1958-1964 full-size Chevroletin perän ja manuaalivaihteiston

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja Vilkuna, 5.7.2004.

  1. Vilkuna

    Vilkuna Gearhead

    Mitä öljyä ootte laittaneet? Mitkäs ovat täyttömäärät? Löytyykö kenenkään opuksista?

    Onkos ravistavaan kytkimeen muuta lääkettä kuin täysremppa? Onko jotain mitä pitäisi eritoten huomioida Letukan kytkintä rempatessa?
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    no eikös niissä oo tarkistus reijät/täyttöreijät.?kuhan rupee yli tulemaan ni on varmasti tarpeeksi.ja kaupastahan niitä perä ja loota öljyjä löytyy,sieltä mieleistä etsimään.ja sama öljyhän niissä varmaan on.
     
  3. Bluestone

    Bluestone Double Gearhead

    Itse olen käyttänyt ihan normaali hypoidivaihteisto öljyä, olikohan GL4 luokiteltua.
    Perässä on se täyttöreikä ja öljyä tulee sen alareunan tasalle asti ja taitaa manuaalilaatikoistakin löytyä tyhjennys ja täyttöaukot, ja öljymäärä muistaakseni tulee samalla periaatteella.
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    GL-4 vanhoille manuaaleille joissa on pronssi synkrot. GL-5:nen saa aikaan synrojen kulumisen tuon ikäisissä laatikoissa.
     

Kerro tästä muillekin!