perä vaihtoon

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Mopar Association ry', aloittaja gt 65, 24.7.2007.

  1. gt 65

    gt 65 3rd gear

    Eli minkälainen projekti on jos Vaihtais dartin 7 1/4 perän 8 1/4.kuinka tuollaisia periä on saatavissa? mitä pitää muuttaa?Pitääkö kardaani lyhentää? Eikö ton 8 1/4 pulttijako ole 4,5. eli sekin muuttuisi? :eek:
     
  2. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    perää

    Tarvitset perän mukana iskunvaimentimien / U-pulttien kiinitys levyn ja U-pultit. Kardaanin joudut lyhentämään, ellet saa samasta autosta kardaania. Ja huomioi että perä on oikeaan koriin tarkoitettu, Aspenin perä on varsin leveä. Perä sopinee alle mutta vaikeuksia vanteiden ja pyöränkotelojen kanssa.
    Pulttijako muuttuu myös 4,5" jaolle.
     
  3. petro_din

    petro_din Gearhead

    Minä voisin sitten ottaa vastaan mielelläni sen entisen 7 1/4" perän..
    Välityksen ainakin siitä, josson jotain muuta kuin 3.23, eli harvempi saisi olla..
     
  4. gt 65

    gt 65 3rd gear

    Kyllä perä varmaa myyntii tulee kun vaan löytää eka itelle ton 8 1/4.ton 7 1/4 perän välityksestä en ole ihan varma muuta ei se mikään kovin tiheä ole.
     

Kerro tästä muillekin!