koijari varoitus!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja aspeha, 16.10.2007.

  1. Joe Hunt

    Joe Hunt Double Gearhead

    Nämä tuppaa olemaan sellaisia"oppirahoja",vähän aikaa se vituttaa,mutta onneksi ostit sentään kunnon auton!! Subellahan ajaa kolmanteen maailmansotaan ja takasin!!
    Sitten taas kun joskus myyt sitä omaasi niin äkkiä mahdollinen ostaja yrittää käyttää näitä mulkkuja lyömäkkäinään tyyliin " erkkikin myy samanlaista 3tonnii halvemmalla kuin sinä"-tietty ostaja ei ehkä tiedä että auto on "jossain"eikä edes myyjällä!
     
  2. aspeha

    aspeha 1st gear

    No onhan siihe silmä tottunu jo hieman ....toi rekisteröinti tuntuu vaa takkuavan.....kaikke pikku vikaahan siin on( lämmitys puhallin ,sähköpeilit kuollu, yks vanne eri offsetillä, sisätilat ihan sairaan paskaset turvavöitä myöten, runko hemmetin ruosteinen , virtalukko renaa, vetonivelet rutajaa. jne...) eikä ne nyt menoo paljo haittaa mut jos luvataan et on ton verra verra ajettu saishan se ees 10 tonnin sisällä olla siitä.....toi ero vastaa mun 3-4 vuoden ajoja......
    Seuraavan kerran lennän ite paikan päälle tai ostan suomesta........tosin siihe menee aika monta vuotta kun ei oo tapana ollu iha joka vuos vaihtaa....ja mitkäähän säädökset sillon taas pätee :p
     
  3. aspeha

    aspeha 1st gear


    no on kyllä ensimmäinen positiivinen kommentti siitä kaverista.....voihan tietty olla että samalla sukunimellä on joku muukin joka tekee vastavaa kauppaa????????
     
  4. Nooh , eipäs nyt masennuta , kyllä amerikan autoa amerikasta ostaessaan täytyy totutella ajatukseen että ne on siellä hyvin harvoin niin hyvin pidettyjä kuin täällä , johtuen järjellisestä hintatasosta palkkoihin nähden ,ne on vaan käyttötavaraa jonka eliniäksikin on suunniteltuu noin 5vuotta , toista se on täällä Kekkoslovakiassa jossa eroa mätkitään pitkin matkaa niin että tuntuu....

    Olis miulla ylimääräinen aluvannesarja+hyvät renkaat ( 8pulttiset) sopivasti myytävänä jos renkaita kaipailet.

    Ihan hyvähän se on että tulevat lmi jos oikeasti on kusetettu. Noi suulliset sopimukset vaan on liian tulkinnanvaraisia jälkeenpäin selviteltäviksi.

    Olen nyt kuukauden sisään menossa Floridaan ja käyn kattomassa josko tuota Casacrandea näkyis , käyn paikanpäällä kattomas sen tarjontaa niin voi sit nähdä tulvavahingot yms.

    Ei minullakaan ole varaa jenkeissä pelkästään lomailla mut sinne matkustamalla pyrin varmistamaan etten heitä rahojani kaivoon , yleensä saa sen verran hyvän auton että matka kannattaa.
     
  5. gremlin

    gremlin Gearhead

    Toi on tosi, autot on ameriikissa kulutus tavaraa, milla ei ole tarkoitusta sahata loppuelamaa, suomistoliitossa se nyt vaan on vahan niinkuin pakko. :-?

    Juu, kaydaa vaan Casagrandella. Viimeks kun kavin niin ostin 2 pyoraa, ja piti kayda muuten vaan :oops: Se on parempi olla lompakko ladattuna, siella on aika sopevasti kaikkia sopevaa :odroll:
     
  6. kojo

    kojo Gearhead

    Olikos Eki oppinu jo laskemaan? Oli sen kanssa muinoin tarinaa osien tuonnista, mutta homma hyytyi siihen että a) se halus ihan ite ettiä ne osat ja ne ei sit ollu enää yhtähalpoi kun mitä löytää netistä käden käänteessä b) kun Eki laski ettimiensä osien hinnat yhteen niin se sai aina isomman summan lopputulokseks kun minä, tässä vaiheessa totesin että antaa olla, ei oikein viitti tehä kauppaa ihmisen kanssa jonka kanssa ei pääse yksmielisyyteen mitä jotkut luvut tekee yhteenlaskettuna (ja on mullakin meilit tallessa mitä osat maksaa yksittäin ja paljonko ne ekin mielestä ois ollu yhteensä) :poff:
     
