1932 5w coupe

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Projektit', aloittaja Aulis Hämeenkorpi, 3.3.2025.

1. alle 1000h tehnyt. ehkä 300h vielä niin pääsee ajelemaan.
    Huom. Ei ole show vehje vaan auto jolla ajetaan kelillä kuin kelillä.
    Kaikki 100% homemade (pellit suorasta metritavarasta, koneistukset, moottori koneistukset, laatikko, perä,...) Sisustan teetin omista jääneistä materiaaleista omien suunnitelmieni mukaan omatekemille pohjille.
    Pohjatyöt, epoksit, hinkkavärit, pinta,... kaikki pihalla teltassa. Semmosta se oli hot rodding ennen ja ehkä joillakin nykyäänkin.

n. 1100 kuvaa linkissä. ei jaksa enää laittaa niitä kotisivulleni.
    Windowsissa kuvat numerojärjestyksessä, mutta tämä pilvessä oleva linkitys sekottaa ja kuvat ei mene numero eli aika järjestyksessä.... ainakaan itse en osaa laittaa muuten

oikeasta reunasta voi vaihtaa niin että näkyy pienet kuvakkeet.

Rod-Coupe

ah

Lajittele --> Muokattu
    Näkymä --> Ruudut

Näillä asetuksilla tulee aikajärjestykseen kuvat.

Muokattu: 3.3.2025
    kad_boost, Dusturecarn, sleepercooler ja 6 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  2. elektro

elektro 2nd gear

Hattu päästä!!!
    Olen tätä seurannut Jalopy Journalissa

3. kad_boost

kad_boost Gearhead

Ei moni muu palstalla pysty samaan. Hienoa!

4. Kiitos. Ei mitään erikoista eikä missään nimessä show juttuja.
    Muutama kuva lisätty. Eilen teippasin umpeen, tänään ruiskutin kopan.

Tuo Harley Davidson (DuPont) 1931-32 Olive green ei peitä mitään, eli värit näkyy läpi jos kirjavat pohjat, joten Glasurit 22 akryyli alle joka osaan. Hieman on vaaleampi kuin tämä HD väri, mutta märkää märälle pistän ne.

Harmi vain kun tuo maali tuli ostettua melkein heti kun tämä romuläjä tuli 2016.
    vaikka kuinka ohentaa , jotain on maalissa tapahtunut kun ei vaan tahdo saada semmosta pintaa mitä saa esim. tuolla glasurit 22 maalilla jonka vedän alle.... Eli ei kannata ostaa kemikaaleja "varastoon".... vanhaksi menöö ku naapurin pirkko... Mutta ei kun kamat kiinni ja kovaa käyttöä ennenkuin pistävät lautalaatikkoon ja maan uumeniin.

4,5neliötä uutta peltiä, 8kg kittiä (josta toki varmaan yli puolet hiottu pois, 10kg Epoksia, 3litraa hiontaväriä, 2,5litraa glasurit, 3,5litraa Dupont HD .... Maskin ritilän tein omaa desing. n. 60metriä meni tavaraa. katon keskiosa ei tule pegamoidi , taidan pyöritellä english wheelillä alumiinista ja ehkä samanlainen kuvio kuin Tein takaluukun omatekoiseen pintapeltiin.

LA hain sisustat Vaasasta. Miss Paula teki ne parissa kuukaudessa. Itseltäni oli nahat, toin joskus työmatkalta Aasiasta "kun halvalla sai..."

Kromit olen kromauttanut Ruattisa jo 6-7v sitten. Hioin kaikki 2000 karkeuteen asti ja pojat teki pinnat. Koneen tein 5v sitten alusta loppuun itse. iso stroke flathead + McCulloch 1936 keskipakoahdin, Perän päät olen muuttanut 3.25:1 välitykselle, päät puolelta toiselle ja muita hot rod juttuja.

Viimeksi pelleistä tein choppauksen tänä talvena, jatkoin hyttiä 19mm, Tein metritavarasta ikkunan sisäkehykset kun uudet tai orkkikset maksaa 2000usd tai yli...

AH

Muokattu: 5.3.2025
    sleepercooler, kad_boost, JYR ja 1 muu tykkäävät tästä.
  5. Siellä on kuvia lisättynä aika paljon, jos kiinnostaa katsoa.
    Ekassa viestissä on linkki. Sitten vain vaihtaa oikeasta reunasta LAJITTELE -> MUOKATTU niin menevät numerojärjestykseen.

Ah

kad_boost tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!