaan.
     
  7. toyopet

    toyopet Double Gearhead

    Tilaamallako meinasit? Noita Deaneja saa suomesta
    [​IMG]
    Tuo nyt ei ole ihan peruskoko vaan 235/70-15 ja takana oli 255/70-15. On suoria ja pienillä painoilla meni tasapainoon, taitaa olla justiin tuossa kuvan renkaassa se suurin paino :D

    viime keväänä 235/75-15 sarjaa olisi saanut www.rengaskanava.fi kaupasta alta 300€ ja myöskin naapuritaajamasta hankookkia 290€/sarja. Mutta kun halusin tuollaiset erikokoiset, oli vähän kalliimpia. Siinä ne auton alla normaaliajossa pyörii kuin muutkin.

    EDIT: Noissa deaneissa lukee valmistaja dean tires (vai tyres?) ei cooper. Cooperit oli buickin alla 100 000km ja niihin jäi pintaa vielä 4mm. Tero Rutaselta voi kysyä, onko ne vielä käytössä vai ei. Ne piti muuten talvellakin hyvin.
     
  8. RB-440

    RB-440 1st gear

    TM-Auto ja Rengashallista Tampereelta sai ainakin vielä jokunen vuosi sitten aika erikoisiakin kokoja, eikä hinta ollut hirveä. Palvelu oli nopeeta ja jopa ystävällistä, vaikka halusikin ostaa vähän omalaatuisiakin sekasarjoja, eli ei koskaan neljää samanlaista. Ainut probleemi oli, että eivät lähettäneet, piti ite hakea, mutta samallahan meni vanteelle saakka.
     
  9. lehmikangas

    lehmikangas 1st gear

    Ei kun onhan siellä joo valkosivumerkinnöillä olevia kumeja tuolla vulcantire.com sivuilla. Mutta koko valikoimaa on kuitenkin suht niukasti, eikä mun mielestä pieni valkonen viiru kyljessä tee siitä valkosivua. Sopii varmasti jollekin, ei mulle. Mutta edullisia joka tapauksessa.
     
  10. nyffikaakoo

    nyffikaakoo 1st gear

    No jo vain! Tuo Good Yearin Debica 205/75x15 ei oo hinnan kiroissa, jos se vähänkään antaa suojaa vanhoille vanteille...eihän se haittaa jos on vähä kapee, näyttää autokin isommalta. 160€ kierros - sitä sanois jo suht edukkaaksi. Pitäsköhä jo tilata vaikken mä tarvittekkaan? :D
     
  11. RAAKA

    RAAKA 1st gear

    Niin olis pitänyt minun kirjoittaa et viiruvalkosivut,totuushan on et ainoo oikee vakosivu on 3"ylöspäin.Hankala on soomest löytää noit viiruja minun tarvitsemaa kokoa,mut otin nyt Sami Lassilalta koska kaikki tuntemani hemmot on lähettänyt kontit matkaan ja en tarvitse enään Juhannuksena renkaita kävelen vaikka loppu kesän.
    Saahan noita lentona mut maksaa rahti koska jokainen tajuaa et ilmaa(paljon tyhjää)pitää sisällään.Renkaanhinta+rahdit+10-12%vero+alv pauttiarallaa 300-330€ ku sais ihailla niitä täällä.
    Renkaan tarvitsiat KYSYKÄÄ Lassilalta asia kaveri eikä mua ainakaan purrut :D
     

Kerro tästä muillekin!