Cruisingit 11.5 hesassa

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja nash, 6.5.2007.

  1. nash

    nash 3rd gear

    Nyt kaikki cruisailemaan perjantaina euroviisujen kunniaksi. Varjocruisingit tuolla kauppatorin suunnalla. Nyt on hyvä tilaisuus ottaa viimeistään ne harrasteautot esille ja lähteä ajelemaan. Onpahan sitten noilla viisu turisteilla jotain katseltavaa.
     
  2. corvette63

    corvette63 1st gear

    Mukana ollaan.. :)
     
  3. Buickustom

    Buickustom Gearhead

    Kyllähän siellä vois tulla käymään ihmetyttämään turisteja :lol:
     
  4. America

    America Gearhead

    Yritetään tulla!
     
  5. platuart

    platuart Gearhead

    Saattaa olla että ei ole fiksua mennä pörräämään autolla ihan keskustaan...

    Tässä muutamia poikkeusjärjestelyjä:

    Euroviisut haittaavat liikennettä Helsingissä

    Euroviisujen mukanaan tuomat kaupunkitapahtumat aiheuttavat paljon poikkeuksellisia liikennejärjestelyjä Helsingin keskustassa. Oman auton kotiin jättö ja joukkoliikenteen käyttäminen on suositeltavaa, kehottaa kaupungin rakennusvirasto.
    Mikonkatu on suljettuna Pohjois- ja Eteläesplanadin välillä 7.-13. toukokuuta. Perjantaina 11. 5. keskustassa vietettävän Helsinki Partyn vuoksi osa keskustan kaduista rauhoitetaan autoliikenteeltä juhlakulkueiden ja jalankulkijoiden käyttöön. Mm. pohjoisespa on kiinni koko illan.
    Senaatintori on viisujen käytössä 7.-14. 5. Hallituskatu, Unioninkatu ja Yliopistonkatu ovat suljettuna 7.-13.5. Torin Snellmaninkadun ja Aleksanterinkadun puoleisilla sivuilla on voimassa pysäköintikielto.
    Mannerheimintiellä on lauantaina 12. 5. käytössä vain yksi kaista pohjoiseen päin välillä Eteläesplanadi-Aleksanterinkatu.
     
  6. zet28

    zet28 Gearhead

    Onhan niitä muitakin toreja olemassa,Hakis?Hietalahti?
     
  7. balez

    balez 1st gear

    onpas täällä hiljasta... :eek: hakaniemeen vai hietalahteen ? :wink:
     
  8. nash

    nash 3rd gear

    onhan sitä kaivari ja olympia satamakin
     
  9. nash

    nash 3rd gear

    ja sit se parkkis siinä olympia terminaaliin vieressä mistä lähtee se linda lines pika alus
     
  10. GARAGE_INC

    GARAGE_INC Gearhead

    hmm

    Eikös kaivari mene vähän ahtaaksi. Olympis on kyllä hieman suurempi mutta... niin.. Kertokaa jos paikka löytyy, tulossa oltais.
     
  11. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Tsiisus ette ole tosissanne?
     
  12. nash

    nash 3rd gear

    miksei oltais?????????
     
  13. Dragonfly

    Dragonfly 1st gear

    Joo, hyvä idea.
    Kaveriltani, joka on tulla Eurovisuisssa kuskaamassa porukka, oli muutama tv-yhtiö kysellyt mikä se viime perjantain ilmiö kauppatorilla oli.
    Ei sattunut olemaan kuvauskalustot mukana ja ja olivat kiinnostuneita, jos autoja mahdollisesti olisi seuraavan viikonloppuna uudestaan liikkeellä.
     
  14. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Menkää jos tuntuu siltä ja haluatte itseänne näkyviin. Eiks Platun kirjoitus soittanu yhtään teidän kelloja?
     
  15. balez

    balez 1st gear

    ei soittanut... kerron jos tulee soittelee... eikös sitä käsittääkseni saa helsingissä ajella sallituissa paikoissa, jos niin huvittaa...
    "rebel58" ahdistaa, että amerikan autot saa huonoa mainetta ja bensan hinta nousee.. hei heiluvilles heitä voltti :poff: ja jos rupee ahdistaa niin johtaahan sieltä tiet poiskin... kaikesta ne ihmiset stressaa :odroll:
     
  16. nash

    nash 3rd gear

    Olen ihan samaa mieltä. Onhan niitä muitakin katuja kuin espat, eikä varmaan kaivarissakaan oo mitään
     
  17. gary82

    gary82 1st gear

    myä tullaan ainaskiin!!! :D :D :D
     
  18. julmajari

    julmajari Gearhead

    juu mäkin voisin lähtee kattoo, hiipii vaiik kavarist olumpiaterminaalii ja siit ettepäi jos pääsee, ei siä ny nii ahast voi olla
     
  19. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Mua ei ahdista. Jos mä ahdistan sua niin se siitä. Olen täällä ja Buick vielä alla, mutta tonne en mene. Menkää te ja se siitä.
    Ja pientä perustelua tolle sun komentille voisin kuunnella. Tai en minä pidä noita juttua yhtään minään, mutta kun julkisesti kirjoitit niin kirjoita loppuun faktoineen. Siis anna tulla? Ei mua ahdista että amerikan autot saa huonoa mainetta ja julkisuudenkuvaa. Mä en lähde sitä kohottamaan eikä mulla ole tarvetta siihen. Siellä on vaan niin hulinaa enemmän kuin vappuna että mä en sinne Buickillani mene. Eikä kiinoosta toi hulina muutenkaan. Vittu toi oli huonoin heitto mitä olen nähnyt pitkään aikaan.

    Menkää te ja antakaa suomikuvaa ja toivottavasti saatte itsenne ja autonne näkyviin. Sitä halusitte? Sinänsä ok, mutta nyt meillä näkemyseroja itseasiasta. Heh, me luemme täältä miten te olette olleet siellä cruisaamassa ja näyttämässä koko maailmalle miten me voitettiin juuroviisut vuosi sitten.
    Vappuna kestää Buick ja minä potkuja ja kolhua kun stadiin ajetaan. Nyt kun kävin siellä niin hulina näyttää isommalta.
    Menkää te ja näyttäkää autonne koko maailmalle. :rotfl:
     
  20. balez

    balez 1st gear

    mistäköhän sulla nyt kenkä puristaa :odroll: buickkis hajalla ja potkittuna? syyttömiä me siihen ollaan.. ole sinä kotona ja tuijota telkkaria suomi lippis päässä... katsot ihmis määrää ja toteat, että hyvä oli kun en lähtenyt.. olisin voinut vaikka joutua juttelee jollekkin ihan oikeasti.. enkä vaan kirjoittelemaan täällä virtuaalimaailmassa :odroll: ei tässä kukaan itseään tunnetuksi oo tekemässä... paitsi sinä... täällä od:llä
    Hauskaa viikonloppua kaikille :poff: :poff:
     

Kerro tästä muillekin!