1936 Ford RST-korilla

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja captainpera, 15.6.2012.

  1. captainpera

    captainpera 2nd gear

    Olikohan täällä jo tästä jossain jotain?

    http://www.autobild.fi/artikkeli/23242/ ... a-terasta/

    Hieno on Ford kuitenkin!

    Itse olen aikaisemmin kuvitellut, että DeLorean on ainut jossa on ollut rst kori.

    Onko tietoa, että olisiko vielä olemassa joitain/joku automalli, jota olisi valmistettu esim. tällainen pieni koe-erä rst-korisena?

    Nuo Fordit lienevät ainakin ensimmäisiä.
     
  2. juhapih

    juhapih Double Gearhead

    Eikös nuo squarebird t-birdien muotit kanssa "testattu" rst-koreissa...
     
  3. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

    Joo. Näitä voi kuvagooglata:
    - Stainless 1936 Ford
    - Stainless 1960 Ford Thunderbird
    - Stainless 1967 Lincoln convertible

    [​IMG]
     
  4. captainpera

    captainpera 2nd gear

    RST kori

    ^^

    Kappas. Itse en ainakaan helpolla löytänyt, mutta en tarkemmin haeskellutkaan.

    ..tai sitten en vain osaa. :odroll:
     
  5. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

    Tuo kolmikko oli mulla jo ennestään tiedossa, ei tarvinnut haeskella. ;)
     
  6. janiluo

    janiluo Gearhead

    [​IMG]

    DeLoreanit oli ymmärtääkseni jo alunperinkin lasikuitu/komposiittikorisia ja niissä on vain rosteripintapellit kun taas nää Fordit on täysrosterisia...


    [​IMG]

    http://www.examiner.com/article/stainle ... de-museums
     
  7. Ranex

    Ranex 3rd gear

    joskus muinoin oli juttua jossain aviisissa että oisivat tehneet rst:stä 911 porssen. kori kesti, mutta tekniikka väsy jossain 300tkm:ssä
     
  8. lake ender

    lake ender Gearhead

    Ton t-birdin ja lincolnin näin livenä Hersheyn automuseossa kaks vuotta sitte. Hienossa kunnossa olivat edelleen.
     

Kerro tästä muillekin!