Kiikalan kisat Burnout Party 25.8.2007..

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja lojo80, 17.7.2007.

  1. mke77

    mke77 Gearhead

    eikös se ainakin viimevuonna menny niin et mustankiklupin piti ostaa pokaali ja antaa se voittajalle ja siinä oli tullu joku "häiriö"tiedon siirrossa.... tän vuotisest visiosta en tiedä?
     
  2. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Ihan vaan kuriositeettinen kysymys :eek: Miksi ihmeessä nää eskortit ajelee omaa ryhmäänsä, kun oikeitakin kilpaluokkia olisi ollut tarjolla :eek:
     
  3. heikki_vag

    heikki_vag 2nd gear

    Eskortit! :rotfl: sika hyvä! :rotfl:
     
  4. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Monet merkkikerhothan mielellään järjestäis kiihryttelyä sun muuta kivaa jäsenilleen, mutku sen tekeminen asianmukaisesti ja saiallisella ajanotolla on aika tyyristä. Sikspä jotkut merkkikerhot on yhdistäneet tän kiiruhtamisensa näihin valmiisiin kilvanajotapahtumiin, jolloin paketti saadaan kai vähän huokeemmalla, kenties jopa "ilmasiks"? Sarvikset on kai perinteisesti suhailleet Hyvinkäällä, ja Escortit sitten tuolla Kiikalassa. Mopsikerho on lärjestänyt joska toinen, tai joka kolmas vuosi oman kerhoajonsa, mut viime vuosilta mulla ei oo kyllä tietoa niiden ajanotoista sun muista, aiemmin riverside timers on hoitanut sen. Ja ilmeisesti jotkut muutkin hoitelee noi ajamiset keskuudessaan, volkkarit jopa avoimena, osa, niinku toi opel jaos, taas ei sitten järjestä kerhoajoja lainkaan, vaan keskittyy pitsin nypäläykseen.
     
  5. sbc302

    sbc302 3rd gear

    Jonkun aktiivin tarttis mustanki kerhoon ottaa yhteyttä ja anoa ens kauden budjettiin 30€ pytyille lupa... :wink: (ja hoitaa ne kiikalaan)
    Onhan noita ihmetelty monesti että onko vai eikö ja nyt kun ilmeisesti kyseisellä kerholla tais olla joku ratapäivä samaan aikaan niin kiihrytys henkiset tais olla häviöllä??

    Mopo luokassakin joku vois ehkä mainostaa jotain ja ottaa luokan nimi haltuun järjestämällä palkinnot? :eek:
     
  6. VesaR

    VesaR 1st gear

    vielä parempi olisi sellainen verinen juttu että laitetaan tohon escorttien luokkaan corvetet sekaan siis Mustang+Corvette yhdistetty merkkiluokka. Saataisiin enämpi kisan makua ja veristä merkkien välistä taistoa. Toki merkkikerhot voi jakaa pystit vaikka erikseen parhaille musseille ja parhaille veteille jos haluaa. Olen pomminvarma että aika monta Vetteä ilmoittautuisi leikkiin mukaan :argue:
     
  7. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Tosiaan, vielä parempi olis se, että noi laitettais sitte sinne C:hen ja D:hen ajamaan verissäpäin kaikkia muitakin vastaan, ja jaettais sitten vaan kerhojen hommaamat pytyt lopuks (muiden pyttyjen lisäksi) nopeimmille sarviksille ja escorteille? Vaiko eikö se ollutkaan hyvä juttu?
     
  8. VesaR

    VesaR 1st gear

    Onhan se jos autot vaan menisi C/D säännöistä läpi...koitan ensikerralla varmaan onneani :)
     
  9. Bomber#1

    Bomber#1 Double Gearhead

    Mulle nyt on ihan sama ketä vastaan ajaa ja missä(vaikka sienestyksessa luu gi :poff: ), mut jos ilmoittautuessa laitetaan suoraan omaan "eskortti" luokkaan niin minkäs teet? Silti kyseisessä luokassa vedettiin ihan omaa täysii ja kun palkintojen jako yms. on koko LUOKKA sivuutetaan täysin. :-?
    Eli ei siinä mitään ei mene mun yöunet, mut tulevaisuudessa vois miettiä onko mitään järkeä mainostaa, pitää ja ohjata joku merkkiluokka mikä vielä ajetaan paikan päällä ja sit sitä ei kuitenkaan niin kuin oikeasti sit ollutkaan?! :eek:
     
  10. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Mä haluun oman luokan. :rotfl: Ja palkinnon!
     
