1964 Chryslerin lukkolaite

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kori', aloittaja 1963bonneville, 2.5.2022.

  1. 1963bonneville

    1963bonneville 1st gear

    Mulla on -64 newport 4d ht stw. Auton oikean takaoven lukkolaite (liekö oikea nimitys), päätti lakata toimimasta. Lukon alareunassa oleva ratas pyörii ympyrää lukitsematta ovea edes tuulihakaan. Jos runkoa painaa niin se ratas löytää sisältä vastapalan mikä ottaa vastaan mutta ei silti toimi kuin kerran 50 kerrasta

    Moniosainen kysymys, pystyykö sitä korjaamaan, ja jos niin miten? Ja jos ja kun ei pysty enkä osaa korjata, niin mahtaako jollain olla sellainen nurkissa, että voisi korvausta vastaan luopua?

    -J-
     
  2. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    Mä onnistuin joskus ostamaan mun Dartin kuskin oveen uuden lukkomekanismin jostakin amerikkalaisesta firmasta, jossa oli säilössä "NOS" osia. Kuskin oven lukolla oli suolainen hinta, mut hantin puoleisella ei olisi ollut. Eli kyllä noita saattaa olla ihan käyttämättöminäkin odottamassa. En vaan enää muista mikä se firma oli. Sinne piti soittaa.. ei sähköposteja ja nettisivu oli tasan se yksi sivu.
     
  3. hzemax

    hzemax Double Gearhead

    Sehän on naurettavan yksinkertainen vekotin. Vika on todennäköisesti helppo korjata. Ota se lukko irti ja katso mikö sitä riivaa. Helpoimmillaan öljyäminen auttaa.
     

Kerro tästä muillekin!