Ilmastoinnin kompuran huolto? (tku alueellai)

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Lisälaitteet ja -varusteet', aloittaja Cammer, 20.7.2003.

  1. Cammer

    Cammer 1st gear

    Tietääkö joku tekeekö joku ilmastoinnin kompuroihin huoltoja turun alueella? Mulla kun falskasi jostain sieltä keskeltä paineet pihalle, onko korjattavissa? Harrison 434 tais muistaakseni olla pumppu.

    Kiitos USA-Powerille joka myi mulle käytetyn Harrison 477 mallin joka on muuten identtinen, mutta sähöpistoke on väärässä paikassa (sattuu juuri tukiraudan kohdalle).
     
  2. jirka

    jirka 1st gear

    Minä teen. Mutta ton akselitiivisteen kanssa en voi auttaa. Kompuran voin kyllä myydä jos et vanhaa saa korjattua(uusi/käytetty). Saat aineetkin päivitettyä jos ei jo ole. Paa privaattia tai soita 0400-523767
     
  3. Jza

    Jza Double Gearhead

    Käytin omaa letukkaani Autosähkö Kaarilahdella (Pansiontie 4) ja kymmenen pistettä heille.

    Vehkeet tarkastettiin, tulivat kuntoon ja homma tehtiin ajan kanssa. Jopa puhelimessa annettu hinta piti kutinsa, eikä ollut kovin kallis (puolet siitä mitä Turun autosähkö tarjosi).
     
  4. Cammer

    Cammer 1st gear

    Kiitokset Jirkalle vaivannäöstä, vaikkei hommasta tullutkaan mitään mun epäsopivien "tyhmäamerikkalainen"-standardilla olevien liittimien takia.

    Toisaalta, ei hävitty mitään, kun kävin paineistamassa järjestelmän turun raskassähkössä ja se perskele otti ja vuosi jostain, ei kuitenkaan fairyvesiseoksella saatu selvyyttä että mistä.

    Että ei hyvää päivää ja antaa paskan jäädä seuraavalle omistajalle mietittäväksi :smile:
     

Kerro tästä muillekin!