shift kitti??

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja mikko69, 26.8.2004.

  1. telsis

    telsis Gearhead

    Eivät ole nuo vaivautuneet vastaamaan sähköpostiin..

    Semmosta piti vielä kysellä, että TH400sissahan kuoret vaihtelevat ja sisuskalut ovat kaikissa samaa rautaa, eli kaikkiin menee samat kitit?

    Onko kokemuksia Hurstin kiteistä?

    Pitäis käydä kurvaamassa USpartsista huomenna kun siellä päin liikun..
     
  2. Batmobile

    Batmobile Double Gearhead

    mersussa taitaa olla vakiona shiftkit ku nykäsee niin pirusti... Lyhentääkös tuo sitä kickdownin viivettä? Tuossa rottelossa on niin pitkä viive että kerkee vaikka nortin sytyttää ennenku lähtee.
     
  3. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Marsun toosista puuttuu vaihtoja pehmentävät "accumulaattorit". Ne on tehty kestämään ilman hienouksia :odroll: .
     
  4. vemu

    vemu 1st gear

    Mersun lootissa pystyy toimintaan vaikuttamaan paljon ihan painetta säätelemällä. Laatikoissa (ainakin vanhemmissa) on siis säätömahdollisuudet.
     
  5. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Niinkuin ihan missä tahansa laatikossa.
     
  6. Batmobile

    Batmobile Double Gearhead

    aina oppii jotain uutta. Tua on mun ensimmäinen tomaattilootainen "auto".
     
  7. santtuv

    santtuv Gearhead

    Kannattaa soittaa.
    Osat halvempia kuin uspartsilla.
    Ei taida keretä sähköposteihin välttämättä vastata
    Soittaa kannattaa- Tosi asiallista palvelua olen saanut ja osat tulleet Mh:ssa seuraavana päivänä. :wink:
     
  8. telsis

    telsis Gearhead

    Juu, sieltä oli sitten tullut heti sähköpostia takasin päin kun olin sen jo kerennyt hankkimaan (turhaan hätäilin tuon kanssa, kun autoon tuli muutakin laitettavaa yks kaks yllättäen :-? )
     

Kerro tästä muillekin!