1966 D-Dart

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja Väpsy, 12.6.2013.

  1. Väpsy

    Väpsy Gearhead

    Olen tovin koittanu hakea dokumenttia mistä löytyis painettua faktaa että moista on tehty, ja ennen kaikkea että -66 on saanu Darttiin kone vaihtoehtoa 275 hevosella varustettuna... Auttais kovasti tulevaa leimaa ajatellen ja avais/helpottais moottorivaihtoehtoja hiukan lisää.
    Myyntiesitteistä en ole mainintaa löytänyt, voi toki olla että en ole löytänyt oikeita esitteitä.
    Jos löytyy kyseisiä dokumentteja tai vinkkejä mistä voisi löytää niin olisin kiitollinen.
    Vastata voi tänne, s-postiin (ronkainen.tommi@gmail.com) tai puhelimeen (nolnelnol-5661463). Jos esitteitä/painettua sanaa löytyy, olen valmis kyllä kuittaamaan vaivat asiasta.

    Terveisin,
    Tommi Ronkainen
     
  2. JTE3

    JTE3 Gearhead

  3. C-barge

    C-barge Gearhead

  4. Väpsy

    Väpsy Gearhead


    Kiitoksia, sivut on ennestään tuttuja.
    Hakusessa olisi joku esim. mopen historiikki, myyntiesite tms. missä olisi maininta kyseisetä optiosta. Kokemus on osoittanut, että leimalla on huomattavasti helpompi hengittää kun tukena on ns. "virallista" painettua sanaa omien sanojen tueksi, eikä esimerkiksi verkosta tulostettua materiaalia.
    Muutaman esitteen darttiin olen jo haalinut, mutta niistä ei mainintaa löydy...
     
  5. Tomaso

    Tomaso 3rd gear

  6. mafo

    mafo 3rd gear

    Do not operate the engine over 7400 r.p.m. :eek:
     

Kerro tästä muillekin!