Kommentteja Jenkkiautoista...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Mr.Speed, 24.5.2003.

  1. MJF

    MJF Double Gearhead

    Iltapäivällä rappasin Valianttia käyntikuntoon. Käynnistelin sitä sitten ilman pakoputkea ja siskon poika Joona 4½vee tuli katteleen silmät pyöreinä hommia. Ensin tokasi että sulla on TOSI hieno auto! Kohta kun sai vähä slänttia hereille niin virne vaan levesi naamalla "Siinä on TOSI hienot äänet!" :D Vähän ajan päästä tuli Papan kanssa takaisin ja selitti hirviästi että sun pitää tulla ajaan tuonne pihalle ja me kuunnellaan niitä hienoja ääniä :lol:
     
  2. Rusty

    Rusty Double Gearhead

    Jos kaveri meinas että naisihmistä on helppo pissata silmään näissä autoasioissa..? :lol: Eihän tuossa nyt oo kun yks nolla liikaa. :-?
     
  3. Maria

    Maria 1st gear

    No älä muuta sano...
    Kehui sitten vielä, että useat jenkit on kyseistä kärryä haastaneet mutta ovat jääneet kuin nalli kalliolle kun kaveri päästelee menemään..
    Teki mieli kysyä, että mitäköhän jenkkejä ne oli mutta päätin parhaaks poistua paikalta kun päivän paskaläppäkiintiö tuli täytettyä.. :poff:
     
  4. Käkö

    Käkö Gearhead

    Mä jo ihmettelin mihin meidän mänttimagneetti on menny mut sä näköjään löysit sen! :rotfl:

    Mitähän vikaa seuraavassa kuviossa: Mitsu evolutin new yorkin kilvissä ja samassa jonossa Chrysler Sebring eestin kilvissä?
     
  5. Tuukka

    Tuukka 1st gear

    Näistä tuli mieleen yks vähä OT juttu: Mää näin vähä aika sitten yhden tutun joka oli mun luokalla amiksessa ja se tykkää kauheesti tuuning-autoista ja selittää niistä aina. Piti sitten alkaa selittää sille mun autosta: Mulla on semmonen Mitsu, siinä on 2.5 litrainen ahdettu kone ja välijäähdytin löytyy ja neliveto ja 15 tuuman vanteet ja 235 renkaat alla..... Se tyyppi oli siitä ihan innoissaan ja kuvitteli varmaan että kyseessä on joku tuuning-auto joka myös vastaa siihen kaasupolkimen liikkeeseen. Antaa sen olla siinä uskossa, jätin sanomatta että kyseessä on pajero ja diesel. Emmää kuitenkaan kusettanu edes.....
     
  6. yks toine mikko

    yks toine mikko Double Gearhead

    euroista tuttu kuuden kertotaulu sovellettuna... :rotfl:
     
  7. blazer-80

    blazer-80 1st gear

    Viime kesänä kun mulla vielä oli ´85 olds custom cruiser ja kaupasta tullessani olin kävelemässä autolle, joku noin viis vuotias pikkupoika osotti äidilleen oldsia ja tokas "aika hieno volvo" johon äiti vastas "ei se oo volvo, ku chevrolet..." :lol: Väärin meni molemmat, mutta eihän siinä voinu muuta ku hymyillä kauniisti ja hypätä autoon...
     
  8. Rusty

    Rusty Double Gearhead

    Tänään kun olin laturia vaihtamassa Galaxieen tuossa sähkökorjaamon pihassa niin paikalle tupsahti erään Paimiolaisen kuljetusliikkeen isäntä haastelemaan että ''tässähän onkin hyvin tilaa tehdä remonttia jne..'' Sitten tuli puheeksi että lintta on hääautona parin viikon päästä niin ''Jaaha. Tässähän onkin tilaa tilaa sen verta että mahtuu takapenkillä vakka naimaan!'' Juu, niin taitaa mahtua... :odroll:
     
  9. francine

    francine 1st gear

    mä kans osallistuin kerran sätissä tunaripoikien puheisiin ku renkaista puhuivat. sanoin et mun autossa on 235 ja 15-tuumaiset. ne alko sit ihmetellä et mitä järkee on pistää sen kokoiset renkaat autoon. oli aika hiljaisia poikia, ku totesin et jaa-a, kai ne on siks ku on vakiokoko :odroll:
     
  10. jylhä

    jylhä 1st gear

    vaihdoin kerran -76 caminoon laturin remmiä kerrostalon parkkipaikalla. paikalle pamahti virolainen maatalouslomittaja ja alko roikkuun caminon nokkapellissä, väänteli ja hypisteli peltiä ja totes, " amerikkalaisessa elokuvassa, mies jää nokkapellin väliin, hän kuolee, nyt minä tietän miksi!" ei voinu kuin todeta että onhan se tyrnempi kuin sun laadassas.
     
