10 sek auto

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja 5.7 olssi, 15.4.2010.

  1. chevy thunder

    chevy thunder Gearhead

    Nostaisin hattua jos sitä käyttäisin kerro vielä minkälaisella kulutuksella
    suoritit tuon teon.
     
  2. C-barge

    C-barge Gearhead

    Mä en oo oikeen koskaan pitänyt tota absoluuttista aikaa kaikkein oleellisimpana asiana tossa kulussa, vaan sitä miten siihen on tultu. Tossa esimerkkinä vaikkapa Mopsterin mukamas ihan perusromuilla jaettu 10.8, se antaa jonkinnäköstä kuvaa siitä, et kuinka paljon potentiaalia on riittävällä hieronnalla ja oikeella kombinaatiolla niistäkin irootettavissa. Tai Smuigen 10.6, ja ihan yhtälailla niitä löytyy 12.13 ja 14 sekan vehkeissä sellasia joiden saavutusta arvostan suunnattomasti, kulkevat käytettyihin osiin nähden kovaa, vaikkei absoluuttista aikaa kytättäessä kenties oltaiskaan ihan terävimmässä kärjessä. Ja samaan sarjaan kyllä kuuluu toi DS325:n 10.8 aikakin 3.23 ruuvilla ja radiaaleilla kun ei viritysaste eikä käytetyt osat ihan mielettömiä ole, tai futuragen suoritukset vuosien varrella. Toi mun mielestä onkin yks oleellisin suola tässä harrsatuksessa, haetaan omia haasteita ja rajoja ja saadaan niistä onnistumisista se täyttymys. Ei meidän kaikkien taloudellisest eikä teknisetkään resurssit oo yhteneväisiä, ja pääasiassa tätä harrastusta tehdään kai itseään, eikä ennätystilastoja varten. Pääasia, et tehdään ja ajetaan. Sitä ei mun mielestä tarvita lainkaan, et joku jättää jonkun kainouden takia ajamatta kun ei laite kuitenkaan oo se kaikkein nopein.
     
  3. chevy thunder

    chevy thunder Gearhead

    tarkoitinkin sitä ajamista kisoihin ja takas itellä 10.5 kulkine enkä todellakaan ajattele ajamista kisapaikalle tosin siihen liittyy muistoja
    kun joskus ajoin kisapaikalle ja vessa paskaks niin se kotiin tuominen
    sitte maksaakin.Kunhan vielä muistaa et 10-14 sek autot on liikenne valoissa yhtä nopeita ja silti olen sitä mieltä että jos kympin aikoja ajelee
    ja kisa matkat päälle on hatun noston arvoinen suorite on sitte kyseessä vipistä ja chevy 2 autoista.
     
  4. mopster

    mopster Gearhead

    Matkakulutus on 24-25 litraa satasella. Ja tosiaan ei oo ihan pulttaa kasaan periaatteella tehty esim konetta, vaan hierottu on pirusti.

    Mulla ei oo ollu auto trailerilla vuosiin, kun en mä semmosta omista enkä vetoautoakaan. Luottoa mulla on aika paljon tohon vehkeeseen että se kestää, ja siks oon kisamatkat ajellu. Tähän asti ainakin se on ollu helpompaa kun on aina päässy takasinkin ajamalla. Sitä en sano että se kenenkään muun suorituksen arvoa madaltais että auto tuodaan kärryllä kisoihin.
     
  5. juti

    juti 2nd gear

    Tais mennä hiukan tohon alusta compinaatioonkin rahaa kympit tulee aina maksamaan ja mikään ei oo tosta vaan! :wink:
     
  6. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Vauhti maksaa aina :p

    Meillä on siitä oman auton kojelaudassa muistuttamassa tommonen tarra:
    http://kuvablogi.com/nayta/iso/img2730855.jpg
    Pysyy totuus mielessä ettei hommat lähde ihan niin paljon lapasesta :poff:
     
  7. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Komea suoritus. Luultavasti myös viihdyit ton puikoissa :rotfl:
     
  8. Cadillac390Man

    Cadillac390Man Gearhead

    Mistä tollasia tarroja saa? :rotfl:
     
  9. shr1

    shr1 Gearhead

    Re:

    Visiointi ei paljoa pieleen menny. :D Mummolähtö ja miedot ahdot...

    http://www.youtube.com/watch?v=bHU5etVRmas
     
  10. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Re: Re:

    Nätistihän se näytti menevän.

    Pitoa vaan lähtöön lisää niin sillä toi nytkin tommoselle tossakin tullu jo oikeesti mukava aikakin vielä paranee :)
     
  11. shr1

    shr1 Gearhead

    Re: Re:

    Juu ei toi mikään nappiveto ollu, mut numeroiden perusteella riitti tällä erää mulle. Joskus toiste hierotaan sit lisää. "There´s pretty much left on the table", niinku sanovat. :p Pääasiallinen tarkoitus on cruisailu ympäriinsä ja nyt on kiva keskittyä siihen. Yks yhteen samassa kuosissa katsastettiin ongelmitta pari vkoa sitten.
     
  12. peltsi

    peltsi Gearhead

    Paljon on Novan koneesta pitäny kutitella että se kulkee noin ripeesti?

    >700hv ja about 1000nm????

    Hieno peli!!
     
  13. shr1

    shr1 Gearhead

    Kiitos vaan. Jossain tolla alueella ne pyörii lukemat. Riippuu vähän ruuvin asennostakin.
     

Kerro tästä muillekin!