dodge 440 dart

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja DSoto, 17.4.2007.

  1. DSoto

    DSoto 1st gear

    omistan dodge 440 dart 2d ht -62 318 ryppyreunalla. nappi automaatti

    oliskohan kellään muilla tällaista autoa ? olis mukava kuulla muista, tai onko suomi autoja. yritin myydä mutta ei kelvannu kellekkään, ku on niin erikoisen näkönen , suorastaan ruma.
     
  2. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Suomi 2HT en ole nähny enkä kuullut. Pitkä-Pekka ajoi tollaisella 4d sedanilla kilpaa mikä oli maalattu poliisiautoksi. Käsittääkseni toi malli on sille ainoa ja oikea. Se tosin taitaa avoa katsella?? Tuosta Pekalle auto.
     
  3. amalo

    amalo Gearhead

    Tuusulassahan oli myynnissä jonkin aikaa 361:llä keltainen kaksiovinen. Ja vähän täällä pohjoisempana oli taannoin myynnissä 318:lla neliovinen entinen näyttelypeli... sininen flake-maalaus, sivuputket, perä korotettu, plyyshisisustus ja back-off roiskeläpät. Ja yhden projektikuntoisen "raadon" tiedän myös täältä oulunseudulta, saattoi olla 361:llä sekin jos oikein muistan... kyllä niitä kumminkin joitain on. Mutta hieno malli se on, siitä ei pääse mihinkään. Vieläkö myynnissä? ;)
     
  4. Tuplawee

    Tuplawee Gearhead

    Riihimäellä vaikutti 70-luvun lopulla 4-ovinen slanttikoneinen ja kolmilovisella rattikarahkalla ehta suomi-auto. Nyt ilmeisesti jossain Lopen suunnalla. Rekkari muistaakseni SFB-29
     
  5. Pande_K

    Pande_K Double Gearhead

    Höh, omasta mielestäni tuo Dart on aina ollut jotenkin persoonallisen komea.

    Tuplawee: miten en muista tuollaista Dartia Riihimäeltä, vaikka juuri -70/80-lukujen vaihteessa yläasteikäisenä innokkaasti seurasin paikkakunnan jenkkiautokuvioita. Heitäpä tarkempia tuntomerkkejä: väri, kaupunginosa jne.
     
  6. RAAKA

    RAAKA 1st gear

    Kuulin et Pekka halajais vanhaa ratsua takas.
    Jäljet päättyneet tänne,mut kyselyistä huolimatta ei löytynyt.
     
  7. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Jep. Näin siis joskus pari votta sitten. Ei ole löytynyt ei. Yks avo raato oli ankkalinnassa tyrkyllä, mutta se oli aika huono. Tossapa Pekalle auto.
     
  8. Batmobile

    Batmobile Double Gearhead

    VUoden -91 mobilistissa (en muista numeroa) joku kyseli samaa asiaa.
     
  9. mie

    mie Gearhead

  10. heikkisj

    heikkisj Gearhead

    Teiskon romutorin parkkiksella olen takavuosina nähnyt punaisen -62 4d Dartin. Ja sitten Motoparkin parkkiksella joskus vaaleanbeigen -62 Polara 2d HT:n. Ovat jokatapauksessa yllättävän harvinaisia.
     
  11. SK

    SK Gearhead

    eBaysta farmari versio 413:lla. Myntipuheena kovasti juttua MaxWedgestä ja kova Buy it now -hinta (tiedä sitten millä lähtee), lopussa maininta 318 tehtaalta.

    No, kuvien perusteella erittäin siistiksi nysvätty yksilö. Enpä muista moista aiemmin nähneeni; taisivat kaikki uutena Suomeen tulleet farkut olla pienempiä Lancereita?
     
  12. RAAKA

    RAAKA 1st gear

    Kauneus on katsojan silmässä,olisit sanonut ette taida olla mitään ostamassa.

    http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Dodge-Da ... WEDGE-1962
    Meni toi mun linkki mehtään mut tossahan ylemmässä viestissä se on.

    O mamma mia bella tutti grande bueno olispa ja sitä rataa!!! :D
     
  13. J-M Partanen

    J-M Partanen 1st gear

    Jostain 80-luvun alun Veekaseista on hatara mielikuva, mutta jaksa taas selata. Jos on suomiauto tuskin on muutamaa enempi eli 1 tai 2-3kpl tullut.

    Vihjeenä muuten, että kun myyt osina saat enemmän :rotfl:
     
  14. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Kauneus on katsojan silmissä. Ei toi malli koskaan mun mielestä mikään kaunis ole ollut. Joitakin yksityiskohtia siinä tosi makeita, mutta kokonaisuus katon kanssa niin ja näin. Se vain mun mielipide. Mutta toi ebayn stw. Voi helevettiläenen se on hieno, jopa kaunis. Miten joku malli mikä sedanina ruma onkin farmarina kaunis??Edellen vain mun mielipide. Kas kun tollasta en ole nähny edes kuvissa :oops:
    Käkölle kelpais toi slantilla. Olis väritkin jo kohdallaan.
    Nettiauton linkki ei auennut mun koneella.
     
  15. amalo

    amalo Gearhead

    Otitteko rebeli muuten kusoja sen 4d:n omistajaan josta laitoin silloin kerran kuvia? Vai oliko jo mennyt? Itellä tökki silloin neliovisuus niin ei tullut kauppoja, vähän on se(kin) jäänyt kaiveleen. Siitä olis kyllä vähällä saanut raa'an pelin.
     
  16. J-M Partanen

    J-M Partanen 1st gear

    Jotain outoa porukkaa taas liikkeellä tänään foorumilla :odroll:
     
  17. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Joo otettiin. Mä välitin tiedon Pekan kaverille vihjeenä. Siitä olisi Pekka voinut tehdä "replikan" ex kilpuristaan. Sivuputket ja perä pystyssä valmiina. Pekka haluaa vanhan autonsa, ei replikaa. Ymmärrän. Toivottavasti sen Dart vielä löytyy.
    Toi Oulun sininen suomihottentotti olisi pitänyt taltioida tuollaisenaan. Toiv edes joku vanha suomi auto pysyis vanhassa 70' suomikustom asussaan.
    Joskus niitäkin entisöidään 70 asuun.

    J-M Partanen, miten niin outoa porukkaa liikkeellä tänään??? :eek: :odroll:
     
  18. amalo

    amalo Gearhead

    Juuri näin. Mulla ois numero vielä tallessa... josko huomenna selvin päin vois soittaa ja kysellä mikä oli ton kohtalo...
     
  19. MJF

    MJF Double Gearhead

    Minkäslainen tämä oli? Pyhäjärveltäköhän se oli, oli tuommonen sininen "entisöity" perä pystössä, viispuolavanteilla, sivuputkilla ynnä muuta. Oli ´97 vuonna Ylivieskan näyttelyssä, hitto 10v tuostakin jo aikaa :eek: Albumissa on pari kuvaa näyttelystä

    Edit: Olipa ne skannattuna koneellekin :)

    1 ja 2
     
  20. cuda69

    cuda69 Gearhead

    joo se sininen on rakennettu 70 luvulla ylivieskassa junttilan hanskin toimesta ja on muuten samassa kuosissa , mutta oli silloin 79 vuonna kun valmistui isolla sinisellä flakella maalattu.olin silloin työharjoittelussa paikallisessa traktoriliikkeessä ja tuli ihmeteltyä autoa maalaamon pihassa lähes päivittäin. :D
     

Kerro tästä muillekin!