1.12.1957 jälkeen seisontajarru pakollinen

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja pepechevy, 16.4.2008.

  1. pepechevy

    pepechevy 1st gear

    joo koin positiivisen yllärin ku kävin konttorilla kyselemässä tyhmiä.

    mullon desotoon vaihettu uuvempi kone ja loota, alunperi siinä o ollu kartaanissa seisontajarru, ja nyt ei tietenkää oo.
    aattelin että pittää vaihtaa perä tai jarrukilivet ja kengät että saa käppärin pellaamaan..

    tuliki sitte positiivine ylläri ku kyselin hommaa inssiltä, aluks meinas että o pakolline mutta hakiki jonku kirjan mistä tarkisti vielä :lol: ja siinä seiso että joulukuun 1957 jäläkee o tullu käppäri pakolliseks ja mulla o ensrekisteröinti maaliskuussa 1957... eli helpotti katastusta riittävästi ja rahanmenoa. että tämmöstä jos jotakuta kiinnostaa :rotfl:
     
  2. yks toine mikko

    yks toine mikko Double Gearhead

    jännä tulkinta. mut hyvä siulle. :D

    jos mie olisin katsastusmies, ja tietäisin et auto on tehtaalla varustettu seisontajarrulla, ni vaatisin et se kans olis olemassa. tais inssi käyttää maalaisjärkeä, kyllähän se auto paikallaan pysyy laatikonkin avulla jollei aivan hillittömään mäkeen paikota.

    mie en ole katsastusmies. eikä miul aina ole maalaisjärkeäkään.
     

Kerro tästä muillekin!