10 sek auto

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja 5.7 olssi, 15.4.2010.

  1. chevy 2

    chevy 2 Gearhead

    Ei,
    Ne lähetteli ketjukirjeitä toisilleen... :rotfl:
     
  2. Keulii

    Keulii 1st gear

    Ei, kysymys oli onko 10s auto kadulle sopiva, ja onhan se. Ei taida hirveesti ruotsin ja suomen olosuhteet erota toisistaan, ja tuolta tosiaan löytyy niitä 10s KATUAUTOJA
     
  3. chevy 2

    chevy 2 Gearhead

    Aivan,sorry mä käsitin tän topiikin väärin.


    Itseä olisi kyllä enemmän kiinnostanut kuulla Suomi-juttuja.

    Oli sitten Toyota tai Dodge
     
  4. XVD

    XVD Gearhead

    heheheheh :rotfl: minäpä omistan nuo molemmat ja kumpikin menee heittämällä vartin yli 10.n. sekunnin :rotfl: tervetuloa kalajoele kokkeileen :poff:
     
  5. cutlass cruiser

    cutlass cruiser Double Gearhead

    Tuollahan oli jotain bemareita...mutta missä' on ne kymmenen sekunnin katuautot?
    Tai en mä ainakaan jaksanu niin pitkään että olisin löytäny ensimmäistäkään....jotain dynolappuja siellä oli, mutta ne kun ei kerro varttimailin ajasta mitään....
     
  6. Fordvessa

    Fordvessa Gearhead

    Täälläkin siirryttiin kympin katuautokerhoon. 10.90s./202 km/h Alastarossa. 1.59s. 60 jalkaa tyhjäkäynniltä. Ei oo breikkiä ja 10" street turbiini.
     
  7. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Onnittelut :D
     
  8. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Missio toteututte. Löijy meni pumppubensalla, 3.23 väälityksellä ja 275 dragradiaaleilla Kalajoella 10.771 / 201 kmh. Autossa oli kiinni täysi pakoputkisto 4 llä vaimentajala kokonaispainion ollessa huimat 1608 kiloa :rotfl: :rotfl: :rotfl:

    Talven aherrukset ei sittenkään mennet hukkaan :rotfl: :rotfl: :rotfl:
     
  9. 5.7 olssi

    5.7 olssi 1st gear

    Hyvinhän se näytti kulkevan ja suoraanki.Saako kysästä millä tekniikalla oot saanu autos kulkupuolen/kestävyyden tohon iskuun.Moni erehtyis,jos noin päällisin puolin pitäs autos kulkupuolta veikkailla.Kovaa menee katupeliks.Tarkoitan katupeliks jolla pystyy ajeleen muutaki ku suoraa.
     
  10. C-barge

    C-barge Gearhead

    Normi 440 jossa on RPM-kitti. :rotfl: Oikeesti suoritus on hyvä kun ottaa huomioon ton painon ja välityksen sekä vielä sen, että lootana on powerglide pitkällä ykkösellä. Ja totahan ei oo säädetty vielä missään sen kummemmin, päivä tuunausta ja lukemat vois olla paremmatkin. Ite ajoin huomattavasti reuhakkaammilla osilla ja TF:llä tolla parhaimmillaan radiaaleilla 10.51 /214 Alastarolla, siihen suhteutettuna toi tulos on erinomainen.
    Mut tossa osaroinaa mistä se koostuu
    -Eagle takokampura, 4.5"
    -Eagle H-profiili veivit 7.1"
    -Mahle flat top takomännät, poraus 4.35"
    -File fit molyrenkaat
    -440 source lohko runkostudeilla, ym muutoksilla
    -440 source billet jakopää
    -custom tight lash street roller nokka
    -Edelbrock RPM kannet
    -Team G imusarja
    -Dominator
    -2" x 36" peltisarjat, 3" tuplaputket X:llä, 2 straightline performance vaimentajaa ja kaks simonsin vaimentajaa

    Siin kai noi tärkeimmät.
     
  11. chevy 2

    chevy 2 Gearhead

    Onnittelut!!
    Eikö ookkin mukava fiilis eka 10sek aikakortti?
     
