Sonax Spring Nationals Motopark 19-20.5-07 Kuvia

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja Mopoilija, 21.5.2007.

  1. Tea

    Tea 1st gear

    Kiitos tiedosta :)
     
  2. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Radion mukaan siellä oli parikin kolaria yms. hässäkkää jotka ruuhkautti liikennettä paristakin kohtaa. Me ajettiin sit siitä Motoparkilta ens Pieksämäen suuntaan ja sitä kautta Mikkeliin ja meillä meni koko matkaan Motoparkista Kouvolaan n. 180 km vaan toi vajaat 2 tuntia :wink:

    Heh, heh, etkös sä Tea oo huomannu että sähän meet kovaa siinä maaliviivan kohdalla :rotfl:
     
  3. Tea

    Tea 1st gear

    En mä sitä oo huomannu, mutta sen oon huomannu että toiset menee kovempaa :rotfl:
    Nimim. "ei tarttenu jarruttaa"
     
  4. jussi308

    jussi308 1st gear

    ku

    Kiitos Mopoilijalle meidän tiimin puolesta hienoista kuvista. Kyllä on mukava katsella kuvia jotka on otettu taidolla.

    Juha

    Ds 333
     
  5. triniemi

    triniemi Gearhead

  6. zodiac

    zodiac 1st gear

    Raahasin yhden uuden katsojan paikalle ja uhkasi tulla toistekin katsomaan kunhan saadaan taas aikaa järjestettyä sopivasti. Ihmetteli kuitenkin lipun hintaa joka yhdeltä päivältä oli aika kova.
     
  7. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Mä taas ihmettelin sitä taukojen määrää ja kestoja, ilman kummempia selittelyjä kuulutuksen kautta. Oli tosiaan vähän ruosteessa, parempaakin toimintaa on nähty. Comppi ajeli ekaa kierrosta, sitten tulee pari autoa soolona uudestaan, ei edelleenkään mitään selitystä. Järjestäjien / kuulutuksen lisäksi tais kyllä kisaajatkin olla vähän ruosteessa, ainakin musta tuntu, että soololähtöjä olis ollut poikkeuksellisen paljon. Mut on tosta ainakin varaa parantaa!
     
  8. triniemi

    triniemi Gearhead

    Sama mulla. Setämies sponssaili vähäsen talvella ja kävi nyt katsomassa ja oli ne selkeesti positiivisesti yllättyneitä. Mun ajoja on käyny katsomassa parikymmentä sellasta ihmistä jotka ei oo ikinä käyny kisoissa ja kaikki on tykänny. Joten kai ne uudetkin kuskit yleisöä tuo vaikka ei heti pro-tasolla oliskaan.
     
  9. supo

    supo Double Gearhead

    Saapolan teamin ja Hot Rodders Kuopio Ry:n ja FHRA:n järjestämä Mäntykankaan koulun lapsille järjestämä tutustuminen lajiin lauantaina onnistui hyvin ja olen varma että tästä porukasta useampi tulee katsomaan kisoja jatkossa.Vielä kerran kiitokset SAAPOLAN TEAMILLE ja FHRA:LLE mahdollisuudesta järjestää tälläinen tapahtuma lapsille ja heidän vanhemmille.Kiittäen Kari Laitinen,Hot Rodders Kuopio Ry
     
  10. Sarah

    Sarah 1st gear

    Juu hienoja kuvia ovat,mut Mopoilija oliks ihan pakko laittaa se mun pärstäkuvakin sinne,ihmiset vielä pelästyy :rotfl:

    Virityspalikka on kuitenkin kaikkein hienoin,joskohan minä seuraavassa kisassa sitten ylettyisin painamaan sen kaasupolkimen pohjaankin saakka :poff:

    Iso kiitos tässä samalla Käkölle,että oli mulle näyttäjänä taasen vaihteeksi.
    Ja tietysti myös kaikille muillekin kannustajille ja oman "tiimin"porukoille.

    Oli se muuten hieno se Kalliomäen veto,ISOT ONNITTELUT täältäkin päin vielä kerran :D
     
  11. rammi

    rammi 3rd gear

    Ekaa kertaa kävin kiihdyttelyjä ihmettelemässä ja vaikka taukoja olikin niin kyllähän tuosta sellanen kipinä jäi, että pitää lähteä toistekkin kattomaan. Melekosta rytinää kyl 8) Kuviakin tuli räppäiltyä, jos niitä näytillä tässä pistäs, kunhan saa kamerasta ulos.

    EDIT:
    Pistetääs tähän yks kun satuin jo pistämään nettiin tarjolle ... nää nyt on tälläsiä harrastelijan räppäsyjä:
    *naps*

    kuvat alempana
     
  12. triniemi

    triniemi Gearhead

    Saa niitä harrastelijan räppäsyjä laittaa mieluusti esille enemmänkin...
     
  13. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

  14. kaasua

    kaasua 1st gear

    mulle ainakin jäi hyvä kuva fyyrän toiminnasta ja etenkin vaittisesta kun päästi mut mukaan kaavioon sunnuntaiks.....!! MUT AUTO OLI ERIMIELTÄ ASIASTA!!!!
     
  15. elky_^^

    elky_^^ 1st gear

    Tuoooooooos olis meikäläisen muutama nihkee kuva...
    Värien kans kävi pikku moka mutten enää jaksa värkkäillä... muutama sinne tulee viel lisää kuha kerkee 8)

    http://kuvablogi.com/blog/7055/1/
     
  16. triniemi

    triniemi Gearhead

    Elkylle kiitoksia kuvista myös, kyllä ainakin mun arkistoon kelpas ihan heittämällä.

    Tänään tulee sitten tästä kisasta elävää kuvaa MTV3:lta klo 14:00.
     
  17. rammi

    rammi 3rd gear

Kerro tästä muillekin!