1951 Cadillac parkkiavustin

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Windsor, 29.12.2013.

  1. Windsor

    Windsor Gearhead

  2. Joh.3:16

    Joh.3:16 Gearhead

    Ennen oli kaikki jutut paremmin.Vai miten se meni???
     
  3. Erska

    Erska Gearhead

    Tosta olis kyllä hienoa nähdä lisäjuttua. En ole ikinä tuollaisesta kuullutkaan! Mutta kyllä... Kaikki keksimisen arvoinen autoihin on jo keksitty yleesnä ennen meidän syntymää... Nykyään vaan keksitään tapoja pilata autoja...
     
  4. riviera56

    riviera56 Double Gearhead

    Hmm, ekaksi moottori/pumppu joka työntää varapyörän auton alle ja nostaa perän ylös. Sitten veto millä käännetään. Riittääkö ihan pieni moottori tuohon, kuitenkin painava auto vai mikä lie systeemi?
     
  5. kautsi

    kautsi 3rd gear

    Eikös jossain ranskalaisessa ole myöhemmin ollut vastaava systeemi? Ketjuveto oli tms... :)
     
  6. Erska

    Erska Gearhead

    Tuossa videossa kerrottiin että veto tulee driveshaftilta... Eli auton oma moottori antaa voiman tuolle.
     
  7. Rusty

    Rusty Double Gearhead


    Kuulostaa jo lähtökohtaisesti varmalta yhdistelmältä.
     
  8. vanilla

    vanilla Gearhead

    Mulla on 1951 Fleetwood Cadillac,siinä on sähköhydrauliset ikkunat ja hydraulipumppu jonka pitää kehittää 17 bar paine ikkunoille jotta toimivat . Liittyisikö pumppu jotenkin tohon pyörään ? Tuo 6V sähkö oli silloin kortilla.....
     

Kerro tästä muillekin!