1966 charger

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Mopar Association ry', aloittaja Rauli, 30.4.2008.

  1. Rauli

    Rauli 1st gear

    Hei! Olen uusi kyseisen merkin omistaja. Ostin projektin hiljattain. Tuotu jenkeistä 90-luvun lopulla, ollut 10v pois liikenteestä ja nyt ajautui minulle harrastus autoksi. Aiempaa kokemusta löytyy GM:n tuotteista (62 belair) ja Fordin tuotteista (65mustang) sekä lukuisista euro ritsoista. Tietääkö joku/jokin luotettavan osien toimittajan otsikossa mainitulle autolle, jotta päästään kunnostustöissä kunnolla alkuun. Kone on 383 magnum, laatikko tf 727, lisävarusteena ilmastointi. Onko joukossa 66 Chargerin omistajia, joiden kanssa vois vaihtaa mittaamattoman arvokasta tietoa merkin ominaispiirteistä yms.?
     
  2. Make.S

    Make.S Gearhead

    Eikös Dean 66:lla oo vanhakoppanen tsartseri?
     
  3. Rauli

    Rauli 1st gear

    Kiva jos tietoa löytyy! Olen foorumilla uusi käyttäjä. Tätä oon kyllä seurannu pitkään, mutta uuven romun myötä pitää alkaa luomaan kontakteja. Kuka se Dean 66 on? Jos henkilö näkee tän viestin niin pistä privaa tulemaan vaan.
     
  4. Rauli

    Rauli 1st gear

    Muun muassa värikoodit kiinnostavat. Auto on alkuperäiseltä väriltään rää`n ja maidon sekotuksen värinen (sellainen keltavalkee). Kaunis väri luonnossa, vaikka kuvaus onkin hieman karu. Kaikki tieto em. autosta on tervetullutta.
     
  5. CandyBee

    CandyBee Gearhead

    Kyllä näin miekin muistelisin, eli nimimerkki Dean66.
     
  6. dean66

    dean66 Gearhead

    ai mää vai?

    jos kieli taipuu rullalle, niin tänne kannattaa ainakin tutustua, lepposaa ameriikan porukkaa ja monenlaista vinkkiä tarjolla:
    http://66-67charger.com/forum/index.php

    tämä on kans ihan kiintoisa sivusto, vähän yhteydessä tuohon edelliseen, paljon monenlaista tietoutta:
    http://www.firstgenregistry.com/

    eihän tuo eka-koppanen taija ihan älyttömänä coronetista erota, kattolinja on vaan vähän erilainen:)

    jos jottain on mielenpäällä, niin kysyä saapi ihan vapautuneesti:) eikä tarvii piilossa kysellä, tälleen julukisesti ajatuksia vaihtamalla tieto leviää paremmin :)

    -a-
    ps. onnee hyvästä ja harvinaisesta valinnasta:)
     
  7. dean66

    dean66 Gearhead

    semmonen tuli vielä mieleen, että jos korjausmanuaalin tapaisia kaipailee, niin minulta saattaa jostain löytyä. muutin talvella ja kaikki tavarat on yhä todella hyvissä piiloissa.

    jos tarvetta moiselle olis, niin voisin nurkkia tonkia..

    -a-
     
  8. Rauli

    Rauli 1st gear

    Kiitos onnitteluista valinnan suhteen. En ollut aikaisemmin ajatellut hankkia juuri tätä merkkiä, mutta sellainen nyt tuli. Tarvitsisin korjausmanuaalin kyllä. Jos sulta sellainen löytyy niin mielelläni ostaisin sen!

    P.S. Värikoodinkin sain selville. Kiitos sivustotiedoista!
     
  9. dean66

    dean66 Gearhead

    hei,

    tämmönen mulla on hyllyssä, tosin ei uusi ja avaamattomassa paketissa kopiokoneen kautta tulleena vaan enempi semmonen luettu ja alkuperänen:)

    http://tinyurl.com/3jqgnp

    tuo on käytännössä -66 Dart ja Coronet service manual. arvelisin, että -66 Chargeriin ei omaansa olekaan. se menee enempi just tuon Coronetin rinnalla. tuosta voin luopua viidellä kympillä, jos satut olemaan sijannilta jossain reissun varrella, niin tuon kotiin asti:)

    sitten minulla pitäisi jossain koneen syövereissä olla semmonen montasataa megainen pdf-file, jossa on tuo samainen raamattu -67 malleihin, siinä on mallistossa mainittu chargerikin. sitä voinee kopioida ilman pelkoa tekijänoikeuksista pikkuhintaan, paljonko ne levyt ja postitus mahtanee maksaa, vitosen?

    -a-
     
  10. Make.S

    Make.S Gearhead

    Käviköhän Rauli perjantaina tsadissa kruisimassa?
    "Rään" värinen -66 tsartseri pongattu. 8)
     
  11. kotr

    kotr 3rd gear

    löytyskö uuemman chargerin "korjausopasta"
     
  12. dean66

    dean66 Gearhead

    ikävä kyllä on vain tuohon 1st geniin..

    -a-
     
  13. GlennHughes

    GlennHughes 1st gear

    Tai sit se olin minä räänväriselläni. :lol:
     
  14. superB

    superB 1st gear

Kerro tästä muillekin!