  7. GMies

    GMies Gearhead

    " haluun varottaa jobbarista Nimeltä ERKKI SUOMI ,, Ilmottaa paikkakunnaks Vihti ( lienee usan kansalainen ja asunu siel pitemmän aikaa)ja kaupittelee autoja usa:sta Se toimii vaan välittäjänä eikä omista yhtään niistä mitä kaupittelee."

    Erittäin hienoa aspeha, että ilmoitit arvelluttavasta "jobbarista", meille muille varoitukseksi. Itsekin olen suunnitellut auton tuomista jenkeistä.
    Varmaan löytyy asiallisiakin välittäjiä, joilla oma talous on kunnossa.
    Vielä olisi hyvä tietää mistä, mitä kautta löysit tämän välittäjän?
     
  8. jonekotkis

    jonekotkis 1st gear

    Kaikki ei oo koijareita!

    Ymmärrän kyllä verenpaineesi, jos oot huijatuksi tullut...
    Minä olen ostanut Casagrandelta useita ajopelejä kavereiden kans ja kaikki pelit on ollu tullessaan just sitä, mitä on tilattu. Tiedoksi on annettu vesivauriot ym. ostamispäätökseen vaikuttavat tiedot (kolarivaurionhan yleensä huomaa).
    Ei kaikki oo huijareita, mutta ostonhuumassa voi sokeus yllättää...
    Laitetaan ERKKI mieleen ja tilataan jatkossakin Marcolta, niin ei tule huijatuksi.
     
  9. rane58

    rane58 Double Gearhead

    Itse tilasin www.jenkkiautot.com -Tuli s-postiin video/valokuvia autosta, homma hoitui hyvin! Puhuttiin Suomea. -Voin suositella! Monet kaveritkin ovat tilanneet ja ovat tyytyväisiä. 8)
     
  10. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Vai oli ensimmäinen positiivinen kommentti siitä kaverista?
    Et paljoa lue näitä juttuja? Mitä sulla on siitä sanomista? Onko omaa kokemusta? Aika raskaasti sanottu tollainen.
    Samalla nimellä löytyy muita, mutta ei autokauppiaita.
    Mulla ei mitään huonoa sanottavaa.
     
  11. aspeha

    aspeha 1st gear

    itehän en oo asioinu kyseisen herran (casagrande)kanssa ja kerroin sen olevan muualta kuultua mutta itekki yrittäjänä tiiän että yks negatiivinen kostautuu kaikille muillekki alan koittajille vaik ne olis kuin rehellisiä....sen verran oon kuullu eT esim mä tarvisin aika paljon lisää positiivisia kommentteja ennenkun sen autoja ostasin .....tietty varmaan suuri osa voi olla niitä "halpa & hyvä " miinaan astuneita noista - ??? ei voi silti mitään......miettisin kaks kertaa sitäki liikettä mistä mun auto oikeesti tuli, ihan vaan sentakii et se suojelee sitä välittäjää koskase "ostaa" nii paljo autoja siltä...en sano nimee julkisesti koska mun omat "tutkimukset" antas sellast tietoo et se ei oo huijari.......
     
  12. Adventurer

    Adventurer Gearhead

    Kannattaa siis olla erittäin varovainen ennkuin alkaa heittämään mitään negatiivista kommenttia keskustelupalstoilla kenestäkään yrittäjästä tai ihmisestä. Saattaa ajautua erittäin epämiellyttävään rikosoikeudelliseen vastuuseen sanoistaan.
    Huijariksi saa kutsua ihmistä vasta kun hänet oikeudessa on todettu syyllistyneen johonkin!

    Mitäs taas tulee ulkomailta näkemättä ostettaviin yli +10 vuotiaisiin autoihin, niin lähtökohtaisesti maassa jossa ei ole vuosikatsastusta ja autokulttuuri muutenkin toisenlainen, pitäsi näitä autoja ajatella "romuina" ja maksaa niistä sen mukaan mitä haluaa riskeerata...

