jenkkiautot.com

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja oopee76, 20.6.2007.

  1. oopee76

    oopee76 1st gear

    kokemuksia?? :D
     
  2. tincup

    tincup 1st gear

    Itse tilasin heiltä prätkän. En ole sitä vielä tosin nähnyt livenä, kun pitäisi olla ensi viikolla satamassa kotkassa. Etsivät kuitenkin kevään aikana useita vaihtoehtoja ja kävivät parhaita katsomassa. Sain erittäin yksityiskohtaisia kuvia, videoita, yms laitteista ja niiden perusteella oli helppo valkata sieltä omansa. Jenkkilän päässä hoitivat aivan kaiken ja täällä päässä saa avut kanssa. Kaikki on pelannut niin kuin on pitänytkin tähän mennessä.

    Muutamia autoja olen nähnyt livenä, mitä ovat tuoneet ja yleensä ottaen olleet ihan tasan sitä mitä on pitänytkin, joukossa positiivisia ylläreitäkin. Uskallan siis suositella.
     
  3. BRC1

    BRC1 Gearhead

    Tälläisille palveluille luulisi olevan kysyntää varsinkin nyt kun taala on niin alueella . Kerro sitten lisää kun prätkä täällä.
     
  4. tincup

    tincup 1st gear

    Juh, kerron lisää toivottavasti ensi viikolla :)
     
  5. oopee76

    oopee76 1st gear

    ensimmäistä autoa olen ostamassa kolmannesta maailmasta..ja tää on uutta mulle..jaa eihän vara venettä kaada.. kokonaiset 3v olen etsiny kohtuu hintaista 57-58 hard koppi plymaria..ja ny löyty.. :pinup:
     
  6. tooke

    tooke Gearhead

    Hyvää kannatta odottaa...
     
  7. oopee76

    oopee76 1st gear

    odottavan aika on pitkä

    ja köyhän ei kannata halpaa ostaa.
     
  8. nakke

    nakke 3rd gear

    Heh! Ei kai vaan se Tulsaraman maan alta kaivettu yksilö?
     
  9. oopee76

    oopee76 1st gear

    ei (toivottavasti)
     
  10. BRC1

    BRC1 Gearhead

    Makee juttu! Laita sitten heti raporttia!! 8)
     
  11. petjo

    petjo Gearhead

    tuolla nettiosoitteessa jenkkiautot.com ilmoittelee autoja
    http://www.mercuryman.fi/
    ja sieltä forum

    monta autoa näyttää tulleen suomeen ja lisää näyttää tulevan heidän kautta.
     
  12. Heikki

    Heikki Gearhead Admin

    Heh.... "Kaivamme haluamanne auton vaikka maan alta..." :D
     
  13. SG480

    SG480 1st gear

    Tossapä yksi kuva oopeen autosta.

    http://bp0.blogger.com/_1utFs2uOvMs/Rnf ... istine.JPG
     
  14. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Christine! Wtf oopee? Onks toi sohva vanista kun ei ole selkänojat 50/50? Ollut bucketit ja nyt vaan joku sohva jostain, vai onks henkilöautoja saanut 58/42 selkänojilla?
    SHOW ME! Sano Arnie Cunningham..
     
  15. oopee76

    oopee76 1st gear

    kyllä niitä noissa 57-58 plymoissa näkyy olevan. jokunen kuva tullu kateltua..
    www.plymouthcentral.com
    www.christinecarclub.com
     
  16. tuomio

    tuomio 1st gear

    Christinessä oli hieman erilaiset takavalot. noh. turha tieto tämäkin. :-?
     
  17. oopee76

    oopee76 1st gear

    totta. viiskasiin muuttui ala säleikkö edestä. ja takavalot.
    vaikka christine olikin 57vm.
    oli siinä 58;sin takavalot..ja säleikkö..
     
  18. tincup

    tincup 1st gear

    Pyörä tuli nyt ja eipä oikeastaan löydy siitä mitään vikaa vaikka kuinka etsisi. Alla nyt tosin vasta muutama sata kilsa, mutta eipä tässä tunnu minkäänlaista fuulaa olevan tehty. Paremmalta vaikuttaa kuin ikinä uskalsi odottaakaan.

    Uskaltanen kyllä suositella tota ja tulen varmasti käyttämään itsekin toisenkin kerran.
     
  19. belair54

    belair54 Gearhead

    Hyviä kokemuksia ko yrityksestä, voin suositella. Merja ja Rick hoiti mallikkaasti mun chevyn Suomeen, löysin auton itse he kävivät katsomassa auton paikan päällä ja kuvasivat ja ottivat pienen video pätkän autosta.
    Kun kauppa oli tehty he mailasivat kaikki paperit minulle ja infosivat hyvin koko matkan Suomeen asti.
    On kokemusta muistakin välittäjitä ja Jenkkiautot.com on ehdottomasti paras kokemus tähän mennessä. :D
    Minua voi lähestyä yv:llä jos haluaa lisää infoa.
     
  20. rane58

    rane58 Double Gearhead

    Mun OLDSI tais tulla tincupin harrikan kanssa samassa kontissa...? Auto oli mitä pitikin, tuli kuvia videonauhoituksia ym. tietoa. Merja & Rick jenkkiautot.com hoiti homman. -Jopa kaveri tilas caddyn, on jo Suomessa. -Että suosittelen!!!! :D
     

Kerro tästä muillekin!