american racing ja tasapainotus probleema

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Renkaat ja vanteet', aloittaja Micky, 6.4.2007.

  1. Micky

    Micky Gearhead

    Elikkäs tailgunnerit on alla mut vaatii liimapainot ja niitäkin aikas paljon reunaan...onko kellään samaa vikaa?

    Lyötävät painot kun ei pysy reuna urassa lainkaan vaan pomppaa ylös samoin tein kun lyö paikalleen!? Onko ameriikan pepeillä jotain omia painoja käytössä mitkä pysyy???

    Niin...vanteet ja renkaat (Cooper cobra) uudet paketista..

    Nimim: Olis kiva ajel vähemmällä tärinällä :poff:
     
  2. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

    Mulla on Centerlineissa liimapainot ja hyvin on pysyneet...
     
  3. Micky

    Micky Gearhead

    on noissa mullakin liimat mut ulkoreunaan tarvis lyödä painot keskipainojen tilalle kun ei haluttais liimapainoja niin paljon laitella ulkoreunalle..
     
  4. terence hill

    terence hill Gearhead

    Kokeile pyörittää rengas 180 astetta vanteeseen nähden,auttaa joskus.
     
  5. the_spy

    the_spy 3rd gear

    sellasiakin painoja on mitkä on enemmän neliskulmasia kuin tavalliset peltigvanteisiin iskettävät painot, sellaset oli ainakin yhen volvon aluvanteissa.
    Yks mikä kans joskus auttaa tohon tärinään on että pistää renkaat kiinni niin että toisella puolella painot ovat ylhäällä ja toisella puolella alhaalla, tällöin ne vähän tasapainottaa toisiaan
     
  6. lintta&romu

    lintta&romu Gearhead

    toi on hyvä konsti.

    ja aluvanteisiin tulee erilaiset lyöntipainot kun peltivanteisiin
     
  7. rockamobile

    rockamobile 1st gear

    no tämä oli jo ihkauutta vähä rengas-alaa nähneellekkin... :odroll:

    varttikierros tai vähemmänki kerrallaan pyörittämällä se paras kohta sieltä löytyypi, voit kattoo myös pelkällä vanteella painotuskoneessa onko se painoheitto vanteessa... ja jos uuvesta vanteesta alkaa löytymään hirveitä heittoja ni ei muuta takas puotiin...
     
  8. Slant6

    Slant6 3rd gear

    WTF?

    American Racingiin ei saa lyöntipainoa reunaan kiinni. Liimapainon voi laittaa vanteen leveydestä riippuen tietysti puolan sisäpuolellekin.
     
  9. Jasca

    Jasca 1st gear

    Jo ulkonäöllisist syistä aluvanteeseen ei mitään hemmetin lyöntipainoo pidä laittaa.
     
  10. KALE

    KALE Gearhead

    American Racing vanteissa on ollu ikävän paljon maanantai
    kappaleita. Olen myyny muutaman sarjan ja niistä on
    pitänyt maahantuojalle palauttaa 3 kpl vanteita kun olivat niin kieroja.
    Esim:Torq-Thrust II ovat senverta hinnakkaita että saavat olla ainakin uutena suoria. Pitäis uutena ihan muutamalla liimapainolla pärjätä.
     

Kerro tästä muillekin!