  11. Tea

    Tea 1st gear

  12. heikki_vag

    heikki_vag 2nd gear

    hommataan joka kilpailijalle oma luokka ja palkinto. :rotfl: kaikki on tyytyväisiä. jokainen on voittaja omassa luokassa :D
     
  13. Harald

    Harald 1st gear

    JOOOOO.Kaikille omat pytyt,ja isot.Sit mä ainakin haluaisin karkkipussin myös,JA ISON !
     
  14. heikki_vag

    heikki_vag 2nd gear

    No tottakai sä oman namipussin saat! :p
     
  15. BBC64

    BBC64 Gearhead

    Niistä palkinnoista...

    Tuo Mustang-luokka on kuten HD:kin ollut tosiaan aina palkintoineen ulkopuolisen organisaattorin hoidossa. Koska pokaalien saamattomuus (jälleen kerran ?) harmittaa, voimme parantaa palvelua postin tyyliin jättämällä Mustang-luokka pois. Musset voivat aivan mainiosti soluttautua normiluokkiin.

    Sivuillamme on myös listattu Burnout Party -kilpaluokat, eikä musset kuulu niihin. Tänä vuonna, johtuen lisenssisotkuista, on myös prätkät joutuneet kilpaluokkien ulkopuolelle. Epäloogista on tietty että niille jaettiin palkinnot, mutta tämä hieman suhmurainen jaottelu lisenssisotkujen takia on toivottavasti vain ohimenevä kummallisuus.

    Riverside Cruisers
    Eero Kivikoski
     
  16. BBC64

    BBC64 Gearhead

    Re: Burn Out Party 2008 Kiikala

    Kiitos tarkennuksesta. Kommenttisi sivuillamme jäikin hieman mystiseksi "2007-09-16 16:10:36 / Name: Kilpailija / Paskin kisa mihin olen ikänä osallistunut. Ukoilla on taso laskenut vuodessa tosi pahasti."

    Pahoittelemme että kisa meni kohdallasi noinkin surkeasti. Ongelmien aiheuttaja tässä lienee se että 50% luokan autoista sijaitsi väärällä tontilla varikolla. Eliminaattorissa tyypillisesti on haasteena saada oikeat parit järjestyksessä viivalle. Nyt kun A-luokassa oli lisäksi vain kaksi autoa, on näköjään käynyt niin ettei homma ole pelannut toivotulla tavalla. Meillä ei ole mitään motiivia keksiä teknisiä vikoja esim. kilpailua jouduttaaksemme.

    Aika usein käy niinkin, että kun varikolla keräillään lineuppia kasaan, on kuskit jossain muualla kuin missä pitäisi. Jotta vastaisuudessa vältyttäisiin turhilta sotkuilta, olisi tärkeää että kuskit itse olisivat mahdollisimman aktiivisia ajojärjestelyiden suhteen. Tässäkin tapauksessa (vaikka autosi olikin oikealla paikalla) olisitte voineet puhaltaa sen verran yhteiseen hiileen, että olisitte muuttaneen vierekkäisille paikoille. Kuten itsekin totesit: "No eihän siinä hittojakaan mehän ajettiin kilpaa keskenään, tai yritettiin". Sinänsä varikon järjestely on tapahtuman järjestäjän hommaa, joten kämmi on meidän.

    Luokan yhdistäminen ei olisi ollut pöllömpi idea, mutta olisi vaatinut kaikkien kuljettajien suostumuksen ettei joku taas olisi kokenut tulleensa kohdelluksi väärin, jos vaikka kupla olisi heittänyt kuminmuruset silmille. Ja tarkoitushan oli ajaa A:n eliminaattori pienehköstä osallistujamäärästä huolimatta.