  11. Achti

    Achti Gearhead

    ei helekatti mutta kyllä on aikas naapuri :poff:
    Vaihtelin sytkyosii tos niin tulee naapuri viereen kuikkimaan et "mikäs toi on, onko tää 4 pyttynen vai mikä" aattelin eka et jannu heitti läppää mutta tosissaan oli :rotfl: :rotfl:
     
  12. kjj646

    kjj646 1st gear

    Tiedä häntä noista makuasoista ja yleensäkin kiistelyn arvoisista jutuista 8) , mutta täälläpäin oleilevan asfaltointiporukan kilvennäyttäjää ainakin ilahduttaa suunnattomasti v8:n murinat, pistää nimittäin tanssittamaan :wink: joka kerta mustilla ohiajaessa :D
     
  13. Rusty

    Rusty Double Gearhead

    Tänään Do-Dadsien ''näyttelyssä'' Kupittaalla katselin tuota V8:ssa hiljattain esiteltyä ''Silver Bullettia'' niin kaksi n.70 v mummelia tulee auton luo ja toinen sanoo toiselle, ''Hieno auto mutta maavaraa on kyllä tässäkin liian vähän''... ''Juu, mutta kai ne pyörät siellä jossain on..?''
     
  14. Mrs Käkkylä

    Mrs Käkkylä 1st gear

    Sunnuntaina ajelin Cadillacilla auto täynnä porukkaa (4 aikuista, 2 lasta) ja liikennevaloissa viereen pysähtyi joku pikkuinen japanilainen auto täynnä nuoria miehiä. He kääntyivät vasemmalle, eli kyseessä ei ollut mikään kisailutilanne, mutta kun painoin kaasua liikkeelle lähtiessä, takaa kuului hirmuinen kiljunta. Ilmeisesti V8:n äänet miellytti poikia. :lol:
     
  15. cuda69

    cuda69 Gearhead

    yritettiin ajaa dirtyn 462 sella varustettua chevy pikappia tallin luiskasta ylös ja lunta kun oli niin tahto mikko tompsonen hieman luistaa,ja putket kun loppui heti hytin taakse ni äänet ol aika suuret siinä sessiossa.samassa talossa asuva noin 60 v mummo tulee siihen pyykkikorin kanssa ihmetteleen että ompa isot äänet,minä siihen et iso moottori ni isot äänet.mummo kysyy et miten iso?minä et saman verran ku 10 nissan micraa.mummo siihen minulla on nissan micra,onpa siinä iso moottori ja poistui paikalta. :rotfl:
     
  16. downtown

    downtown 3rd gear

    tuli mieleen kerranku oltii kaverin kans scottarilla liikenteesä koneena 7.4 isolohko, kaveri sitte: päinäs lämä tiskii seuraavis liikenne valois, no siihen sitte että no mikäs siinä, kun valot vaihtuivat lämäytin pedaalin pohjaan ja sitten lähettii, kaveri oli vähä ihmeissää sano vaa että voi jumalauta mikä hirmu, tällane on pakko saada, siinä sen kummempia lässytyksiä sitte jatkoimme vain matkaa

    ompa tuolla scottarilla ajettu 90-luvyn alun m5 vakio bemariaki vastaan, ei ollu muuten mitään jakoa ku isolohko lähti kuin karjuva leijona...
     
  17. Johnny Motör

    Johnny Motör 1st gear

    katosi Amerikan ihmeet (hetkeksi) pihasta ja tilalle tuli pieni ja söpö japanian kaljakori niin rupesi naapuritkin tervehtimään ensimmäistä kertaa
     
  18. pete78

    pete78 Gearhead

    joo...ainakun on kysytty bensan vientiä niin sanon vaan että "se menee minkä tankkaa, ei yhtään sen enempää", työnjohtajakii kauhisteli asiaa ja kahtelee muutenkin kieroon autoharrastajia niin sille piti kyllä lisätä tuohon vielä että "iteppähän bensani ostan, ei taija muitten pussista mennä siihen penniäkään"...yks mitä olen kanssa vastaillut bensankulutuksesta kiinnostuneille (vittuilijoille) on se että "no...ainakin tällä saa vastinetta sille kulutukselle toisin kun noilla teijän 1.4 riisikipoillanne"
     
  19. Rusty

    Rusty Double Gearhead

    Tänään kun oltiin lähössä kyläreissulle ja emäntä ja muksu olivat Thunderbirdin takapenkillä ja oli tarkoitus käynnistää auto, niin eipä mokoma tehnyt muuta kun napsutteli relettä vaan kun avaimesta käänsi. :lol: Takapenkiltä kuului että ''nyt tekis mieli sanoa jotain..'' , tiedä sitten mitä mutta varmaan jotain KOMMENTTIA JENKKIAUTOISTA..? Tais olla vaan akku vähän päässyt tyhjäksi kun parin yrityksen jälkeen starttas ja sen jälkeen toimi hienosti.
     
  20. Stance

    Stance Gearhead

    Oih, taas tämä ihana bensan kulutus!

    Emännän kanssa oltiin Capricella tankilla ja toiselle puolen tuli joku nuori naikkonen pesupalloaan tankkaamaan, mulkaisi silleen kaikki tietävästi meidän suuntaan. Olin lorottanut siinä jo jonkin aikaa, 50 litran kohdilla huikkasin emännälle pikkaisen liian kovalla äänellä, että "laitetaanko taas se 200 litraa?". Pullistui viereisellä pumpulla pupillit..
     

Kerro tästä muillekin!