    Turvallisia ostopaikkoja kyllä löytyy maamme merkkiliikkeistä jos löytyy ollenkaan. Saa vielä koeajaa ja kuntotestauttaa.
     
  13. aspeha

    aspeha 1st gear


    no enhän mä näitä oo lukenu kun muutaman päivän mut sanoin et en oo kuullu kun negatiivisia ....sehän on vaa fakta....tääl on ekat hyvät jutut tullu..... ja neki on "kuulopuheita" kun ne täältä kuulee......lukekaa jutut kunnolla ennenku lähette hyökkään vastaan kiitos!!! tännehän voi kuka tahansa kirjottaa liki mitä tahansa....ja tottakai ne positiivisetki jutut pitää kertoo koska paljo helpommi annetaa hunoo palautetta kun hyvää :oops:
     
  14. aspeha

    aspeha 1st gear

    nettiauto
     
  15. mrpete

    mrpete 1st gear

    Toisaalta yritysten kannattaa olla erittäin varovaisia ennenkuin alkavat haastaa tyytymättömiä asiakkaita oikeuteen. Näitä tapauksiahan on paljon, kun yritys ei ole halunnut sopia tyytymättömän asiakkaan kanssa ja on ollut parhaimmillaan haastamassa asiakasta oikeuteen juuri jostain kunnianloukkauksesta. Yritys on sitten joutunut todella epämiellyttävään nettioikeudelliseen vastuuseen teoistaan. Siinä vaiheessa, kun juttu on levinnyt keskustelupalstoille ympäri maailmaa ja yrityksen mailit ja faxit on tukossa eri puolilta maailmaa tulleesta palautteesta ja yrityksen myymien tuotteiden valmistajatkin kyselee yrittäjältä tapauksesta, on yrittäjältä yllättäen löytynytkin halua sopia juttu..... :rotfl:
     
  16. Vetteman

    Vetteman 1st gear

    Täältäkin plussat casagrandelle. Kolme autoa kuvien perusteella ostettu ja kaikki sujui hyvin.
     
  17. Luigi

    Luigi Gearhead

    Asia kun asia, minun käsityksen/kokemuksen mukaan kuulopuheet saa jättää omaan arvoonsa,omakohtaisista kokemuksista voi kertoa ja jättää huhupuheet omaan arvoonsa.
     
  18. gremlin

    gremlin Gearhead

    Et siis ostas mitaa Casagrendelta kun oot KUULLUT niin paljon juttuja :eek: Paitsi jos saat PALJON positiivisia kommentteja.
    Mutta voisit 2 harkinnan jalkeen ostaa silta kaiffarilta mika uunotti sua :eek:
    saatana maa en kylla tajuu tommosta ajatuksen juoksua :odroll:
    Minkas lajin yrittaja sina olet? Ei muuten kiinosta mutta tuntuu silta etta tarttee pysyy erossa noin sekavasta kaverista.
    Jos kerran itse yrittajana tiedat etta yksi negatiivinen kostautuu kaikille niin mita helvettia sitten jauhat tammosta paskaa taalla ihmisesta/firmasta minka kanssa et edes ikina ole asioinut??? :mad:
     
  19. jonekotkis

    jonekotkis 1st gear

    En ymmärrä, miksi pitää kuulo- ja huhupuheiden perusteella, sekä oman ostopahoinvoinnin takia haukkua varsinaisen huijarin lisäksi sellaisiakin yrittäjiä ja yrityksiä, joiden kanssa ei ole ikinä asioinut..? Melko paskamaista touhua! Kantsii tosiaan miettiä mitä kirjoittelee näille palstoille. Voi tulla muutakin harmia, kuin kusetetut kilometrit.
     
  20. aspeha

    aspeha 1st gear

    jällenn korostan että mainitsin senolevan mitä olen kuullut enkä kokenut....täällä tuntuu olevan toi " piru raamattua " tulkinta tyyli jutuista....

    Ette silti väärässä ole mutta lienenkö ainoo joka kertoo kuulemastaan täällä???

    Kukaan ei varmaan pahastu jos en kommentoi juuri tätä otsikkoa enää.
     

Kerro tästä muillekin!