1000hp ja Jeff Schwartz race ready - katastrofi

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja NineBall, 12.4.2011.

  1. cuda69

    cuda69 Gearhead

    jos ostat kämpän pitkällä lainalla,niin et koskaan saa myydessä omias takasin.minäkin möin osakkeen pois Oulun keskustasta ja sijoitin kaiken ylimääräsen mitä jäi velkojen maksun jälkeen viisaasti ameriikkalaiseen rautaan.
     
  2. Hectori

    Hectori 1st gear

    Niin, kyllä mä töissä olen koko ajan ja en nyt ihan nälkäpalkallakaan. Ja ei, en ole kateellinen sulle. En sun rahoista, yrityksestä tai sun nelsonin motista. Jos luet tarkemmin mitä sanoin aikaisemmin, huomaat etten sanonut missään vaiheessa olevani kateellinen sinulle.

    Ja kyllä voin toistaa sen että mulla ei tosiaan ole varaa HAASKATA rahaa tollaisiin Nelsonin motteihin tai 8 tonnin moottorin ohjauksiin. Ja se vituttaa. Ei se että sulla on ollut rahaa sellainen ostaa.

    Ottaisitko pääsi pois perseestäsi ja vastaisit alkuperäiseen kysymykseeni, vaikka se toiselle oli esitettykin. Jos sä oot ostanut ylihinnoitellun moottorin, joka vielä on osoittautunut huolimattomasti rakennetuksi ja teholtaan vajaaksi niin miten voit väittää saaneesi rahoillesi vastinetta?
     
  3. C-barge

    C-barge Gearhead

    Kato , koomikko sai taas avaa läppärinsä, hoitajat on ilmeisesti jossain muualla. Vakuuttavaa tekstiä jälleen kerran! :rotfl:
     
  4. studio57

    studio57 Gearhead

    Hektor you are one sick little puppy .. .... enhän minä oo sanonut kertaakaan että olen saanut rahalle vastinetta nelsonin kanssa, käys lukemassa mitä olen aiheesta kirjoittanut.. ja vinkki: mitä se sulle kuuluu vaikka ostaisin miljoonan euron moottorin ohjauksen se ei ole sulta pois.. jos itse en välitä enään vaikka nelsonissa kaikki ei ollutkaan kohdaallaan niin miksi sinäkään?? asia on korjattu ja sillä sipuli näin meillä jatketaan elämää eteenpäin. murehdihan vaan noita omia asioita kun niissäkin näyttää olevan ihan tarpeeksi miettimistä, aloita vaikka lääkityksen tarkistuksesta :wink:
     
  5. C5_Z06

    C5_Z06 Double Gearhead

    Parhaimmista parhaimmille moottoreille ei muuten koskaan anneta takuuta.

    Ai miksi?

    No siksi kun ne eivät mene rikki.

    Kiertäkää kaukaa kaikki mille annetaan takuu. ;-)
     
  6. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Pojat pojat! :soosoo:
    Rauhaa maahan. Nascar moteista vielä. Uutta ei teamit osta vaan ne vuokrataan. Älkää verratko tätä omistus/vuorataloon. Teameilla ois varaa ostaa, mutta näitä uusia huippumotte3ja ei myydä eikä niitä saa itse avata. Tää on motti (ei Nelson) valmistajien politiikka. Ja yllätys yllätys! Niissä on takuu! Muutaman vuoden vanhoja saa ostettu ihmeen halvalla ja ihmettelen ettei niitä täällä ole enempää? Noi MoParin moottorit tiedän. Ne on vain n.680hp motteja. Sitten tiedän yhden Chevy koneen missä tosin venakopissa lukee Pontiac. 100 heppaa enemmän kuin em mopeissa. Nyt ruvetaan puhuu siitä maagisesta 800 hepasta. Vapari yhellä kaasarilla. Kiertää yli 9000rpm ja voi 8500rpm ajaa Lahteen ja takas. Tää motti on vieny mun päiväunet kun oon sitä käyny pällistelemässä. Se saattaa olla jo kesällä katuautossa nokalla. Ei mun Jaggessa vaikka sitä oon ehdotellut.
     
  7. C-barge

    C-barge Gearhead

    Kyllä noilla tiimeillä on ihan omat motit, ainakin sellaselta tollasen motin ostin. Mitä niihin tehoihin tulee, niin eri luokissa on erilaiset moottorisäännöt ja eri tehot, eri radoillekin on eri sääntöjä. Eli ne tehot ei riipu niinkään siitä mitä lukee venttiilikopassa, vaan siitä et mistä vehkeestä ne on lähtösin. Kesyimmät on tossa 700 hepan hujakoilla, olevat "restrictor" motit joilla ajetaan pitkillä radoilla, toi teho on 390 kokosella kaasarilla ja pelkästään se isommaks vaihtamalla liikutaan korkeemmissa lukemissa. Noi muutama leetukan nascarmotti mistä kait rebelikin puhu on käsittääkseni aika "old school", eli ennen SB2 aikakautta?
     
  8. Lintta cruiser

    Lintta cruiser Gearhead

  9. studio57

    studio57 Gearhead

  10. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    "old skuul" on päivitetty ja tiedät mistä motista kyse. Ei siitä julkisesti enempää kun guru ei siitä itse tänne kirjoita, vaikka Oodeella kirjoittaa muista aiheista.
    Käsittääkseni se on ainakin uudempi kuin ne kaksi moparia mitkä käväisi Börjelläkin.
     
  11. C-barge

    C-barge Gearhead

    Ei oo börjellä ollu mopseja, vaan chevyjä. En mä kyl tiedä mistä motista on kyse, eikä toi "old skool" ole millään pahalla, noi on aina edustanut moottorien eliittiä. Ite tuotin tollasen mopsin R5/P7 motin jokunen vuos takaperin. http://www.racingjunk.com/category/91/C ... gines.html Mut siitä hinnasta, listahinnoilla osia ostaen ja työ päälle niin liikutaan lähempänä satkua kun viittäkymppiä. Ja "päivän mosalla" ei oikeen taho olla minkäänlaista hintaa. Versioita on yhtä paljon suunnilleen kun on moottoreitakin, ja hyvä olis tietää aikalailla mitä ostaa ennen päätöstä, etenkin jos ostaa "vajaan" motin.
     
  12. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Jutellaan Jykä noista Nascar ja Pro moottoreista haluisin puhuu livenä, tai miks ei täälläkin?

    Mutta yks kysymys Hektorille: Mittennii Nelson oli ylihintainen kun se kerran oli juosten kustu paska?
     
  13. studio57

    studio57 Gearhead

    :rotfl:
     
  14. max

    max Double Gearhead

    Kaks Runkkua istui 57 farmari letukassa etupenkillä

    Minä ja Studio57.

    327 kiidätti farmin 150 kilsan nopeuteen ja ratissa oli väljää ainakin se puoli kierrosta;kävi mielessä miten tässä mahtaa käydä?

    Hyvin kävi olemme edelleen hengissä,ja farmin kyyti ei tuonut mulle tunnetta,että kumpikaan meistä olisi äveriäs.
     
  15. studio57

    studio57 Gearhead

    onhan noilla runkuilla on äveriäät muistot , tuuhan joskus käymään kun pohjanmaa vimma/viina iskee !
     

Kerro tästä muillekin!