`58 Buick

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Mikcu, 19.2.2004.

  1. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    ..tu joo lue tuolta alhaalta avautumis topikeista. Mul on väliaikainen 0468842018 numero tilapäisesti käytössä kunnes elisan laskutus saa jotain tolkkua kaappauksesta. Perinteinen 1958 numero tulee takas.
    Jäi teksti tosta mittari kuvasta. Sherlockit huomasitte että toi mittari on 57 Buickista, vaikka siinä poseeraa myös musta 58 avo punaisella sisutuksella. On mulla noita 57 ja 58 mittareita. Ahis sai pyytettömänä auttamisena jonkun 58 mittarin, ja muistelin että Otto olis multa jonkun 57 mittarin saanut? Oon ennenkin kuvan tosta tänne laittanut. Miten mä muistan että kun hait sen 6X2 kaasaripatterin niin oisin sulle tarjonnut totakin? Ja sit ehjää 57 runkoa ym. Sitä runkoa ei enää ole. Sen verran voin vihjasta että on osaavissa käsissä ja saattaa kuulua blowerin vihellystä siitäkin rungosta.
    Mä tuon ton mittarin Otolle Mansen swappi, kokoontuminnen, muffler sound contest ja oliks siellä jotain muutakin? :eek:
    Mites Ilu#77 onks 58 Special Race Coupe leimattu jo? Lähetääks in style letkassa Tampereelle kattoo Buickkeja? Ja jos noiden "tehdas-HotRodien" pullistelut ei lopu niin ajetaan niiltä ovet. Kaikki neljät ovet Centuryista.
     
  2. Ahis

    Ahis Gearhead

    Heh! :rotfl:
    Meidän lauantaillinen ratti-fakiiri on sen verran kylmäpäinen että sitä ei ainakaan pelota laittomat katukisat pakoputkettomalla naulapäällä! :p
     
  3. toyopet

    toyopet Double Gearhead

    Onpa mennyt ihan ohi mutta Imatralle muuttanut. Mihinkä päin Imatraa? Ei tarvii katuosoitetta kertoa mutta vähän suuntia. Vaimo on nimittäin sieltä suunnalta kotoisin :D

    Hei Karjalasta heilin minä...
     
  4. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Meltolassa. Kun ajatte tästä ohi, -niin ajakaa ohi!
    On tossa pihassa paikalliset käyny moikkaamassa. Tervetuloo vaan jos täällä käyt. Yks Rodikin kävi tossa etsimässä sitä nopeaa Buickkia. Sanoin ettei se ole nopea enää kuin täällä netissä.
    Mitäs muuta osaa sais Ahikselle ja Otolle olla?
     
  5. Ilu#77

    Ilu#77 1st gear

    Race coupe on täl hetkel pukkien pääl perä ilmas, on sen verran vaiheessa et ei pysty viel lähtemää... Leima tulee vapuks tai ainaki yritys on kova :p
    Pistä sie pullistelijat aisoihin ;)
     
  6. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Mitäs perässä? Joko sä Ilu sudit sen tuusan paskaksi? Lähetkö kyytiin Tampereelle? Vai yhdellä Buickilla, mutta ois enemmän "äänivaltaa" 58 Buick hallituksen kokouksessa ettei mene kekkerit ihan noille kerska Tehdas HotRodeille:poff:
     
  7. Ahis

    Ahis Gearhead

    Heh!
    Missäs me pidetään hallituksen kokous ja mihin aikaan? Jos soittelen Jussille Kiikoisiin ja sanon sillekkin aikaa/paikkaa kohtaamiselle... Saatte sit köyhempien kaksovisten rintamaan siitäkin vahvistusta :poff: :argue:
     
  8. Otto

    Otto Gearhead

    No jos sulla olis yks perämurikka, niin olis tarvetta. Tasauspyörästö antautui, ens viikolla selviää josko toi Martineero saa sen kuosiin. Jos ei, alkaa etsintä.

    Olisko siinä henkeä jos kasaannuttais johonkin, esmes siihen pääoven eteen klo 15, rohkeasti (röyhkeästi?) kulkuväylän reunaan? No liikennettä ei kyllä kannata käydä tukkimaan, mutta kun kaikilla on kuitenkin autot eri parkkiksilla.

    Tai vaihtoehtoisesti sinne Ahiksen suosittelemaan Diner paikkaan klo 15.30 ,tälleen ehdotuksena... tai jotain.

    Tartteeks vielä joku naulapään kiilloittamattomia alsa-venakoppia 180e pari, otanko mukaan?
    http://i23.photobucket.com/albums/b352/ ... 006546.jpg
    http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic ... +tech+week
     
  9. Ahis

    Ahis Gearhead

    Meillä tuo ratti-fakiiri oikeestaan määrää ajankohdan koska päästään näyttelystä lähtemään, uhkaili että menis koko päivä, yhdeltätoista luultavasti ollaan paikalla ja jos kuudelta loppuu näyttely niin kuudelta olis parempi... Vai mitä sanoo kuljettaja, kun näitäkin juttuja lueskelet?
     
