1970 buick skylark 8.2 bop 10-bolt perän kiristysmomentit

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja TMC88, 20.3.2016.

  1. TMC88

    TMC88 1st gear

    Eli mulla ois purettuna tuossa tollanen 8.2 BOP (eli ilman c-clipsejä) 10 pulttinen perä joka ois tarkotus laittaa 1970 skylarkin alle kiinni mutta en oikeen löydä mistään tietoa että mihin momenttiin pinionin pultti yms muut pitää kiristää, jos joku viisas osaisi auttaa niin ois hienoa ja kiitosta sataisi.
     
  2. Naumasto

    Naumasto 3rd gear

  3. Substitute

    Substitute Gearhead

    Muista myös että pinionin pulttia ei kiristetä mihinkään tiettyyn momenttiin, sitä kiristetään niin paljon että laakereiden välinen rymppirengas painuu kasaan ja pinionin laakereihin jää aavistus esikiristystä.
     

Kerro tästä muillekin!