Hot Rod Drivers Loimaa

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja parsju, 19.9.2007.

  1. Fleetsider

    Fleetsider 1st gear

    8) jeah..
     
  2. proffa

    proffa Gearhead

    Loimaalla jenkkiautoja?
    Missäpäin?
     
  3. Ahis

    Ahis Gearhead

    Ens lauantaina me ei päästä, ollaan turuuus. :lol:
     
  4. dart

    dart Gearhead

    Eilen ehtoolla oli jopa hiukan yllättäen "sillanaluscruisinki" rautatie asemalla, mistä matka jatkui parkkiin.
     
  5. Ahis

    Ahis Gearhead

    Tuolla ainakin oli!
     
  6. lemans ´64

    lemans ´64 1st gear

    No perhana, tuohan näytti jo siltä itseltään... ei mitään ku perinteeks vaan... :lol:
     
  7. Gummisetä

    Gummisetä 3rd gear

    Mukava yllätyshän se oli kun Parkin pihalle tultiin, mamman kans katottiin et mitkähän billeet täällä on.
    Porukkaa oli ihan kivasti paikalla.

    Toivottavasti jatkuu.
     
  8. steelofamerica

    steelofamerica Gearhead

    tallitouhuja

    näkyy täällä innokkaita olevan se on hyvämerkki tääläkin olis ainaki kaks ukkoo ja ehkä yks muijakin hetivalmis pankaa ny vauhtia et saatas tää tuppukylä virkoon jotenkin kaikkeinparas jutska olis semmonen jos löytys iso halli kautta harrastetila missä vois viettää aikaakin tarvittaessa parasta olis se et vois ottaa joskus jopa bändejä soittaan talliin mutta taitaa olla kaukaa haettua mut sais nyt ekaks vaikka semmosen tilan jostain mä oon ainakin mukana tää tötterö löytyy raikkosen tiilihelvetin vierestä ja omistaa kaikennäkösiä romuja vaan ei kans niillä kattoo päällä. ja sit tää touhu on täälä kans just sitä et mitään ei järjestetä enää tallibileet olis mukavia ja vaikka autonäyttelyt yn .muut sillai kun oli joskus vanhaan hyvään aikaan. apua ei kai tää loimaa ny vaan meinaa hukkua noihin tuning härveleihin tehdääs ny jotain ku muuta ei oo ku rikkinäisiä bemareita tienvarret täynä :pinup: :pinup: :pinup: :mad:
     
  9. Fleetsider

    Fleetsider 1st gear

    tuosta "cruisingista" on tullu pelkästään positiivista palautetta, eli ehkä sellaselle isommalle, ja enemmän mainostetulle cruisingille vois oikeesti olla tilausta..
    Loimaahan on kartan mukaan aika hyvällä tontilla, ku tänne on just esim. porista, treelta, turusta, salosta, hämeenlinnasta ymym, aika siedettävä matka. kyllä varmaan väkeä tulis jos mainostaisi.
    tuohon vielä orkesteri soittamaan ja muuta jamboreeta, niin voisi houkuttaa enemmänkin. vrt linnacruising tms kokoperheen tapahtuma(?), joka sitten illalla ehkä muuttuu hieman hurjemmaksi??

    kyllähän tuo ihan hieno juttu oli, noinkin yllättäen keksityksi jutuksi.
    kiitokset tästä porin karhuille (DX,Ahis..?), joilta se alkuperäinen idea taisi tulla.

    [​IMG]


    ..ja jospa ens kerralla jopa cruisattaisi, eikä vaan turistaisi mukavia?
    kivaahan se oli kyllä sekin.
     
  10. -BUICK-

    -BUICK- 1st gear

    mukana ollaan heti ensi kerralla 8)
     
  11. Toke

    Toke Gearhead

    siellähän sattu olemaan aiheeseen sopivaa musiikkiakin tuol tinttivintissä
     
  12. dart

    dart Gearhead

    pitää varmaan päättää uusi päivämäärä ja laittaa puskaradio kovemmalle niin väkimäärän luulisi tuplaantuvan? taitaa vaan talvi tulla liian pian.
    Jotain lisäohjelmaa tietysti olis hyvä olla.
     
  13. Antti the Mato

    Antti the Mato Gearhead

    Enpä tiennyt tästäkään mitään. Mää vaan kuuntelin tinttivintissä The Tush:ia.
     
  14. jylhä

    jylhä 1st gear

    Re: tallitouhuja

    ....,,,,????!!!! tommosia lukemista helpottavia välimerkkejä löytyy tuosta näppäimiston oikeasta reunasta, toiseksi alin rivi, ämmän ja sifhtin välistä. ja lisää sifhtiä apuna käyttäen ylärivin numeroista. T:äikänmaikka
     
  15. Chevy V8

    Chevy V8 1st gear

    Mukana ollaan myös! :)
     
  16. blazer-80

    blazer-80 1st gear

    Ja tää kans vaikkei Loimaalta ookkaan... :D
     
  17. francine

    francine 1st gear

    aika pimeetä touhua :eek:
     
  18. Ahis

    Ahis Gearhead

    No kyllä sitä nyt arvostellaan, eipä näkynyt Frania tuolla kuvailemassa :soosoo: :rotfl: Juu tuo mun pokkari on pa*ka, tai sit mä vaan en osaa... Ei ole katos kuvanvakaimia tai muita herkkuja, käsiki tärrää :poff:


    Loimaalaiset aloittaa sit joka kuukautisen cruisingin, eks vaa? Mut ei joka kuun eka perjantai, silloin olette poris ajelees.
     
  19. francine

    francine 1st gear

    no ku mä olin yllättäen taas töissä.. ja sitäpaitsi mä yritän vältellä loimaata parhaani mukaan. ei se kyl aina onnistu :rotfl:
     
  20. steelofamerica

    steelofamerica Gearhead

    sodonmaan äikänmaikka

    kyl mää ne merkit oon löytäny mutku mua ei oo toi koulunpenkki koskaan kiinostanu olen tero 7 vuotta ja hiihdän kouluun kesät talvet et kai vaan meinaa jälkkäriä antaa pahus sentään
     

Kerro tästä muillekin!