  10. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Carb-Otto ilmoittele miten murikan käy? Niiku tiedät mulla on 57 perä nyt alla. Se on vähän niiku sulle varattu. Niiku se etupää mikä vie turhaa tilaa tallilla nyt. Pitäs kyl saada 58 perä alle ja se tökkii nyt. Toi jää yli. Vähän se huutaa mutta se ei tule tasauspyörästöstä. Mul on yks proggis vaiheessa. Katotan miten hommatt etenee eli menee kaikki puihin.
     
  11. jalluvaari

    jalluvaari Gearhead

    Ahis kirjoitti
    Mihis aikaan ne siat teillä päin tapaa aloitella ? Ite oon aatellu mennä treelle hetkohta aamusta! :lol: :lol: :lol:
     
  12. Kimmoh

    Kimmoh Gearhead

    Mua kiinnostas toi koppapari tolla hinnalla hyvinkin. Kumpana päivänä Otto on menossa tampesteriin? Ite olin aatellu lauantaita, mutta tullaan sillon ku säkin oot niin saadaan tehtyä koppiista kaupat. Voin laittaa sulle YV:nä puhelinnumeron niin saa tarvittaessa kiinni sitten.
     
  13. Ahis

    Ahis Gearhead

    Heh, meidän piti ensin lähtee kymmeneltä, sit se muuttu kasiks ja nyt tämän hetkinen tieto olis ysi... Kahvilla kaiketi poiketaan putajan "ferrari" aiheisella baarilla. Eli ykstoista vois ol realistinen aika pirkkahallilla, tuossa hotrodissa kuitenki vaan 364... Kuljettajamme "joutuu" olemaan oodeen osastolla päivystämässä omavalmiste hotrodin vieressä jonkun aikaa, eli me ollaa sisällä koko päivä. Tuolta ei muistaakseni välissä päässyt pihalle, tai pääsee mut joutuu maksaan uudestaan liput...
     
  14. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

    Ahis: Rattifuckiiri sanoo että voidaan lähteä aikaisemminkin, joku 4:kin voi olla OK jos on muita juttuja tiedossa kuten suorilla putkien paukuttamista räntäsateessa...
     
  15. Ahis

    Ahis Gearhead

    Heh! Eiku toi ysi on oikeen hyvä! Onhan buickissa kuitenkin m+s renkaat alla, ei paljoa räntäsateet tunnu... Kunhan pyyhkijät vaan toimis, täytyy kurkata huomenissa mikä v*ttu niitä oikeen vaivaa.
     
  16. Otto

    Otto Gearhead

    On ne Porin kollit vaan aika jätkiä.
    Räntää vaakasuoraan, ja ne painaa viiskasilla kohti uusia seikkailuja.
    Jos tulee räntää, niin me Salon jannut ollaan niin tissiposkia että tullaan jollain muulla...


    Lauantaina lähdetään aamulla aikaisin. Laita numeros yv:nä niin saan sut kiinni! www.FuelFetish.net
     
  17. CENTURY 58

    CENTURY 58 1st gear

    58 Buick

    Moro vaan kaikki.
    Lueskellu tätä palstaa ja yrittäny päästä "peliin"mukaan.
    Nääs Cityyn menossa porukat, itte en pääse,oishan se mallikas rivistö
    buikkeja jos kaikki pirkkahallin pihalla rompetorilla höystettynä,parempiko ite näyttely? Kaks buickia oon livenä nähny.Jallulla Huikeen näkönen peli
    (kuvat katottu) Simon avo oli mallikas.
    Omaan oon tutustunu ja tutkinu,nyt muuta remppaa,ens kuus
    alkaa puuhastelu oman buikin ympärillä.
    Onko kukaan tehny listaa 58;sta montako kenellä suomessa?
     
  18. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Avo myydään jos asiallinen tarjous tulee. Tänne ensin ennen kuin ilmestyy myyntipalstoille. Mitään sen enempää avautumatta.
     
  19. jalluvaari

    jalluvaari Gearhead

    Century 58
    Yks kuva valehtelee enemmän kuin tuhat sanaa!

    Rebel58
    Jos oikeesti myymässä, kerro mullekkin, saattasin vaik ostaa perskeles! :D :D :D
     
  20. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Kuva valehtelee enenmmän kuin tuhat sanaa. Jallun Buick on vielä hienompi miltä se kuvissa näyttää.

    Kyllä sen oikeasti myyn, jos siitä asiallinen tarjous tulee. Jallu siitä jotain voi tajutakin. Sen tän hetkinen ulkonäkö ei ole mikään nettoauton myyntikunto. Viikossa saisin siihen myntimaalauksen sun muuta fiksausta, mutta ne ei mua kiinnosta. Kuka sen päälle tollaisenaankin tajuu niin tajuu. Syyt ovat lähinnä terveydellisiä miksi luovun. Pakko sitä ei ole myydä joten halvalla se ei lähde. Katson kanssa kenelle myyn eli korkein ei välttämättä sitä saa.
     

Kerro tästä muillekin!