Peltisarjan sopivuus

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Cammer, 5.9.2003.

  1. Cammer

    Cammer 1st gear

    Eli onko Chevyn 350 ja 305 lohkoissa (Lue: kansissa) eroa pakosarjojen kiinnityksen suhteen (1980-1985)? Olis vaan yhdessä raadossa kohtuuhyvän oloiset peltisarjat ja menin ne ostamaan, ilman että tiedän edes sopiiko :/

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: Cammer 2003-09-05 23:09 ]</font>
     
  2. Jupe

    Jupe Gearhead

    Tuota noin, eikös pakosarjat lähde kansista eikä lohkosta? Kuitenkin, eiköhän ne käy...
     
  3. Cammer

    Cammer 1st gear

    *hakkaa päätään pöydänreunaan ja toivoo että 2 aivosolua kohtaa toisensa ja synnyttää kipinän* Aivan, kansista :smile: Perjantain huuma on sekoittanut pääni.
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    Kyllä ne sopivat.. Ellei kone ole uusi LS-lohko, jota ei kyllä romuna Suomesta löydy :smile:
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

    tuotanoin, eikös tuossa nimenömaan lue suluissa:(lue kansissa), itse oli kyllä helppo ymmärtää tuo teksti...
     
  6. Vämpylä

    Vämpylä 1st gear

    Cammer muokkasi tekstiä mokansa huomaamisen jälkeen ja ilmeisesti lisäsi siihen tuon suluissa olevan tekstin.
     
  7. Anonymous

    Anonymous Guest

    oho niinpäs olikin, tuo kellonaika....
     
  8. Holley

    Holley Gearhead

    Tiedä sitten mihin niitä sitten sovitat,
    mutta ainakin itsellä on mennyt varmaan
    sata tuntia, että sain sopimaan Chevy II:n peltisarjat Chevy II:een, ja ne menee vieläkin esim. ohjaussimpukasta noin 0,5 mm päässä. Oikeanpuolen peltisarja ei olisi sopinut edes pukissa olevaan koneeseen, kun otti starttiin kiinni!! Kevyesti meni hermot ja nytkin jatkuvasti löystyvät pakosarjan pultit, kun niitä pääsee kiristämään n.10 cm pitkällä 3/8" lenkillä - pienikantaiset pultit olivat lisäksi kalliita.
     
  9. Cammer

    Cammer 1st gear

    Blazerista Blazeriin, koneet vain erilaiset ja mun auto 5 vuotta uudempi malli.
     
  10. 4d sedan

    4d sedan Double Gearhead

    Pistä holley kuusiokolo pultit, helppo kiristää räikällä ja hylsyllä.
     

Kerro tästä muillekin!