E body projekti

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja asperiini, 5.9.2006.

  1. asperiini

    asperiini Gearhead

    CZJ 30 kilvet nyt kiinni.
    Yritän nut pitää mopoa kurissa kun jostain iski himo saada hemi tuohon projektiin :rotfl:
    Jos laittais nuo pari konetta myyntiin (360 ja 408) ja laatikon, ehkä möhkökin joutaisi ja tilaisi 600 heppaisen hemin niin ehkä hillot juuri riittäisi :p
    Huomenna vähemmissä kaljoissa pitänee funtsia uudelleen.
     
  2. PasiR

    PasiR Gearhead

    Yks HEMPPA lisää kirkkonummelle ei olis yhtään hassumpi idea...
    Eli ei muuta kuin starttimoottorit myyntiin.
     
  3. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Montas Hemiä Kirkkonummella on???
     
  4. PasiR

    PasiR Gearhead

    Mun tietääkseni yksi.
     
  5. asperiini

    asperiini Gearhead

    Joo kyllä Pasi se Hemi lohko sun tallissa on yhtenä syynä tähän kuumeeseen.
    Saitko Cudan myytyä vai ehditkö tulla katumapäälle :wink:
     
  6. PasiR

    PasiR Gearhead

     
  7. tyly

    tyly Gearhead

  8. Kimmo

    Kimmo Gearhead

    No nyt lienee kaljat kadonneet systeemistä.
    Kai moottorit on pistetty myyntiin ja tilattu Moottori ?
    Hemi jotenkin niin sulosesti sopii Moparin nokalle.....
     
  9. RT6870

    RT6870 Gearhead

    onpa Tylyllä harvinaisen ehjäkorinen avo, mistä päin maailmaa lie tuotu?
     
  10. SG480

    SG480 1st gear

    Hienolta näyttää ja kuulostaa poikain projektit!
     
  11. MOtorPARts

    MOtorPARts 1st gear

    "onpa Tylyllä harvinaisen ehjäkorinen avo, mistä päin maailmaa lie tuotu?"

    viimeinen Suomessa "halvalla" :D myyty avo, siis joitakin vuosia sitten ja ei tahtonut kelvata :( vaikka silloinkin oli ilmoittelevia ostajakandidaatteja, taitavat vieläkin olla osto puuhissa :soosoo:
     
  12. RT6870

    RT6870 Gearhead

    jep, möin itsekin oman kv. avoni n. 5 vuotta sitten n. puoleen hintaan mitä niistä nykyään pyydetään, oli kaupan ainakin puoli vuotta...nyt pitäis jostain saada tilalle, olen tarjonnut tuota kovakattoista RT mallia vaihdossa...
     
  13. asperiini

    asperiini Gearhead

    Tulee varmasti viimeisen päälle tuo Tylyn avo, alku on ainakin sen näköistä. Olispa mullakin tilaa pyöritellä koppaa ja tehdä pohjat kunnolla mutta kun nykyisessä tallissa ei niin paljon tilaa ole.
    Enkä ole nyt varma riittäiskö mulla veto tehdä kaikki yhdellä kertaa :oops: saattais projekti venyä ns. ikuisuuksiin ja ajamaan ei pääsis koskaan. Ja ajoonhan nää on tehty eikä museoon :D
    Omaan projektiin pitäis nyt vaihtaa takajouset kun nykyiset kääntyy kohta väärään suuntaan :eek: ja jos vaihtaa asiaa korjaamaan asennetut ruumisauton ilmaiskarit Koneihin niin rengas ottaa kotelon kattoon :cry:
    Ajattelin laittaa nuo Mopar Perf DCC-4452984 / 985 jouset.
    Tekeekö näillä mitään vai osaako joku suositella muuta?
    Voisihan sitä viedä nuo vanhat Punkan jousipajalle mutta kun ei nuo uudetkaan mahdottomia maksa niin olis sitten kerralla sekin oikein tehty.
    Takavuosina teetin kerran Punkalla jouset yhteen Ooppeliin, oli taottu niin mutkalle että asennuksessa tarvittiin useita miehiä ja auton perä noilla jousilla oli aivan ylätapissa eikä joustoista voinut juuri puhua.
    Tosin kun otti neljä äijää peräpenkille niin sitten kyllä toimi :lol:
     
  14. SG480

    SG480 1st gear


    Mulla on nuo 984/985 -jouset. Ameriikan Bobot meinas että ne löystyy aika nopeaa mutta senpä näkee sitten. Itse laitoin vielä laskupalatkin eli pitäis olla riittävän matala.

    Kovasti suosittelevat ESPOn jousia mutta niistä mulla ei ole mitään omakohtaisia kokemuksia.


    Ohessa mun takapää. Vakaaja on vielä laittamatta paikoilleen.

    http://bp3.blogger.com/_1utFs2uOvMs/Rhd ... C06393.JPG
     
  15. asperiini

    asperiini Gearhead

    Niin vielä piti sanoa että itse kyllä pidän enemmän coupe kopasta kuin avosta. Makuasioista ei kannata kiistellä mutta jostain syystä avot ei oo koskaan kiehtonut, ei ees e-body avot. Mulla on tuo Möhkö siinä jos haluan tuulen pieksämäksi :lol:
    Luulen lisäksi että avosta ei taida saada tekemälläkään yhtä jämäkkää ajettavaa kuin katollisesta autosta, eikös ne avot ole semmoiseen hiljaiseen kruisailuun paremminkin tehty?
     
  16. Mulla taas e-body avot kiinnostaa, mutta lompakko on valitettavasti sen verran ohut että täytyy tyytyä köyhän miehen vaihtoehtoihin. Kyllä -70 avo 'Cuda tai Challenger ois helevetin kova sana, mutta luulenpa että semmoista ei mulla tartte omistaa jos ei lottovoittoa tule :(. Nyt sentään onneksi on ne hetket aika lähellä että Goodmarkin takakylkiä on kohta saatavilla lähipäivinä. Sitähän ei tiedä vaikka tälläkin suunnalla alkaisi jotain tapahtumaan e-body rintamalla...
     
  17. SG480

    SG480 1st gear

    Cuda-Challenger foorumilla tais olla jo asennuskuvia uusista takakyljistä.
     
  18. Niin on. kyljet on jo tilattu ja jopa maksettukin. Suomeen on tulossa 3 paria. Voisin ostaa kuskin puolen ehjän etulokasuojan jos jollain on ylimääräisenä. Sitten alkais olla kaikki peltiosat hallussa.

    Mulla jää ylimääräiseksi katto ja takakyljet. Pakkelia joutuu jonkin verran levittämään, mutta osat on ruosteettomia. Eli jos joku haluaa tehdä 'Cuda kiihdytysauton niin yyveetä tulemaan, 500 eurolla lähtee koko kasa.
     
  19. PasiR

    PasiR Gearhead

    Pepe, ei tolla sun autollas voi ajaa, vai meinaatko tervata alustan? :D
     
  20. superbird

    superbird Gearhead

    Minulla oli omassa nuo jouset, olivat vetelät heti uutena, perä lowrider korkeudessa. Eivät ole ainoat joita olen nähnyt. Piti käyttää kaksi kertaa Punkalla jotta sain mieleiset, ei ollut Punkan vika kun jouset oli siellä kahdesti, halusin vain ne millin tarkasti. Tekivät hyvää työtä.
     

Kerro tästä muillekin!