Pontiac trans sportin lodju temppuilee

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja Buikki Palanteri, 15.9.2007.

  1. Buikki Palanteri

    Buikki Palanteri 1st gear

    Pontiac vain ykkönen puuttuu. :lol: Siis asiaan ku lähtee D:llä ni siellä on kolmonen sisällä ja lähtee siis aika laiskasti ja sit jos hämmentää kepistä 2 tai 1 ni lähtee kakkosella. Cruiserikaa ei toimi. luin vikakoodin ja se välkytti 36 kertaa eli "transaxle shift control problem" missä vika???

    kiitos etukäteen
     
  2. capriceman

    capriceman Gearhead

    VSS signaali puuttuu
     
  3. Buikki Palanteri

    Buikki Palanteri 1st gear

    ja mitäs se VSS signaali tarkoittaa???
     
  4. Lumina APV

    Lumina APV 1st gear

    vss ?

    VSS = Vehicle speed sensor
     
  5. Buikki Palanteri

    Buikki Palanteri 1st gear

    Kiitos. Onks se jossain laatikon sisällä vai ulko puolella???
     
  6. Lumina APV

    Lumina APV 1st gear

    Vss sijainti

    3,1 l koneessa se on jossain oikealla lootanpäällä ja 3,8 l koneessa se on lootassa lähellä oikean puoleista vetoakselia. Molemmissa tapauksissa liittimeen menee kaks piuhaa.
     
  7. Buikki Palanteri

    Buikki Palanteri 1st gear

    Joo eipä korjaantunu anturin vaihdolla ja vikamuistin tyhjennyksellä. Sama vika on vaa päällä. Alkaa olee vitsit vähissä.
     
  8. Lumina APV

    Lumina APV 1st gear

    säätö

    Onkohan se lootan päällä oleva säätövipstaaki oikeassa asennossa. mun omas vempaimes oli kyseinen namiska päässy löystymään ja aiheutti siten pienii ongelmii vaihteiston toimintaan. Se on sellane kaulus siinä kohin mis siirtäjänvipu sukeltaa lootaan ja muistaakseni kaulukseen menee myös nivaska johtoja, pitää ehottomasti olla kiinni ja oikeassa asennossa
     
  9. Buikki Palanteri

    Buikki Palanteri 1st gear

    Pitää tarkistaa. Sit tuli semmonen mieleen et voiko cruserin vipu vaikuttaa siihen vaihtamiseen ku vääntelin ja kääntelin sitä kerran ni sit siin oli ykkönen kerran mukana???
     

Kerro tästä muillekin!