    Ja jos kisa oli paskin ikinä, voin lohduttaa että ajanottotiimimme mukana pitkään kiertäneenä olen ollut läsnä ehkä vieläkin huonommissa... mutta tämä on tietysti aivan subjektiivinen näkemys eikä näin jälkikäteen muutenkaan auta.

    Mukavaa syksynjatkoa kaikesta huolimatta!

    Riverside Cruisers
    Eero Kivikoski
     
  17. Bomber#1

    Bomber#1 Double Gearhead

    Re: Niistä palkinnoista...


    Turha tehdä minusta mitään "escortti"luokan tappajaa, ainakaan näin yleisesti. :poff:

    Yritin vain asiallisesti kommentoida, että kuka ikinä nyt onkaan sitten kyseisestä luokasta vastuussa tai järjestämässä sitä niin voisi siihen yrittää ihan pikkuisen edes panostaa. Toinen vaihtoehto on sitten tietysti tuo tyly luokan lopetus. Silti jäi eskortti luokan voittajan Mr.Maaniityn puolesta harmittamaan, se että kaveri jää varikolle pyörimään epätietoisena siitä että jääkö ilman 10euron pyttyä tai saatika edes kuuluttajan kommenttia luokan voitosta.
    Niin kuin kaikki varmasti ymmärtää kyseessä ei ole vitutus jäädä ilman tätä upeaa palkintoa. Vaan ainoastaan pienestä periaatteesta...
    Edelleen saan nukuttua yöni rauhassa vaikka joku taho tästä herneen nenään vetäisikin.
    Kiitos ja anteeks.
     
  18. 509

    509 Gearhead

    Asiaan etäisesti liittyen.
    Hyvinkäällä corvette luokan palkinnot hankkii vette clubi itse ja jakaa ne myös. Näin ei tule järjestäjille päänvaivaa palkintojen hankkimisesta tai jakamisesta. Ainakin omasta mielestäni merkkikerhon jonka luokkaa ajetaan kilpailujen yhteydessä kuuluu hankkia mahdolliset palkinnot itse.
     
  19. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Vähän ot, mutta olkoon. Tikkurilassa eilen baarissa vanhempi herrasmies tuli moikkaamaan minua. Tietää minut ja Buickkini. Se oli nähnyt mut Kiikalassa. Tänä vuonna kännissä (anteeksi) varikolla mutta se muisti minut myös edellisiltä vuosilta milloin ajoin. Hänellä on mökki siinä lähellä. Mitään se ei autoista eikä kisatouhuista ymmärrä. Joka vuosi kuitenkin tulevat alueelle koska siellä on heidän mielestä hyvä meinki. Oli kiva jutella sen kanssas ja lupasin ensi vuonna niitä hieman perehdyttää lajin hienouksiin.
     
  20. veekasi

    veekasi Gearhead

    Omalta kohdaltani vaan kiitokset järjestäjille ja myös kaikille apuvirtaa antaneille ym auttaneille, kisat meni kait ihan hyvin vaikka rytökasa menikin vain vähän huonommin kuin ennen viritystä(voiks siitä syyttää järjestäjiä???). Ja ehkä ens kesäks rakennetaan auto valmiiks(öö mikä se on?) ennen kisoja?! Nyt vikana yli-innokkaat mekaanikot jotka päättivät asentaa löytämänsä uuden sytkäboksin lajittelujen välillä...no ei me missattu ku yks lähtö. Räks pau...vähennä Olli ennakkoo...joo venaa RÄKS PAU ja liekkejä...mä sanoin vähennä, kumpaan suuntaan käänsit...mopes jakaja pyörii sit eri suuntaan ku letukas¤¤##¤¤¤¤ oota, mä käännän toiseen suuntaan. Ja autokin meni vaan puol sekuntia huonommin.
    Paljoks panit ennakkoo? öö jotain 28... ei ei paa nyt aluks 34. seuraavaks päivän paras ja sit himaan.
    Hauskaa oli eikä mitään menny rikki, nii ja nyt on sit uus sytkäboksi!
    Jos nyt jotain pitää, nii makkarat oli aikas kehnoja!
     

Kerro tästä muillekin!