hähää

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'FHRA Kouvola Club ry', aloittaja tötterö, 23.1.2007.

  1. pässi

    pässi 3rd gear

    Kyl kai tollasen vehkeen kans puhkee muutakin ku proppu. Esim. pää tai perse tai jotain. :eek: Ja vanhuuttaan. Siis asentajilta. :eek:
     
  2. surma erkki

    surma erkki 3rd gear

    Ja äissään piirun veran kokmeesti jörö päissään,-,,,

    Poilisi, jos ei neutraali, olis muunmuaxssa, kohtuutionm, muta, heikuranmukaista kuminkukin olin aina samaa ajatusta ilman, jos ei tahto ole syvä ja luja, niiimn,mikä on ....asiaannnn...................................................................................
     
  3. HEAVYDUTY

    HEAVYDUTY 1st gear


    Ihan rauhassa,ei oo mitään hätää,käy lepäämään
    tarkista lääkitys,ota lisää wiskii :rotfl: :rotfl: :rotfl:
     
  4. paja1

    paja1 Double Gearhead

    onpas hähättely käyny hiljaseks :eek: eiks kellää oo mitää turhaa jauhantaa mielessä? löyskö se karva sille munalle mitää käyttöö vai onkse yhä oottamassa aikaa parempaa? taitaa olla vaa parhaat päivät menny jo.... :rotfl:
     
  5. pässi

    pässi 3rd gear

    Olen onnellinen, ostin Opelin. :eek:
     
  6. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Sithän meitä on jo kaks, perustetaaks joku kerho :poff:
    Ai niin, onks kuvii :eek:
     
  7. pässi

    pässi 3rd gear

    Foto ois kiva. :eek: Ja eiks gm cruisers oo jo perustettu... :eek: Liitytään siihen. :eek:
     
  8. Karva

    Karva Gearhead

    Jep, jep ... hiljaasta täällä on, liekkö tyypeillä jotain ajan kulua kevähän korventaessa nurmia ja asvalttia esille, meinaako ne ajaa romuillaan ens kesänä ???

    Muna on tallessa ja se on iso, rahalla saa ... tonni käteen ja känni toteen :lol:

    Miksi opel on tehty, no ihan vaan sen takia jotta joku olis vielä huonopi kuin ford, perustakaa mielummin anonyymit opel harrastajat keskustelu ja tuki palvelu, nasu ja BB ei teijjän maksa enään opelia kestä, osta hyvä mies ford.
     
  9. repecab

    repecab 1st gear

    Hullu. ostaa nyt ooppeli, olisit ostanu vittu, vittu vaikka..........tojotan.Kyllä oot vähän onnellinen. Onko ees mätä vai s....nan mätä? :eek: :eek:
     
  10. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Ai ois :eek: No tos on yks: http://kuvablogi.com/nayta/272480/ Ei siin kyl mitään ooppelia oo mut toi on yks onnistuneimmista viime vuonna niin kehtaahan tollasta esitellä :D On mul kai jossain pari muutakin mut ne on vähä huonompii :oops:
    Mä muuten kuulun jo GM-Cruiserseihinkin mut ei ne ymmärrä ooppeleista mitään eikä kukaan tuu jutteleen mulle jos alan heittämään jotain ooppeli läppää :( Ja mulla on sentään sellanen gt malli 8)

    Meil on yks tojotakin, eiku kaks, eiku kol.. vittu neljä semmosta raatoahan meidän pihalla on. Poika perkele mitä on menny taas tekemään :poff: Ja nekii on kaikki melkein yhtä mätiä kun toi ooppelikin :odroll:

    Ja ollaaks me tosiaan noista vähän onnellisii :rotfl:
     
  11. pässi

    pässi 3rd gear

    On ihan saatanan tervekoppanen, lähes ranskalaisten tasoa. Ja kaikki saatanan sähkökilkkeet ja viä vähä pensaaa ja on saatanan hyvä ajaa ja oli vitun halpa. Enkä ostanu sitä sinulta. Siksi olen onnellinen. :eek: Hullu oot ite. :eek:
     
  12. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Ooppel on pop :D Joo joo,meen pois... :oops:
     
  13. Karva

    Karva Gearhead

    Rehti-reinoa nyppii kun hyvä kauppa män sivu suun ...

    BB on muuten ihan sama selitäkkö täällä tai tallilla ja pe illan normitilassa, ei kukaan tajua kuitenkaan.

    Mistä tietää notta meitin pikku nasu on kasvanna aikuiseksi ... no siitä kun se jättää ne järjen-jöyhät himmelit pois kun ettii käyttistä, suomen virallinen hd-nuori, ystävämme nasu on kasvanna aikuiseksi, jo on mailman kirjat sekasin, seuraavaksi kun rupiatta keskusteleen kenen auto kuluttaa vähiten luonnonvaroja, mistä saa paikkakunnan parasta kasvisruokaa .... :eek:

    Ranskasta ei ole tullut koskaan mitään hyvää, ei edes punkkua ...
     
  14. repecab

    repecab 1st gear

    Määpäs olen kaikenlaisen ajoneuvokaupan kokonansa lopettannu, mää oon nykyään talkkari, ostelkaa ooppelinne ihan mistä haluutte ei paljo haittaa. Mutta että ooppeli ei helevetti, onneks ei nyt sentään fiiatti.
     
  15. hot wheels

    hot wheels 1st gear

    Kuka perkele keksi kamerapöntön.. :wc:
     
  16. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Ei meillä oo pöntössä kameraa, kai :eek: Aika perverssii touhuu. Laita kuvia :eek:
     
  17. hot wheels

    hot wheels 1st gear

  18. surma erkki

    surma erkki 3rd gear

    Keh Keh Taakoissa on ollut meidän isollapitkällävihreellä ollut kantamista, siinä on menny niin che guevara homot kun foor nothing ukotkin, timi ostaa koht Rappakudan, mut jos ja kun ei oo varaa osta 20ke:n Dodge Ramia, onks pakko ostaa servoletin diesel jos ei oo muita?

    Nimim. Toijjoita ja Tatsun/Nissun kokeiltu jo???
     
  19. surma erkki

    surma erkki 3rd gear

    Ja Pig Blök Sevy, älä vastaa mitää mitä en tietä jo :eek:
     
  20. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Mää en tiiä mittää :p Vai oliks se muista mittää :eek:
     

Kerro tästä muillekin!