  12. Fordvessa

    Fordvessa Gearhead

    Kyllä on!!! :rotfl: :rotfl:
     
  13. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    C-barge tossa kai laittoikin oleellisimmat. Autossa on siis omatekoinen "Luiglide" Powerglide vaihteisto 1.76 ykkösellä ja B&M 3500 Stall 10" turbiinilla. Alusta on kokonaan C-bargen käsialaa kun sen häneltä aikoinaan rullaavana ostin 8)

    Tolla käydää tosiaan aikaajoin töissä työmatkan ollessa 50 kilometriä suuntaansa. Hyvin pelittää kaikenkaikkiaan toi Löijy vaikka se vaan Mopari onkin :rotfl:
     
  14. gremlin

    gremlin Gearhead

    Hyvin se kylla menee, onnittelut katuauto-kympista.
    Mimmosia aikoja se lainkaan menis jos siina olis joku oikee vaihteisto, eika tommonen normaalisti veneissa Wikstrommin perassa kaytetty suunnanvaihtaja?
     
  15. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Kiitos kiitos. Tavoite on saavutettu. Olen tyytyväinen. Toi Löijyhän on oikeesti meidän Sarahin kauppakassi jonka hankin ja kasasin kun hän valitteli, että Fiatilla ajaessa kaikenmaailman ääliöt ohittelee ja kiilailee tämän tästä. Nyt enää tuskin niin käy :rotfl:

    Oisko mitään ehdotuksi tohon vaihteistohommaan. Glide nimittiän tuntuu pelittävän hyvin tossa kombinaatiossa. Noi 10.7 ja 10.8 vedot lähdin kaikki noin 1500 rpm jarrua vasten ja siitä kaasu pohjaan valojen välähdettyä. Ykkösellä vedin 6400 rpm ja maalissa kierroksia oli 6300, joten melko hyvin se Glide pelaa 275 dragradiaalien ja 3.23 vällärin kanssa :lol:
     
  16. 5.7 olssi

    5.7 olssi 1st gear

    Helevetti sentään luulin,jotta pikkulohkolla meet nuin kovaa,mutta ei kait sentään mopolla mahottomia.

    Onkohan nuita yhtä hurjia ,kun Pietarsaaresta Nybergit jotka ajaa melko lujaa vapari pikku lohkolla,eli kyllä se pikkulohkokin kyytiä näyttäis antavan ,kun osaamista vain on.

    Onneksi kuiteski on vielä tommottiin katuautoja mukana,kun sulla jotka antaa oman mausteensa kisoille,että onnea vaan ja toivotaan,jotta palikat pysyy sisällä.
     
  17. chevy 2

    chevy 2 Gearhead

    Miten olisi samassa kisassa ajanut Mattfolk?8.888sek kuului radiosta Lauantaina ja Sunnuntaina 8.9xx.
    Moottori sbm.
    Suojaset muistaakseni ajaneet 9.2-9.3 aikoja Mustangilla ja sbf tekniikalla.
    Ja vapareita molemmat.
     
  18. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Palataan tähän vielä senverran, että annetaan moottorin kestävyydestä ja tehoista kunnia sinne, minne se kuuluu. Eli kyllä ton motin on pääpiirteittäin kasannut ja suunnitellut niinkuin jossain toisessa topicissakin sanoin: Jykä. Mun osuudeksi on jäänyt kutakuinkin hölmön idean saaminen ton motin virittämiseksi ja käden työntäminen lompakkoon kulujen kattamiseksi. Viime talvisen Tammikuun kolmen viikon lomani aikana Jykä sitten istutti kampuran, porttasi noi kannet ja kasasi vielä motin valmiiksi, jotta lomalainen voi sen hänen talliltaan noutaa ja asentaa tohon Löijyyn :rotfl:

    Eli suurat kiitokset JYKÄLLE motin toteuttamisesta ja tehdyistä töistä. Onneksi olen voinut antaa hänelle jotain takaisinkinpäin auttamalla jonkinverran noiden vaihteistohommien kanssa. Kiitti Jykä 8)
     
  19. 5.7 olssi

    5.7 olssi 1st gear

    Aiheesta kolmanteen.Eikös tää Mattfolk ollu se pellepeloton kaveri joka tekee itte eikä paljoa ostele valmiita osia.Hyvinhän se tosiaan Mattfolkin auto meni.Oliko se vallu vai muistanko väärin.Tätä aikasemmin tarkoitin,jotta pirun upeaa on se ,että ihmisillä on vielä osaamista teknillisellä puolella.

    Yksi kaveri joka tarttis ei luovuta palkinnon ison rahatukon lisäksi on Salakarin Jaska sillä mies on uhrannut koko elämänsä pyöriensä kehittelyyn eikä ole vastoinkäymisiltä välttynyt ja Jaska jaksaa jatkaa,jos voitatte lotossa muistakaa tukea sotaveteraaneja ja Jaskaa. Kummatkaan ei luovuttaneet. :D
     
  20. Teukku

    Teukku 3rd gear

Kerro tästä muillekin!