15.9.2007 HillroadGarage maisemacruising & tallibileet,

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja Micky, 13.8.2007.

  1. NY stw 62

    NY stw 62 1st gear

    kovin oli alas tipahtanu... :eek:
     
  2. Ahis

    Ahis Gearhead

    No ei täs ny viä hätä ole kato!
     
  3. Ahis

    Ahis Gearhead

    Näinpäs kuvan tosta rillistä, aika erikoinen ja komee on kyllä!
     
  4. Ahis

    Ahis Gearhead

    Nostetaas taas välillä!
     
  5. Micky

    Micky Gearhead

    Ilmat vaan paranee ja ajankohta lähenee...hoblaa :pinup:
     
  6. human62

    human62 1st gear

    Vai sellaisia olis nähtävillä katotaan ny tullaanko

    francinelle sen verran et mullakin on Nomadi ja se on kova murisemaan ja merkkailee valitettavasti jonkin verran paikkoja...ja haisee varsinkin kovan sateen jälkeen kun se kastuu...
     
  7. Ahis

    Ahis Gearhead

    Ketäs oodeelaisia tänne on tulossa? Francine? 4deeSdn? Muita ulkopaikkakuntalaisia?
     
  8. Galaxie61

    Galaxie61 Gearhead


    tulossa ollaan , apukuskina ei ole koiraa , voi se tietenki illan mittaan muuttua jonkilaiseksi elukaksi :rotfl:
     
  9. Mizuz

    Mizuz Gearhead

    mei kans täältä salostapäin ollaan tulossa 8) ainaki parin autollisen kera
     
  10. francine

    francine 1st gear

    näyttäis jäävän väliin. nompan siedätys on jääny alkuvaiheeseen, ja taitaa työt kutsua.. yllättäen :odroll:

    eks te meekään lohjan suuntaan?
     
  11. Ahis

    Ahis Gearhead

    Kuulostaa tekosyyltä... Ei vaan! Harmi silti. Tietty nyt ennen Poriin tulee kunnon bileisiin kuin johkin ympärisuomenajeluun...
     
  12. amitzu

    amitzu 1st gear

    Mahtaako uskaltaa...
     
  13. Ahis

    Ahis Gearhead

    No ketäs sä ny pelkäisit?
     
  14. seppo.kuisma

    seppo.kuisma 1st gear

    tarttiskos lähtee sinne suunnittelee likavesijärjestelmiä...ahis?
     
  15. Mizuz

    Mizuz Gearhead

    Nyt mun on pakko sanoa etten tiedä miks tässä ketjussa on tuo et oltais tulossa.. :eek:
    Lohjalle me ollaan kyllä menossa, ei tänne - valitettavasti..

    Mut mun päähän ei mahdu että miks tällanen viesti on tullu tähän ketjuun :eek: :odroll:
     
  16. francine

    francine 1st gear

    ahis, ihan oikeesti ois kiva tulla, mut työt haittaa harrastusta :-? ja tosiaan, en oo saanu aikaiseks opettaa talon herraa autoilemaan :oops: tuskinpa se kovasti nauttis heti niin pitkästä reissusta.. mut ens vuonna on ihan pakko tulla!

    mizuz, mä aattelin et sä et oo huomannu et nää on samana viikonloppuna ;)
     
  17. Ahis

    Ahis Gearhead

    No piru, eikös seppo olla perinteisesti paskakaivoja pähkäilty cruising-bileissä! Heh, silloin olin selvästä päästä... Tuli muuten mieleen että pöhnässähän mä olin, teitin kyytillä kotiinkin pääsin...

    Francine: juu ens vuonna sitten, jos nuo hillroadilaiset vaa järjestää!

    Vai lähtee mizuz nyt kuitenkin tylsistymään Lohjalle (tahallinen provo)

    Ketäs muita tulossa Poriin viihtymään? :wink:
     
  18. 4deeSdn

    4deeSdn 1st gear

    Joo... Meil on vähän hakusessa vielä. Päivällä kylä tehdän kyläily isku Ahlaisiin kun on pentujen (koirien) tapaaminen. Mutta illan suhteen on vielä kaikki auki. halua kyllä ois muta järjestelyt... :odroll:
     
  19. amitzu

    amitzu 1st gear

    Hämähäkkejä ja apinoita :wink: Dojoo, pitkäaikaisen työstressin tottumatonta alkoholipohjaista lääkintää kait...
     
  20. GoGoRocker

    GoGoRocker Gearhead

    Koittakee ny vaa kaikki piästä kato, Wrumm, wrumm.... :webmaster:
     

Kerro tästä muillekin!