burnouttti 80km/h:sta

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja Anonymous, 9.6.2003.

  1. Saku

    Saku 3rd gear

    Mitä oli vartin loppunopeus?
     
  2. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    200.5 En oikeen tarkkaan osaa sanoa kuinka paljon ennen maalia kardaani hajos. Mutta ilmeisesti kuitenkin ennen.
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    vartin aika oli varmaan aika huono kun kuopii niin pitkälle
     
  4. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Kyllä mä yritin eteenpäin päästä ja säädellä sitä pyörien pyörimistä sillä oikean puoleisella polkimella. Aika oli 12.83 Eilen se parani 11.6:n.
     
  5. J-M Partanen

    J-M Partanen 1st gear

    Joskus oli juttua jostain tosi kovasta katuautosta joka satasen vauhdita löi ykköselle kun polkaisi kaasun pohjaan (lukoton perä) Tiedä sitten kummasta suunnasta se rantu on näyttänyt mustemmalta vai lieneekö ollut saharan-aavikkoperä...
     
  6. Anonymous

    Anonymous Guest

    Mä oon kuullut tommosesta letukasta mihin ois tehty kone merimoottorin pohjalta, kuulemma jätti kahta leveetä viivaa ku 100km/h vauhdista löyi isoimmalla vaihteella vain oikenpuoleisen polkimen sinne pohjille. :odroll:
     
  7. Anonymous

    Anonymous Guest

    Ettei vaan olis ollu maamoottori.
     
  8. Anonymous

    Anonymous Guest

    Merilevääkö se taakseen jätti?:)
     
  9. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Vaihdettiin eilen kesämopoon uudet männät. Nyt tuli kiree peli, paikaltaan lähtiessä polttaa gummia senkun kääntää hanat kaakkoon ja samaten täyskiihdytyksessä piirtää vähän matkaa vaihtaessa ykköseltä kakkoselle. (Kahdeksankympin vauhdissa ei varmaan kyllä enää polta muuta kuin korkeintaan reikiä mantiin.)

    Ja mopohan on siis rottapyörien aatelia eli M 72 (Ural 750) vm.-53 :grin:
    Ja hommaa tietty saattaa "vähän" auttaa aito viimosenpäälle takarengas mallia USSR :odroll:

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: Big Bad Chevy 2003-07-16 09:35 ]</font>

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: Big Bad Chevy 2003-07-16 09:37 ]</font>
     
  10. Anonymous

    Anonymous Guest

    kyllä se on pojat niin että jos autossa on renkaat eikä mitään sirkkelinteriä niin ei se kaasusta enää sudi 80km/h vauhdista niin se vain on
     
  11. Anonymous

    Anonymous Guest

    Kyllähän se on silleen, että jos autossa on oikeesti VOIMAA ni sama mitkä renkaat alla on, niin kyllä sutii vielä 80km/h helposti!
     
  12. triniemi

    triniemi Gearhead

    Heh, näin unta että tilasin Ultrasreet 540:sen Shafiroffilta, lähtisköhän tolla vanha talvirengas kuopimaan?
     
  13. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Ainakaan sillä renkaan leveydellä ei ole ratakisevaa merkitystä kun tavalliset katurenkaat on kyseessä. 205:llä tuntuu pääsevän paremmin liikkeelle kun jollain 295:llä, eikä vanhat talvirenkaat suinkaan ole kiihdytyshommiin kovin huono vaihtoehto.
     
  14. 67

    67 1st gear

    juu.vanhoissa neonin ensiasennus goodyeareissakin,185/65/14,oli yllättävän hyvin pitoa.
    paitsi kylki edellä"edetessä". :grin: :grin:
    ja oli kivaa.....
     
  15. bbl

    bbl 1st gear

    chevy vanikin 350 efillä piirtää mustaa ihan hulluna kun runttaa 70 km/h:n nopeudesta kickdownin ja ajaa samalla jyrkkään kurviin :grin:
     
  16. Anonymous

    Anonymous Guest

    Tämä on jo legeda sana mutta kaverin isolohko corvette manuaalilla varustettuna poltto muutaman metrin kumia kaasusta tampereella päin rajasalmen sillalla kun ajettiin noin 80km/h ja kuski laitto pienepää pesään ja paino tallan pohjaan niin jonkin aikaa suti mutta sitten loppu tehot
     
  17. Anonymous

    Anonymous Guest

    kyllähän sitä kytkimellä lipsautettuna saa melkein auton kuin auton kuopimaan mutta kaasusta on eri asia
     
  18. Anonymous

    Anonymous Guest

    Ruotsissa on eräällä jannulla -93 lingenfelterin stage 1 zr-1 corvette, ja olen itse todistanut kuinka sillä poltetaan kumia vain kaasua antamalla 80 km/h:sta. Suoraan sanoen luulenpa että se onnistuisi nopeammastakin vauhdista,sen verta räväkästi (ja pitkään)mustaa viivaa motarilla pystyi piirtämään. Ja nakit oli Good-yearin leveät Eaglet(perusrenkaat siis)..
     
  19. Anonymous

    Anonymous Guest

    varteenotettava kuminpolttajahan olisi tollanen hamannin 2 turbolla terästämä 8,5 litranen viper...vääntöä muistaakseni tuplasti sen verran ku mb sl amg 55:ssa
     
  20. Anonymous

    Anonymous Guest

    toi 80km/h on liian helppoa.kuinkas piirtää kaasulla raitaa esim.140km/h.
     

Kerro tästä muillekin!