Vetten akselit pick-upissa

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja JouniK, 14.7.2007.

  1. JouniK

    JouniK Gearhead

    Joskus oli Kasissa juttu Chevy pikkiksestä vetten akseleilla. Onko rakentajasta (yhteys)tietoa?

    J
     
  2. jaszu

    jaszu Gearhead

  3. Tomaso

    Tomaso 3rd gear

    Kun taas minun muistaakseni ei ole sama heppu samasta sukunimestä ja paikkakunnasta huolimatta? Juha >< Olli?
     
  4. janiluo

    janiluo Gearhead

    Siinä ei vissiin akselipainot riittäneet joten eivät saaneet leimattua.
    Jäpälä varmaan osaa valottaa lisää asiaa. :wink:

    - Jani -
     
  5. JouniK

    JouniK Gearhead

    Tänks!

    J
     
  6. Jäpälä

    Jäpälä Gearhead

    Jotain propleemaa corveten taka-akselin kantavuuksien / massojen kanssa oli ettei lupia muutokselle lohjennut ? Rakentajalta itseltään tai AKE:lta saa varmaankin tarkempaa infoa.

    Rikoshan on vanhentunut ja auto on kokenut nykyään ominaisuuksissa antivirityksen ,diesel tekniikalla ja originaali akseleilla. :wink:
     
  7. BRC1

    BRC1 Gearhead

    Mutta "uusilla" säännöillä ei pitäisi olla huomauttamista??
     
  8. janiluo

    janiluo Gearhead

    Niin lähinnä liittyi siihen että pakettiauton tavaratilassa pitää olla kantavuutta enemmän kuin veten takapaksissa. Jos pickupin rekisteröisi henkilöautoksi niin asia voisi olla toinen.
    :wink:
    - Jani -
     
  9. L88

    L88 Gearhead

  10. JouniK

    JouniK Gearhead

    Paljonko tuollainen pikappi painaa?

    J
     
  11. L88

    L88 Gearhead

    Otteessa: omamassa 1760 kg, akselimassat 1100 / 1440,
    käyttövoima diesel :oops:
     
  12. BRC1

    BRC1 Gearhead

    On se vaan hieno vieläkin.Mutta aikoinaan kun valmistui jotain ihan uutta.Oisko amerikan joetkaan tehnyt siihen mennessä vastaavaa.

    Empä tosiaan tajunnut tota kantavuutta-eihan sitä meiltä maalaisilta nyt ihan kaikkea voi vaatia :oops:

    Mutta onko herroilla OT tietoa; eikös sama martikainen puuhastellut myöhemmin salo/69/toyota tms paketin kanssa? Mitähän sille kuuluu?
     

Kerro tästä muillekin!