Alumiini jäähdyttimiä?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja 528, 21.2.2007.

  1. cam68

    cam68 1st gear

    joo totta et suosi suomalaista mut rajallisella budjetilla täytyy miettiä vaihtoehtoja.. esim. jos raatikaisen tekemänä saa syylärin samoilla mitoilla 400e niin noita howeja saa samalla rahalla tasan kaksinkertaisen määrän :rotfl:
    ja ainakin mun mielestä on laadukas.. olen esim verrannut tutun mustangissa olevaan allstariin niin siistiä jälkeä sekin on mut kyllä silti havaittavissa ero..
    ja toisekseen jos olisin löytänyt kennoa jostain sopivaan hintaan olisin tehnyt/teetättänyt itse koko syylärin.. tahtoo vain kennolle jo tulla enemmän hintaa kun valmiille kaupasta ostetulle..
     
  2. the slut

    the slut 1st gear

    :eek: onko noissa allstar syylareissa kiinnitysreijjät?,ajattelin 65bellairiin sellaisen tilata....kun pollet jääpi alle neljän sadan :rotfl:
     
  3. the slut

    the slut 1st gear

    ai eiks kellään ole allstaria fullsize letukassa? :eek:
     
  4. Malibu'67

    Malibu'67 Gearhead

    Ei niissä ole mitään kiinnityksiä valmiina mut kyllä ne siihen aika helposti tekee. Ei ole fullsizessa vaan Chevellessä.
     
  5. TYA-10

    TYA-10 1st gear

    Ostin full size letukkaan Griffinin alusyylärin 230e
    Onko jollain kokemuksia noista, joku väitti että ne on ihan paskoja.. Ite en oo vielä edes avannut sitä pakettia. Kannattaako sovittaa keulalle vai jätänkö vintille?
     
  6. cam68

    cam68 1st gear

    en usko et griffinit olis ihan paskoja.. mut jos haluat tehdä siitä avaamattoman keräilykappaleen niin eikun sinne vintille sadaks vuodeks :rotfl:
    hyvä se on..
     
  7. raceman

    raceman Gearhead

    all star ja griffin itellä on tommonen allstarin alujäähäri 19*28 tuumaa oli ihan saman näkönen kun griffinin vastaava,allstarin sai vähän halvemmalla
     
  8. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Tasan kaksi vuotta kesti vauhtiputkasta haettu kiinalainen alusyylari. Nyt kusee kuin kastelukannu. Ei kallis, mutta se siitä. Kaksi kesää ja yhden talven ajossa. Vittu vaikka olisivat miten halpoja muta paskaa mitä paskaa. Seuraava tehdään Raatkaisella vaikka maksaa puolet enemmän niin saa ainakin laatukamaa.
     
  9. raceman

    raceman Gearhead

    kuuluuko nuo halvat allstarit ja griffinit niihin paskoihin kiinalaisiin kastelukannuihin :rotfl: saapahan vaimo parin vuojen päästä puutarhaan aluminisen kastelukannun :rotfl:
     
  10. studio57

    studio57 Gearhead

    joku kaveri täältä oli teettäny caminoonsa syylärin virossa ja oli ollu pirun siisti ja edullinen, itse vaan mitat antaa ja naapurin poijat väänsi niistä luomuksia.

    jos kyseinen henkilö tunnistaa itsensä niin laitahan mulle yhteystietoja siitä firmasta kun ny ois tarvetta.
     

Kerro tästä muillekin!